Desátá dakarská etapa byla dlouhá, rychlá a nebezpečná. „Trať byla jak v první, tak i v druhé polovině velmi rozbitá. Neustále jsme jeli přes 100 km/h a auto doslova létalo vzduchem,“ popisuje bezprostředně po dojezdu,“ Martin Macík, pilot Big Shock Racing. „Na začátku jsme se párkrát ztratili, stejně jako asi dalších 20 posádek. Bohužel jsme v totálně rozbitém řečišti utrpěli defekt a nakonec jsme museli měnit kolo,“ dodává Macík, který dojel do cíle etapy na krásném 8. místě. Celkově se Big Shock Racing drží na 12. místě.
Třetí etapu Rallye Dakar zvládla posádka KM Racingu v kabině kamionu LIAZ nadstandardním způsobem, i když ve druhé části jízdy ze San Juanu do Chilecita se jejich LIAZ nevyhnul technickým problémům. Trio Martin Macík jr., Miloslav Janáček a Michal Mrkva d
projít na článekPilot Martin Macík, navigátor František Tomášek a mechanik David Švanda z týmu Big Shock! Racing po úspěchu v 9. etapě – 3. etapovém místě – na trať 10. rychlostní zkoušky vyjeli opět dobře připraveni. A jejich kamion pojmenovaný Karel znova jistě směřova
projít na článekZávodníci týmu MM Technology, pilot Martin Macík, navigátor František Tomášek a mechanik David Švanda do cíle čtvrteční 5. etapy Rallye Dakar přijeli na 6. místě a celkově drží 4. pozici. Posádka týmu MM Technology si tentokrát jízdu čítající 373 ostrých
projít na článekPosádce žlutého kamionu týmu Big Shock! Racing ve složení Martin Macík, František Tomášek a David Švanda se daří držet krok s nejrychlejšími kamiony a po 3. etapě jsou na 8. místě mezi kamiony se ztrátou více než 1 hod. na vedoucí posádku Dimitrije Sotnik
projít na článekRozcvičování už bylo dost, v druhé etapě Dakaru 2019 Martin Macík i Jan Brabec z týmu Big Shock Racing začali závodit. Trať dlouhou 342 km posádka žluté liazky ve složení Martin Macík, František Tomášek a Jakub Kalanka dokázala zvládnout na skvělém 6. mís
projít na článek