AP Consulting | Poradenství v oblasti firemní strategie

AP Consulting poskytuje poradenské služby pro menší a středně velké firmy, které chtějí vytěžit maximum pro svůj business úspěšným zavedením moderních informačních technologií. Poskytujeme také poradenství s vytvářením nových produktů a služeb.

projít na web

Umožněte svým klientům podepsat s vámi kontrakt kdykoli

Jedním z chybějících článků umožňujícím dotažení digitalizace, primárně obchodních procesů, byla donedávna široce dostupná autentizace osoby, se kterou jste jako firma ve vzdáleném kontaktu. Tedy s potenciálním klientem, který má zájem koupit vaše produkt

projít na článek

Jak efektivně zapojit GenAI do User Research: výhody a výzvy

Řadu měsíců jsem si kladl otázku, jaký business přínos má zapojení LLM do produktového designu, zvláště pak v oblasti User Research. Vzhledem k tomu, že se využití foundation modelů v konzultační praxi věnuji delší dobu a pro řadu úkolů z User Research js

projít na článek

Kdo nakonec vydělá na novém produktu?

Všichni se pravděpodobně shodneme, že výsledkem činnosti firmy by měl být zisk. Přesto se řada firem stále pouští do inovací, kde je od začátku zřejmé, že na nich nelze vydělat. V tomto příspěvku se budu zabývat ve větším detailu tím, co jsem stručně pop

projít na článek

Inovace jako klíč k dlouhému a prosperujícímu životu firmy. 2 díl

V předchozím příspěvku jsem se zaměřil na popis inovačního framework - Three Box Solution. V tomto pokračování se budu věnovat tomu, jak tento framework prakticky využít. Zaměřuji se zde na menší až středně velké firmy, tedy firmy, které mají ve vedení ne

projít na článek

Inovace jako klíč k dlouhému a prosperujícímu životu firmy. 1 díl

V tomto vydání newsletteru naváži na téma předchozího čísla, tedy vývoj nových produktů. Vývoj nových produktů je součástí inovačního procesu. Bez inovací se společnost nehýbe vpřed a nehýbe li se, zahyne. Dnešním tématem tak bude, jak inovovat, aby firma

projít na článek

Redefinice úspěchu: Jak generativní AI mění výkonnost firem

Rád bych navázal na svůj červnový blog: Využívejte umělou inteligenci pro obchodní úspěch. Tedy téma, které se zabývalo rolí zavedení generativního AI pro zvýšení konkurenční výhody firmy. Každá společnost, chce li být úspěšná v budoucnu (+8-10 let), mus

projít na článek

Proč k úspěchu nového produktu nestačí jen identifikovat zákazníkovy problémy?

Rád bych v tomto blogu navázal na minulý příspěvek na téma User nebo také Human-Centered Design a ponořil se trochu hlouběji do úvahy na téma, jak analyzovat důvody, které v konečném důsledku vedou k tvorbě nového úspěšného produktu. Na úvod bych znovu zo

projít na článek

Proč by středobodem designu nového produktu měl být člověk?

V dnešním blogu se zaměřím na stěžejní oblast našeho poradenství, tedy vývoj nových digitálních produktů a služeb. V aplikační branži je velmi často designové úsilí spojeno s pojmy UX/UI, tedy User Experience/User Interface. UX metodika se zabývá v Analyt

projít na článek

Rozšíření možností práce s ChatGPT s využitím plugins

Také byste uvítali, kdyby ChatGPT byl schopen pracovat s aktuálními informacemi dostupnými na internetu? Mám pro vás dobrou zprávu. Open AI přichází s rozšířením ChatGPT o ChatGPT Plugins. Tedy o rozšiřující moduly, které umožní ChatGPT napojení nejen na

projít na článek

Využívejte umělou inteligenci pro obchodní úspěch: Proč je ChatGPT vaší tajnou zbraní?

Tento víkend jsem se na jedné sportovní akci setkal s manažerem středně velké společnosti a jak to tak se mnou chodí, v rámci diskuze jsem se zeptal, jak se snaží využít generativní AI LLM modely (dále jen GPT) pro svůj byznys. Odpověď mě trochu zaskočila

projít na článek

Jak ověřit osobní údaje v prostředí s nulovou důvěrou

V dnešním digitálním světě, myšleno primárně v prostředí internetu, je stále důležitější potřeba bezpečných a spolehlivých metod sdílení osobních údajů. Ať už se jedná o ověření totožnosti, věku nebo odborné kvalifikace jednotlivce, podniky v různých odvě

projít na článek

Praktické použití generativního AI

Vzhledem k tomu, že se považuji za evangelizátora použití generativní umělé inteligence v byznysové praxi, řada lidí se mě při rozhovorech ptá, jaké služby a jakým způsobem skutečně sám používám. Rozhodl jsem se proto napsat, sám bez AI ;-), tento přís

projít na článek

Jak získat byznys díky schopnosti adaptovat ve firmě generativní AI

Zatímco v předchozím blogu jsme se věnovali využití generativního AI k čistě marketingovým účelům, tedy např. napsat příspěvek na blog, v tomto článku se zaměřím na otázku, jak může neschopnost s adaptováním AI ve firmě vést ke ztrátě byznysu. Nejdříve t

projít na článek

Využití umělé inteligence pro vytvoření příspěvku na blog

V tomto příspěvku bychom rádi ukázali, jaké možnosti skýtá využití umělé inteligence pro tvorbu něčeho, co ještě před rokem vypadalo jako utopie. Tedy smysluplného textu, který je na zvolené téma. Něčeho, co je činnost velmi kreativní a vyžaduje příslušno

projít na článek

Vytvořte pro své klienty novou službu s využitím IT technologií

Obchodní zkušenost, nejen naše, nám říká, prodat něco stávajícímu zákazníkovi je jednodušší, než přesvědčit zákazníka nového. Tento up selling, kterýžto termín se občas používá je cestou, jak maximalizovat příjem z existujících zákazníků. Otázkou vždy je,

projít na článek