Blog o online marketingu | Vše o tvorbě webů, e-shopů a designu

Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.

projít na web

Zjednodušte si práci a zautomatizujte svůj e-shop

V současné době už není pochyb o tom, že automatizace e-shopů je základ. Pokud denně řešíte přes desítky objednávek, je rozhodně na místě se o tuto oblast zajímat. V tomto článku vám proto názorně přiblížím možná řešení, a to nejen pro oblast logistiky.

projít na článek

Koloo štěstí pro váš e-shop či web?

Nejsem žádným velkým fanouškem pluginových doplňků na weby či e-shopy. Jedná se totiž často o „pomocníky“, které zpomalují načítání stránek, čímž se pak podnikatelé v e-commerce zbytečně připravují o poptávky či objednávky jen kvůli originální vychytávce

projít na článek

Buďte na Instagramu vidět!

Máte na starost prezentaci malé či větší firmy na Instagramu? Spravovat takový profil a zveřejňovat kvalitní obsah není totiž vůbec snadné. I já jsem se o tom přesvědčil, a proto pro vás mám pár řádků, jak se s Instagramem úspěšně poprat a smysluplně jej

projít na článek

Vyzkoušejte metodu See Think Do Care

Přemýšlíte o tom, jak naplánovat komplexní marketingovou strategii a připravit rozpočet? Dobrým tipem pro tuto oblast je poměrně snadný systém od Avinasha Kaushika, známý pod pojmem See Think Do Care (STDC), který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zá

projít na článek

Jak na efektivní analýzu klíčových slov

Analýza a nastavení klíčových slov je velmi důležitá, ať už jde o projekt nový či stávající. Vzhledem k sezónnosti, každodennímu vývoji a změnám ve světe internetových vyhledávačů, je třeba tuto oblast neustále sledovat a nepodceňovat ji.  

projít na článek

Letní novinky v PPC reklamě

Pokud jde o novinky v PPC reklamě, rozhodně by vám letos v létě neměly uniknout tyto dvě zásadní. Jednou z nich je práce s klíčovými slovy ve vyhledávací kampani a druhá se týká taktéž „searche“, a to konkrétně rozšíření o obrázek. Více se dovíte níže, ta

projít na článek

Kvalitní zákaznická podpora je základ

Pro skvělý zákaznický servis a spokojenost vašich klientů je v současné době již standardem mít zákaznickou podporu. A hlavně ji kvalitně provozovat. Je důležité si uvědomit, že zákaznická podpora je součástí marketingu vaší společnosti, proto je třeba, a

projít na článek

Zkušenosti s maďarskými zbožovými srovnávači

O svých poznatcích s maďarským zbožovým srovnávačem Árukeresö jsem už tady na blogu psal, a tak jsem se začal rozhlížet po dalších alternativách k tomuto nástroji. Při bližším zkoumání jsem zjistil, že jsou na maďarském online poli k dispozici i srovnávač

projít na článek

Google Analytics 4 je tady!

Google Analytics (GA) je analytický nástroj z dílny Google, známý pod názvem Universal. Ten umožňuje jednoduše zjistit nejdůležitější data o webu či e-shopu, ať už se jedná návštěvnost a zobrazení stránek, měření hodnot objednávek nebo třeba odkud přicház

projít na článek

Chatboti na scéně

Chatboti jsou na marketingovém trhu relativně krátce a když jsem zvažoval, kdy s tímto článkem přijít, myslím, že nyní nastal ten správný čas.Možná si říkáte, že vás toto téma nemusí vůbec zajímat, ale z marketingového hlediska by to mohl být pro váš dalš

projít na článek

Jak přiřazovat konverze na Facebooku?

O Facebooku píšu čím dál častěji, protože se zde dějí velké věci. V posledních dnech řeším zejména přiřazení konverzí. Tento článek nebude ani tak edukativní, ale spíš půjde o zamyšlení, jak pracovat se současnými možnostmi sledování nákupů či jiných cílů

projít na článek

Nejlepší platební brány pro váš e-shop

Platební brány patří u provozovatelů e-shopů mezi nejvíce diskutovaná témata. V podstatě každý klient se mě na tento způsob placení ptá, a to z jednoho prostého důvodu – výběr platebních bran je dnes mnohem pestřejší než před lety.

projít na článek

Jak používat formát GIF při propagaci

GIFy jsem si v poslední době oblíbil, protože mi tato „sekavá“ reklama přijde přitažlivější než klasické video. Používám je nejčastěji při propagaci na sociálních sítích, tento formát ale lze aplikovat i v PPC reklamě na Google Ads nebo Skliku.

projít na článek

Úspěšný marketing pro mobilní aplikace ve stavu zralosti

Propagace aplikací u nás v Česku není zatím ještě tak rozšířená a poptávaná, což mohu potvrdit z vlastních zkušeností. Na stát s takovou technologickou vyspělostí je to až překvapením. V tomto článku vám alespoň přiblížím, jak je možné aplikaci efektivně

projít na článek

Jak zvýšit průměrnou hodnotu objednávky?

O e-shop je potřeba starat se každý den. Proto jsem pro vás nachystal pár užitečných tipů, jak zvýšit průměrnou hodnotu objednávky. Ten první, o který se s vámi podělím, mě zaujal, když jsem nedávno objednával drogerii na jednom ze svých oblíbených online

projít na článek