Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.
Chcete si založit e-shop nebo už nějaký ten pátek vedete svůj byznys a nemáte moc zkušeností s online prostředím. Rozhodnete se tedy, že využijete odborné pomoci marketingové agentury. Jak ale vybrat tu správnou a nespálit se? Ze zkušenosti přátel i obcho
O blogových systémech jsem už dříve psal ve svém článku o Wordpressu, který pojednával o této bezplatné funkční platformě s redakčním systémem. Nyní se ale budu věnovat Bloggeru, dříve známému jako Blogspot.
O tom, že správné nastavení e-shopu od Shoptetu je jeden ze základních pilířů pro úspěšný e-commerce projekt, nemám pochyb. V tomto názoru mě usvědčuje i poptávka z posledních týdnů, kdy se na mě stále více obracejí začínající e-shopaři nebo klienti přech
Po delší době jsem pro vás připravil odlehčený článek na téma, s jakými náročnými klienty se můžete v online marketingu potkat. V poslední době jsem si totiž uvědomil, že někteří klienti nerozeznají, jak vypadá přínosná spolupráce.
Nejen u mých klientů panují různý mýty a nepravdy o zbožových srovnávačích, proto jsem se rozhodl dát dohromady nejčastější dotazy, které krouží kolem tohoto tématu. A jelikož jsme v Česku, řeč bude samozřejmě o Heurece a Zboží.cz.
O nativní reklamě jsem na blogu zatím moc nepsal, přestože to je jeden z mých oblíbených typů reklam. Její kouzlo spočívá v tom, že přináší uživateli nejdříve nějakou přínosnou informaci, která je ale pochopitelně obchodně založená.
Protože online obchodování je za poslední roky stále na vzestupu, připravil jsem pro vás další článek, který otevírá možnosti všem e-shopařům, kteří nechtějí řešit složité papírování nebo mít vlastní sklad, ale chtějí se věnovat hlavně brandu, marketingu
Měsíc leden byl v rámci novinek ze světa online marketingu celkem šokující. Začátkem roku se totiž začala řešit osobní data uživatelů na internetu. Pojďme se tedy podívat, jaké změny se chystají.
Jak už jsem psal ve svém dřívějším článku, SEO pro mě není vlajková loď, ale i tak je součástí balíčku marketingového specialisty. V tomto příspěvku bych se tak rád rozepsal o tom, jak takové SEO práce vyhodnocovat. Optimalizace pro vyhledávače je totiž u
Každý majitel e-shopu má primární cíl – aby mu jeho elektronický obchod vynášel. K maximalizaci zisků je ale potřeba zvolit a nastavit vhodnou marketingovou strategii. Ta rozhodně vyžaduje odborné znalosti, ať už online specialisty nebo schopného majitele
Simulátor nabídek najdete v Google Ads a považuji jej za perfektní nástroj, jak získat povědomí o tom, co může udělat s vaším inzerátem zvýšení cenové nabídky za kliknutí, tedy s výsledky kliknutí i rozpočtem.
Vánoční sezóna je za námi a přišel čas ji zhodnotit. Byla poněkud jiná, protože ji samozřejmě ovlivnila celosvětová pandemie koronaviru. Jaký měla tato situace dopad a jak toto období hodnotím?
Jak už jsem psal v předchozím článku na téma vánočním pozdravení, letošní rok se bohužel nesl ve znamení nemoci Covid-19, tudíž se online marketing stal pro mnohé firmy velmi důležitou součástí jejich životů. A některé společnosti také tvrdě zjistily, že
Přichází období Vánoc, a proto nastal čas vám popřát klidné prožití svátků vánočních. Kromě přání jsem si ale pro vás nachystal, jako již tradičně závěrem roku, souhrn toho nejlepšího z blogu. Sám jsem byl zvědavý, které články vás letos zaujaly nejvíc. P
V předchozím článku jsem rozebíral, jak vypadá profesionální správa PPC kampaní, co od ní očekávat a na co se připravit. Nyní bych se ale rád podíval na optimalizaci PPC kampaní z druhé strany, tedy při tzv. samosprávě.