Pravidelná dávka novinek ze světa e-commerce, srovnávačů zboží a marketplace nejen pro e-shopaře. Čtěte co se děje u nás i ve světě a nenechte si ujít ani to, co je nového v našich nástrojích BiddingTools, BiddingManager a Xemel.
Přinášíme střízlivý pohled na skvělý E-shop víkend 2016 a naše víkendové vzlety a pády. Příprava a cesta do neznáma „Máte všichni vizitky? A firemní trička?“ slyšeli jsme od naší markeťačky Adél před odjezdem snad stokrát. „A máme alkohol?“ ozval se obch
Na Heurece nově najdete již 4 pozice v boxu doporučovaných e-shopů. Aby novinek nebylo málo, Zboží.cz testuje nové zobrazování výsledků vyhledávání. Jak se tyto změny dotknou vás? 4. placená pozice na Heurece Jak jsme již psali, Úřad pro ochranu hospodář
Poslední červencový víkend se město Vodňany v jižních Čechách promění v Mekku českého e-commerce. Na svou povinnou pouť se tam vydají přední odborníci na internetový byznys, aby zde neformální formou diskutovali o budoucnosti internetového obchodování v Č
Pokud uvažujete o zapojení do Heureka Košíku, nebo Heureka Košík již využíváte, ale bez technického napojení na Heureku, máme pro vás dobrou zprávu! Nově můžete využít nástroj pro snazší implementaci a bezproblémové napojení tzv. HCAPI. Tento nástroj ob
První vlna antikampaně e-shopu Alza.cz již vyšuměla. Napsáno a řečeno o ní bylo už více, než bylo třeba. Ale pojďme sečíst škody. Žádné nejsou, ba naopak! Zákazníci Alzy, kterých je určitě mnoho, na Heureku nezanevřou. Budou při hledání recenzí a srovnán
Po úspěšném tahu v České republice, kde se za necelé dva roky stal BiddingTools nezbytnou součástí života mnoha e-shopů, putuje konat dobro i na Slovensko. Tamní e-shopy se tak mohou těšit na nového partnera, který svými funkcemi pomáhá zvyšovat počet náv
Na podzim přišla Heureka s novým tagem/elementem GIFT, který slouží k uvádění dárků a jiných benefitů dodávaných k inzerovaným produktům. Jak tento element správně vyplnit a jak se vlastně v praxi zobrazuje? Element GIFT plní informační a propagační funk
Přechod na nový XML feed avizovalo Zboží.cz na svém blogu už loni v létě, takže je nejvyšší čas začít nový feed používat. Co vám tato nová verze přinese? Zboží.cz slibuje zejména tyto benefity: Trvalejší a přesnější párování Jednodušší tvorbu produktový
Brzy uběhne přesně rok od chvíle, kdy se zrodila myšlenka udělat automatický bidovací algoritmus pro Heureku. A nyní budeme spouštět do testování již třetí verzi nástroje na ovládnutí světa srovnávačů zboží. BiddingTools bude ještě rychlejší, efektivnější
Na začátku letošního roku představilo Zboží.cz několik klíčových změn, které upravují pravidla pro inzerci. Představujeme souhrn novinek spolu s podrobným vysvětlením toho, jakým způsobem ovlivní vaši inzerci. Jde o zásadní novinky, které vyžadují dodateč
Česko ovládla zahraniční tržiště, znáte je všechny? Co je to recommerce, a kteří e-commerce hráči v něm vynikají? Čínský online prodejce ohrožuje české e-shopy, jak se mu bránit? Amazon představil novou AI, co bude mít na starosti? Investice do reklam neu
Vlastnictví e-shopu představuje v dnešním digitálním věku klíčový faktor úspěchu pro každého obchodníka. E-shopová platforma FastCentrik přináší řešení, které zjednodušuje tento přechod a vytváří prostor pro úspěšné online podnikání. FastCentrik se zaměř
Shopify patří mezi největší a nejpopulárnější mezinárodní e-shopové platformy. Dokládá to více než 2,2 milionu aktivních e-shopů ve více než 175 zemích. Jeho oblíbenost mezi obchodníky spočívá v jednoduchosti ovládání a snadno přizpůsobitelném designu. Ta
Jaké jsou výsledky e-commerce za rok 2023? Jaké jsou nové trendy v e-commerce a jaký se očekává její vývoj v roce 2024? Vánoční výprodeje jsou v plném proudu, s čím bojují e-shopy nejvíce? Doručení do druhého dne je přáním většiny spotřebitelů, kolik e-sh
Slovenský e-shop GREJT stál na začátku naší spolupráce před problémem, který byl zdánlivě neřešitelný a potýká se s ním nejeden e-shopař. Problém spočíval v nekonečném kolečku práce a ručního vytváření produktových popisů u dynamicky se měnícího sortiment