Martin Snížek – budování digitálních produktů, rozvoj webů a UX

Píšu o budování digitálních produktů, rozvoji webů a UX. Těmito tématy se zabývám celý profesní život, a po zkušenostech v Rohlíku, Slevomatu a Rossum nyní pracuju na volné noze.

projít na web

Nákup zákazníka se dá ztratit v poslední minutě – zbytečnou chybou v UX

Nakupoval jsem na Sconto.cz. Při objednání jsem zadal klasicky dopravu, platební metodu, adresu. Sconto má jako poslední krok Souhrn objednávky – a tam se mi nedařilo objednávku odeslat, ačkoliv všechno vypadalo v pořádku: Problém byl v checkbox

projít na článek

6 nevšedních způsobů řízení produktu v Airbnb

Airbnb zatřáslo svým novým přístupem k rozvoji produktů a struktuře firmy produktovou komunitou. CEO Brian Chesky popsal změny nedávno v Lennys podcastu. 6 myšlenek, které mi přišly nejvíc inspirativní: 1) Product Manager je nově zodpovědný i za produ

projít na článek

Google Maps vs. Waze – malé rozdíly v UI dělají rozdíl v zážitku

Autonavigace – jedny z nejčastějších jsou appky Google Maps a Waze, jistě je mnozí z vás používáte. Obě vlastní Google a obvykle jsou mezi navrženými trasami jen malé rozdíly (nejspíš vychází z podobných dat). Postupně jsem ale pro městské jízdy začal

projít na článek

„Proč u nás vývoj tak trvá?“ 7 způsobů jak zlepšit rychlost a efektivitu vývoje

IT vývoj má ve firmě obří přidanou hodnotu – může ušetřit práci celým týmům nebo otevřít příležitosti pro růst. Často je ale ve firmách slyšet, že vývoj nefunguje tak rychle a efektivně, jak by mohl. Možná se poznáte v některé z těchto situací: Vývoj

projít na článek