Rádi byste měli svůj firemní časopis, firemní profil či PR obsah, který čtenáře baví? Pak jsme pro Vás ta správná volba! Napište nám!
Personální marketing a budování jména zaměstnavatele Náborové prostředí je aktuálně velmi konkurenční a ve většině odvětví je více nabídek práce než kvalitních uchazečů. Navíc jsou kandidáti při výběru svého budoucího zaměstnavatele aktivní a nic nenechá
Digitál versus tisk a monetizace obsahu Smrt tištěného papíru prorokovali už v roce 1894 Octave Uzanne a Albert Robida, když dali tisknout (ironie osudu!) ilustrovaný příběh Konec knih. Dnes jsme v 21. století a tvorba nedigitálního obsahu se může zdát o
12 trendů v tištěných médiích Turbulentní doba, změny, krize, obavy. Strachy, které na nás křičí napříč médii. My podnikatelé ale víme, že musíme pokračovat dál na plné obrátky, nezaspat, využít příležitosti a být připravení. Na co? Na další ráno, den,
10 + 10 tipů, jak udělat nejlepší katalog, který svět spatřil Osvědčené pravdy, zkušenosti, napravené omyly a opakované dělání správných kroků jsou cestou, jak přinést výsledky. Bez velkých řečí a ovací. Ostatně reálné výsledky – to je to jediné, co se
Je konec tištěného prodejního katalogu? Jsou katalogy stále relevantní? Měly by firmy odkládat části svých rozpočtů na tisk a zasílání fyzických katalogů, aby tak zvýšily opakovaný prodej a informovanost? Jak by měly vypadat? Chtěla jsem mít v ruce přípa
Ing. Veronika Lencová, MBA: Lidi na LinkedInu zajímají zase lidi. Ne vaše produkty nebo služby S jednou z největších sítí v České republice s několika desítkami tisíc spojení je nazývána královnou LinkedInu. Má hlavu finančního analytika a profesionála
13 rozhovorů z firemního časopisu JASNĚ!, které vás budou bavit Stanislav Bernard, Jiří Langmajer, Radek Jaroš, Libor Bouček, Arnošt Goldflam, Olga Lounová a dalších 7 osobností Každý klient má svůj příběh a každý se zapsal do
Pár zajímavostí a nej… ze světa tisku Nejstarší vědecký časopis v ČR Časopis Národního muzea (známý také jako Muzejník) je nejstarší český stále vycházející vědecký časopis. Vychází jako čtvrtletník (dvakrát do roka jako dvojčíslo). V
Profesionální práce a zábava se spolu nevylučují Už sedmnáct let dýchá Lucie Spáčilová za firmu Performia, která má v České republice svoje pevné místo na poli budování týmů. Povídaly jsme si spolu o tom, jaké kouzlo stojí za