Telefonujte s chutí. Žijte v pohodě.

Pro lepší pocity a výsledky z telefonování Postavte na hlavu všechno, co vás učili o telefonování a dost možná i o prodeji. A budete jako moji absolventi, čtenáři a klienti, kteří zlepšili své výsledky o desítky procent. CHCETE VĚDĚT, PROČ VÁS DNES LIDÉ V TELEFONU ODMÍTAJÍ? Bude to kvůli některým ze sedmi důvodů - nechte si

projít na web

Rozhovor O prodeji na rovinu: Telefonování pro finanční poradce a realitní makléře

Martin Viktora, zakladatel a provozovatel portálů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz se mě při živém vysílání pro finanční poradce a realitní makléře ptal na nejnovější trendy v telefonování. Přečtěte si přepis celého rozhovoru níže. Anebo se podívejte n

projít na článek

Jak navolávat kontakty a leady z reklamních kampaní

Nevolejte na studené kontakty. Telefonujte lidem, kteří jsou z vašich produktů nebo služeb nadšení a nemohou se dočkat, aby od vás koupili. To nejčastěji uslyšíte od těch, kteří prodávají buď “hotové” kontakty nebo služby spojené s generováním leadů.  Dá

projít na článek

Rozhovor (podcast) o telefonování pro 24 hodín na úspech

. Tento rozhovor začíná trochu netradičně telefonátem, kterým mě moderátor podcastu 24 hodín na úspech Jaroslav Sedlák oslovil. Samozřejmě, že jsme se předem domluvili, ale ten hovor se moc neliší od toho, jak obchodníci běžně telefonují. Nebudu vás napí

projít na článek

Jak reagovat na námitky o koronaviru

V příštích dnech, týdnech, ale i měsících nebude obchodníka, který by neslyšel námitku spojenou s koronavirem. Kvůli koronaviru jsme zavřeli firmu na několik týdnů.  Nechci se (teď) setkávat s jinými lidmi.  Nevím, jak se situace kolem koronaviru bude vyv

projít na článek

Funguje telefonování na studené kontakty?

Telefonování funguje. Dokonce i na studené kontakty. Jenže otázka, jestli telefonování funguje, není ta správná. Je neúplná a zavádějící. Správnější je ptát se: Jak nebo nakolik funguje telefonování? A ještě lepší je ptát se: Nakolik funguje právě vám? Kd

projít na článek

Rozhovor o telefonování pro podcast Buduj značku

V létě mě oslovil Petr Schwank, autor podcastového projektu Buduj značku. Slovo dalo slovo a domluvili jsme se na rozhovoru o telefonování. Těch slov nakonec bylo víc, celkem na 47 minut, což náš rozhovor usadilo na první příčku mezi ostatními co do délky

projít na článek

Pět mýtů o prodeji

Obchodníci se učí svému řemeslu buď od svých manažerů nebo lektorů, někdy interních a někdy externích. Mnozí se ho neučí vůbec. Obchod se přece nejlíp učí praxí. Jenže protloukávání se praxí a učení se na zákaznících metodou pokus – omyl trvá delší

projít na článek

11 tipů, jak na námitky v telefonu

První reakce zákazníků na oslovení telefonem, kterým obchodníci říkají námitky, se nedají považovat za námitky. Jsou to informace, často velmi málo kvalitní, o postoji nebo stavu klienta nebo zákazníka. Dokud je neuslyšíte a neupřesníte, tak vlastně nevít

projít na článek

Je v dnešní době lepší telefonovat nebo poslat email?

Věčné dilema obchodníků při oslovování nových klientů a zákazníků je lepší telefonovat nebo poslat obchodní email? Dostal jsem takový dotaz. Poslal mi ho obchodník v chatu na Linkedin: OBCHODNÍK: Dobrý den, chtěl jsem se Vás zeptat, myslíte si, že telefo

projít na článek

Individualita zákazníka neznamená volat spatra

Představte si, že by boxer, tenista nebo třeba hokejista odmítl trénovat s tím, že každý soupeř hraje jinak. Jestliže je každý protihráč individualita, tak příprava na zápas nemá cenu. Jak by takový sportovec dopadl? Pravděpodobně by dostával nakládačku

projít na článek