Tým urbanistů, architektů a designérů, kteří ke každému projektu formují specifický pracovní tým za účelem optimálního řešení pro danou situaci.
Projekt rekonstrukce Malostranského náměstí se táhne několik let. Což není překvapivé když přihlédneme k místu a složitosti jednání. Co překvapivé je, je požadavek na umístění podzemních garáží. Celý Článek Zde The post MALOSTRANSKÉ NÁMĚSTÍ VS PODZEMNÍ GA
Centra měst potřebují své stálé obyvatele. Oni vdechují těmto místům život. Bez nich se z živoucího organismu stane jen kulisa, kterou si někdo přijede vyfotit. Tito lidé ale ubývají. I kvůli Airbnb. Proto je třeba tento byznys regulovat. Celý Článek Zde
Již nějakou dobu přemýšlím o tom, jestli je rekonstrukce Náplavky opravdu ten správný počin. Jestli se tímto počinem neztratí něco, pro co jsou podobná místa velmi oblíbená. Je to jistá míra hraničního chaosu, neuspořádanosti a života které dávají těmto m
Tato situace přináší Praze možnost realizace celého souboru veřejných staveb, na které by se jinak velmi obtížně hledalo místo a které by Praha opravdu potřebovala. Příkladem může být uvažovaná budova filharmonie. Pro celé území Holešovic by tento projekt
Koncept zklidnění rušné dopravní tepny, která tím přestane být překážkou pro život ve městě, zafungoval v centrech řady evropských metropolí třeba v Londýně, Vídni, Kodani nebo Paříži. Celý Článek Zde The post Zklidnění dopravní tepny se už osvědčilo ve
Problém pražské magistrály poletuje vzduchem již řadu let. Přestože to není nový problém, stále jitří emoce. Jsem přesvědčen, že problém magistrály a jejího okolí si zaslouží zodpovědný přístup a vnímání za délku volebního období. Udržme tedy vůli k řešen
Problém Pražské magistrály: Poslední pokus o řešení, měl být v procesu právě teď. Praha si nechala navrhnout řešení od ateliéru dánského architekta Jana Gehla, který se ve své tvorbě věnuje především veřejnému prostoru. Pražské zastupitelstvo bohužel posl
Obecně spíše platí, že je lepší výškové budovy shlukovat do skupin aby v panoramatu vytvořili jednotnou hmotu, než je nechat potulovat se po horizontu jako vykotlané zuby. Celý Článek Zde Tisková zpráva zde The post Praha jako rozvíjející se město výško
Současná debata je predevším o nastolení rovnováhy medzi jednotlivými složkami, jež by měly být součastí místa. Je to městský prostor, kde se strětávají různé zájmy městského významu, dopravní obslužnosti a lokálních potřeb. Celý Článek Zde Vydáno: Čas.
Architekt Toman je jeden z iniciátoru vypsaní architektonicko-urbanistické souťeže. Jejím cílem bude vytvořit kvalitní veřejný prostor pro obyvatele města v místě dopravního uzlu, kde momentálně dominují auta a tramvaje . Celý Článek Zde The post „Kulaťák