Heureka ned vno zveejnila seznam kategori , kter pin ej e-shopm nejvt n v tvnost. Kter to jsou a jak jsou na tom obratov? Vyuijte i vy obrovsk potenci l rostouc ch kategori . TOP kategorie Heureky dle n v tvnosti Prvenstv dr elektronika s 47 % n v tv. N sleduj kategorie Dm a zahrada a Obleen a m da, kad s 11% pod lem na n v tvnosti z Heureky. Podstatnou n v tvnost generuj tak kategorie Kosmetika (6 %), Sport (5 %), Hobby (5 %) a Dtsk zbo (4 %). Takov jsou ofici ln informace od Heureky, kter z na ich dat meme jen potvrdit. Chtli jsme ale tak zjistit, jak jsou na tom tyto kategorie krom n v tvnosti je t z hlediska obratu. Pojme se pod vat, ve kter z tchto kategori u na ich klient vzrostl obrat meziron nejv ce. TOP kategorie Heureky dle obratu Nejvt n rst obratu pozorujeme v kategorii Hobby (+ 52 %). Prmrn objedn vka vzrostla na im klientm v prm#283;ru o 27 %. Vypad to, e se v kategorii hobby zaaly prod vat produkty, kter bylo d ve n ronj dopravit, anebo byla doprava velmi drah . Nyn se z kazn km vyplat kupovat tak dra sortiment a zbo , kter se d ve online tolik neprod valo. V kategorii Elektronika pozorujeme u na ich klient meziron n rst obratu o 39 %. Prmrn hodnota objedn vky meziron vzrostla o 23 %. Jde vidt, e se ekonomice da . Lid si r di dop vaj a utr cej za kvalitnj a dra produkty. V razn meziron n rst obratu sledujeme tak u kategorie Dtsk zbo . Akoliv prmrn objedn vka v kategorii Dtsk zbo poklesla, obrat meziron vzrostl o 27 %. Pokles prmrn objedn vky me b t zpsoben t m, e rodie zaali nakupovat online i zbo v men hodnot, aby u etili as. Posledn z v e zmiovan ch kategori , ve kter pozorujeme v raznj n rst obratu, je Kosmetika, kde obrat meziron vzrostl v prmru o 12 %. V onlinu je u kosmetiky pomrn n zk marovost a vysok konkurence, take obecn v e-shopech b vaj produkty levnj , ne v kamenn ch obchodech. Dobrou zpr vou je, e se lid nauili nakupovat online i produkty, kter je vhodnj vyzkou et na vlastn ki. Jak rst na zbo c ch Prezentovan kategorie nejsou jedin , kter maj potenci l v m generovat pkn pen ze. Pokud se budete vnovat optimalizaci jak koliv kategorie, budete dosahovat lep ch hodnot. Co mete dlat proto, abyste z dlouhodob ho hlediska na zbo c ch nepadali, ale rostli? 1. Pos lejte do srovn va spr vn data, zv se sp rovanost va ich produkt a budete v ce prod vat 2. Kl ov m produktm vnujte speci ln p i, generuj v m vt inu obratu 3. Pro dosaen maxim ln efektivity optimalizujte inzerci a na rove produkt 4. Pou vejte n stroje, jsou efektivnj ne manu ln lidsk pr ce Potebujete pomoci se spr vou inzerce na zbo c ch? Automatick m bidov n m dok eme povzn st va e v sledky na vy rove. Nev hejte se na n s obr tit. 14denn testovac provoz m te zdarma. Článek 7 nejnavštěvovanějších kategorií na Heurece se nejdříve objevil na Trayto.
Žáci naší školy se zúčastnili Dopravní soutěže pod záštitou Ministerstva dopravy, v níž se v 1. kategorii umístili na krásném 6. místě. V 2. kategorii se podařilo vybojovat krásné 4. místo. Slavíme také individuální úspěchy, žákyně Lucie Kodadová ze 7. B
Bidování na zbožácích, neboli nastavení vhodné ceny za proklik ze zbožového srovnávače do vašeho e-shopu, je pro úspěšnou inzerci klíčové. Základ bidování zůstává vždy stejný, ale každý srovnávač má svá drobná specifika. V dnešním díle si řekneme vše, co
N stup v non sez ny na zboov ch porovn va ch je ve znamen zdraov n . Od z si za prokliky piplat te na Favi, Heurece i Zbo .cz. U prvn ch dvou nav c nejde o pouh sez nn nav en , ale o trval n rst. Glami spou t vyhled v n podle obr zk Vyhled va m
Speci ln akci ve spolupr ci s Heurekou pipravil pro sv klienty poskytovatel e-shopov ho e en Shoptet. Pro v echny e-shopy na platform Shoptetu, kter se do 31. 10. 2018 nov registruj na Heurece, m srovn va 1 000 K kreditu zdarma na rozjezd inzerce.
Heureka dennodenně aktualizuje seznam padesáti TOP produktů v každé kategorii. Díky tomu mají spotřebitelé lepší přehled o tom, které produkty jsou na trhu aktuálně nejprodávanější a nejoblíbenější. Co z toho vyplývá? Že ze strany e-shopů je zapotřebí těm