Bidování na zbožácích, neboli nastavení vhodné ceny za proklik ze zbožového srovnávače do vašeho e-shopu, je pro úspěšnou inzerci klíčové. Základ bidování zůstává vždy stejný, ale každý srovnávač má svá drobná specifika. V dnešním díle si řekneme vše, co potřebujete vědět o biddingu na srovnávači Heureka. Heureka Heureka je v České republice považována za největšího nákupního rádce na internetu a patří mezi TOP 10 nejnavštěvovanějších webových stránek. A to už něco znamená! Proto by rozhodně žádný e-shop neměl na tomto zbožovém porovnávači chybět. Na Heurece najdete prezentaci produktů na dvou místech: na produktové kartě a ve fulltextovém vyhledávání. Bidovat ale můžete pouze v detailu produktu. Druhý největší srovnávač Zboží.cz umožňuje bidování jak v detailu, tak ve fulltextu či katalogu, takže by se mohlo zdát, že možnosti Heureky jsou omezené. Není to ale pravda. Pro spoustu uživatelů je právě systém Heureky mnohem jednodušší. Navíc Heureka nabízí až čtyři bidované pozice (box doporučených obchodů). Důležité je ještě zmínit, že pro zdárný bidding na Heurece musíte být držitelem certifikátu Ověřeno zákazníky a být v placeném režimu s kreditem v plusových hodnotách. Taky musíte mít spárované produkty a zboží musí nabízet alespoň další 4 internetové obchody. Bidujte s BiddingManagerem Bidovat na Heurece se vyplácí. A ještě lépe vám to půjde, když budete mít k ruce pomocníka. BiddingManager vám usnadní práci při zdlouhavém nastavování cen prokliků v rozraní Heureky. Je ale pár bodů, které musíte splňovat, abyste mohli naše biddingové rozšíření začít používat: dostupný XML feed s ITEM_ID certifikát ověřeno zákazníky plná implementace měření konverzí generování konverzních reportů dostupný sortiment report Proto se prosím zaměřte na pečlivou kontrolu administračního rozhraní srovnávače ještě předtím, než BiddingManager propojíte se svým účtem na Heurece. Vyhnete se tak případným komplikacím a časovým prodlevám při nahrávání e-shopu. Heureka v rozhraní nástroje Srovnávač Heureka najdete v BiddingManageru v horní liště. Po najetí myší na název srovnávače se vám otevře rozbalovací nabídka. Najdete zde STATISTIKY s informacemi o dostupnosti, oblíbenosti a rozdílech v ceně a mimo jiné i NASTAVENÍ. Těmto sekcím jsem se v našem seriálu již věnovali. Vysvětlivky k nim najdete na blogu. Ostatní sekce se pak týkají výhradně biddingu. Pojďme se na ně podívat. BIDDING, zde provedete globální nastavení napříč celým sortimentem, ale také jednotlivě za kategorie, výrobce či produkty. TOP PRODUKTY jsou vyfiltrovány do jednotlivých kategorií. Po rozkliknutí vybrané kategorie se vám zobrazí aktuálně nejprodávanější a nejoblíbenější produkty dle dat z Heureky v dané kategorii. AUTO-BIDDING je v podstatě výpisem produktů aktivovaných do Auto-biddingu. Dozvíte se, jaký je váš aktuální počet produktů v Auto-biddingu či jakou velikost balíčku máte zakoupenou. Velikost balíčku si zde můžete také změnit a to jak pro měsíc stávající, tak pro měsíc následující. Nově přibude i funkcionalita doporučených produktů do Auto-biddingu. Ale nebudeme předbíhat, k auto-biddingu se ještě v našem seriálu dostaneme. Tak co, už na Heurece bidujete? Nebo jste ještě nesebrali odvahu? Neváhejte a pojďte do toho. Naše biddingové rozšíření pro zbožové srovnávače BiddingManager vám s tím pomůže. A navíc, stojí opravdu jen pár kaček. Neztrácej čas a registruje se ještě dnes. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 7. díl – Bidování na Heurece se nejdříve objevil na Trayto.
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Heureka dennodenně aktualizuje seznam padesáti TOP produktů v každé kategorii. Díky tomu mají spotřebitelé lepší přehled o tom, které produkty jsou na trhu aktuálně nejprodávanější a nejoblíbenější. Co z toho vyplývá? Že ze strany e-shopů je zapotřebí těm
Notifikace a upozornění jsou nedílnou součástí BiddingManageru. Informují vás o možných problémech, ale přináší i zprávy dobré. Pojďme se společně kouknout, o jaké grafické a textové notifikace jde. Zprávy Po přihlášení do BiddingManageru najdete vpravo
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
Bidování na Heurece jsme si shrnuli již v jednom z předchozích dílů našeho seriálu. Abychom měli skládačku zbožákových základů kompletní, podíváme se dnes na Zboží.cz a jeho bidovací specifika. Zboží.cz Zboží.cz je druhým největším srovnávačem zboží u ná