Seznamte se, BiddingManager! 27. díl Notifikační systém napříč BiddingManagerem

Notifikace a upozornění jsou nedílnou součástí BiddingManageru. Informují vás o možných problémech, ale přináší i zprávy dobré. Pojďme se společně kouknout, o jaké grafické a textové notifikace jde. Zprávy Po přihlášení do BiddingManageru najdete vpravo nahoře ikonku zpráv. Kromě uvítací zprávy po registraci nového účtu či přidání srovnávače vám čas od času pošleme i nějakou tu důležitou message třeba když máme nějakou novinku. Nejdůležitější zprávy jsou ty notifikační, kdy vás BiddingManager informuje o chybějícím kreditu a špatných loginech. V případě, že se stav po třech dnech nezmění, pošleme vám notifikaci znovu. V případě, že na Heurece přijdete o Certifikát Ověřeno zákazníky, dáme vám to vědět. Stejně tak vás informujeme v momentě, kdy certifikát znovu získáte. Nejdůležitějším souborem pro váš e-shop je XML feed. Musí být vždy dostupný a čitelný. Proto když zjistíme, že dostupný není, informujeme vás o tom. Stejně tak vám zprávu pošleme v momentě, kdy je XML feed opět v pořádku. Dosažení maximálního CPC v Auto-biddingu V nástroji jsou kromě textových zpráv i notifikace signalizační. Na jednu z nich můžete narazit v Auto-biddingu, na úrovni konkrétního produktu, ve sloupci Aktuální CPC. Jedná se o ikonku červeného vykřičníku, která říká, že u položky bylo dosaženo maximálního CPC dle nastavení pro autobidování daného produktu. Notifikace vás vybízí k tomu, abyste si zkontrolovali, zda s produktem dosahuje na požadovanou bidovanou pozici. Pokud na pozici dosahujete, je to v pořádku a notifikaci můžete ignorovat. V opačném případě stojí za zvážení, jestli si můžete dovolit hodnotu maximálního CPC navýšit nebo produkt z Auto-biddingu chcete vypnout. Krotitel PNO Krotitel nákladů nebo třeba hlídací pes? Na názvu až tak nesejde. Jedná se o notifikaci grafického charakteru a narazit na ní můžete napříč BiddingManagerem. Má totiž za cíl hlídat efektivitu kategorií, výrobců a produktů. Porovnává aktuální PNO s maximálním PNO, které máte v účtu nastavené. Pokud u některého segmentu dojde k překročení maximálního PNO (podílu nákladů na obratu) dojde k zabarvení řádku dočervena a vy tak víte, že máte kategorii/výrobci/produktu zkontrolovat a případně změnit nastavení bidovací strategie. Notifikace vám pomáhají využívat nástroj BiddingManager na maximum a inzerovat tak na Heurece a Zboží co nejefektivněji. Mají v něm proto své čestné místo. V rukávu jich máme ještě pár schovaných, nechejte se překvapit. Pokud byste měli tipy, jaké notifikace do nástroje ještě přidat, neváhejte nám napsat na [email protected] a my vaše nápady rádi zvážíme. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: Produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! 27. díl Notifikační systém napříč BiddingManagerem se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 23. díl – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát

Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 16. díl – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru

V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 19. díl – Kalendář

Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 7. díl – Bidování na Heurece

Bidování na zbožácích, neboli nastavení vhodné ceny za proklik ze zbožového srovnávače do vašeho e-shopu, je pro úspěšnou inzerci klíčové. Základ bidování zůstává vždy stejný, ale každý srovnávač má svá drobná specifika. V dnešním díle si řekneme vše, co

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 12. díl – Bidovat: Pokročilé nastavení

V minulém díle jsme si představili variantu rychlého nastavení CPC pro méně zkušené biddery. Dnes se zaměříme na ty zkušenější a upřesníme si specifika pokročilého nastavení biddingu. Možností je zde o něco více, pojďme si ukázat, které to jsou. Bidovat:

projít na článek