Seznamte se, BiddingManager! – 12. díl – Bidovat: Pokročilé nastavení

V minulém díle jsme si představili variantu rychlého nastavení CPC pro méně zkušené biddery. Dnes se zaměříme na ty zkušenější a upřesníme si specifika pokročilého nastavení biddingu. Možností je zde o něco více, pojďme si ukázat, které to jsou. Bidovat: Pokročilé nastavení Připomeňme si, co už víme Bidování pro globální úroveň nastavíte u vybraného srovnávače v části bidding. Po kliknutí na modré tlačítko globální nastavení, které najdete vlevo nad tabulkou se statistikami, vám vyskočí pop-up s nastavením. Posud dobrý. Ale co když si chcete nastavení CPC více vyspecifikovat? V tom případě v kolonce co s vybranými položkami udělat vyberte variantu Bidovat: Pokročilé nastavení. Ve vedlejším rámečku pak v % nastavte maximální hodnotu PNO, které můžete v rámci účtu dosahovat. Rozmezí je až do 50 %. V základním nastavení bidování si stanovujete hranici od-do s rozdílem v ceně, ve které se vám mají produkty bidovat. Rozdíl v ceně vyjadřuje, o kolik % je má nabídka dražší oproti nejlevnější nabídce na produktové kartě (1. pozice dle ceny). Na to bezprostředně navazuje nastavení ceny prokliku pro produkty, které interval nesplňují. V rozbalovací nabídce si vyberete hned z několika variant: pevná částka v Kč, % z ceny produktu nebo minimální CPC. Vymezili jste si produkty pro bidování a teď k jednotlivým dostupnostem přiřaďte ideální bidovací strategie. Základní zobrazení vyskakovacího okna vás navádí k tomu, abyste vyplnili nastavení CPC pro dostupnosti skladem, do 3 dnů a do týdne. Na výběr máte hned ze šesti možností: vyjádřit CPC pevně v Kč vyjádřit jako % z ceny produktu minimální CPC optimální CPC původní CPC skrýt produkt O tom, co jednotlivé bidovací varianty dělají se dočtete někdy příště. No, vlastně už docela brzy, tak náš seriál sledujte. Zbylé dostupnosti Nejčastější a nejefektivnější (nejočekávanější ze strany nakupujících) dostupnosti v rámci inzerce na zbožových srovnávačích máte již nastavené. Pokud jste ovšem majitelem e-shopu, který například vyrábí nábytek na mírů nebo si zboží nechává dovážet z jiných kontinentů a má tedy logicky i delší dodací lhůtu než týden, pak klikněte na +zobrazit zbylé dostupnosti. Otevřou se vám další možnosti a vy tak můžete nastavit CPC i pro dostupnosti do 14 dnů, do měsíce, více než měsíc či s jinou dostupností. Rozšířené možnosti Logiku rozšířených možností jsme důkladněji popsali v díle předchozím, takže si to pro dnešek zopakujeme už jen ve zkratce. Na výběr máte dvě varianty: K “minimální CPC” přičítat a K “optimální CPC” přičítat (+)/ odečítat (-) (volíte podle toho jaké CPC jste bidovaným produktům nastavili). Nastavení se využívá především pro jednoduchou optimalizaci, kterou si můžete korigovat velikost minimálního nebo optimálního CPC. Shrnutí na závěr. V pokročilém nastavení vyplňujete: Co s vybranými položkami udělat? Bidovat: Pokročilé nastavení. Jakého maximálního PNO můžete dosahovat? 0 50 % dle vašich možností. Které produkty bidovat? Určujete rozdíl v ceně od do, ve kterém se mají produkty bidovat (0 100 %). Jaké CPC nastavit produktům, které nesplňují rozdíl v ceně? Pevně v Kč, % z ceny produktu nebo minimální CPC. Nastavení CPC dle dostupnosti (zvlášť pro produkty skladem, do 3 dnů, do týdne) Pevně v Kč, % z ceny produktu, minimální CPC, optimální CPC, původní CPC, skrýt produkt. Máte už v rámci pokročilého bidování v BiddingManageru trochu víc jasno, nebo vás zajímá ještě něco? Řešíte v rámci biddingu nějakou zapeklitost? Dejte nám to vědět. Třeba to bude skvělé téma na další díl našeho seriálu. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 12. díl – Bidovat: Pokročilé nastavení se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 16. díl – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru

V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 23. díl – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát

Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 21. díl – Hromadné nastavení produktů ve filtru

Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 10. díl – Jak a kde nastavit bidování

Specifika pro bidování na zbožových srovnávačích Heureka a Zboží.cz už máte v malíčku. Dnes se podíváme na to, jak a kde nastavit bidování v BiddingManageru. Co je bidding Jde o nastavení ceny prokliku (tzv. CPC) ze zbožového srovnávače na nabídku do kon

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 11. díl – Bidovat: Rychlé nastavení

Nepatříte zrovna mezi superbiddery a složité nastavení CPC vás tak trochu děsí? Nebojte, máme pro vás variantu rychlého nastavení. Oprostili jsme ji od mnoha vyplňovacích kolonek, takže pro podmínky bidování po vás bude chtít pouze pár základních informac

projít na článek