Nepatříte zrovna mezi superbiddery a složité nastavení CPC vás tak trochu děsí? Nebojte, máme pro vás variantu rychlého nastavení. Oprostili jsme ji od mnoha vyplňovacích kolonek, takže pro podmínky bidování po vás bude chtít pouze pár základních informací. Které to jsou? Řekneme si. Bidovat: Rychlé nastavení Dejme tomu, že jste se rozhodli nastavit si bidding globálně na celý účet. U vybraného srovnávače v části BIDDING jste nad tabulkou se statistikami klikli na modré tlačítko GLOBÁLNÍ NASTAVENÍ. Vyskočilo na vás okno s nastavením, co teď? V hlavě vám běží: “Tý jo, no nejsem zrovna superbidder a složité nastavení CPC, to nevím jestli dám? Bude to po mě chtít určitě tisíc kolonek na vyplnění. Škoda, že nemaj nějakou jednodušší verzi nastavení” Ale máme. Máme pro vás připravenou variantu rychlého nastavení. U kolonky CO S VYBRANÝMI POLOŽKAMI UDĚLAT? rozrolujte rozbalovací nabídku a zvolte možnost Bidovat: Rychlé nastavení. Hned vedle najdete také kolonku, ve které uveďte maximální hodnotu PNO (podílu nákladů na obratu) v %, kterého můžete v rámci celého účtu dosahovat. V dalším kroku si stanovíte, které produkty se mají bidovat. Tady budou kolonky dvě. V první rozbalovací nabídce je procentuální rozmezí pro produkty s rozdílem v ceně. Rozdíl v ceně vyjadřuje, o kolik % je má nabídka dražší oproti nejlevnější nabídce na produktové kartě (1. pozice dle ceny). Ve druhé rozbalovací nabídce pak vybíráte s jakou maximální dostupností chcete bidovat. Produktům, u kterých nebude splněn definovaný rozdíl v ceně nebo dostupnost, BiddingManager automaticky nastaví minimální cenu za proklik. OK, vyřešili jsme to, JAKÉ produkty budete bidovat. Teď přichází otázka, JAK budete produkty bidovat, neboli jaké CPC nastavíte produktům, které splňují interval rozdílu v ceně a maximální dostupnost. Na výběr máte ze čtyř možností: vyjádřit CPC pevně v Kč vyjádřit jako % z ceny produktu minimální CPC optimální CPC Informace k jednotlivým variantám, včetně jejich výhod si popíšeme v rámci dalších dílů našeho seznamovacího seriálu. Tak nás bedlivě sledujte! Rozšířené možnosti Nutný základ pro rychlé nastavení jsme si prošli. Pokud byste chtěli nastavení přece jen více specifikovat nebo upravit, klikněte na + ZOBRAZIT ROZŠÍŘENÉ MOŽNOSTI. Nabízí se vždy dvě varianty, vy volíte podle toho jaké CPC jste bidovaným produktům nastavili. K “minimální CPC” přičítat a K “optimální CPC” přičítat (+)/ odečítat (-). Jde v podstatě o jednoduchý optimalizační proces, kterým si můžete korigovat velikost minimálního nebo optimálního CPC. V případě minimálního CPC je to velice jednoduché. Volíte pouze částku, o kterou chcete cenu prokliku zvýšit. V případě optimálního CPC je to o chlup složitější, ale tomu jsme již věnovali samostatný článek. Pojďme si to v rychlosti ještě jednou shrnout. V Rychlém nastavení je zapotřebí vyplnit: Co s vybranými položkami udělat? Bidovat: Rychlé nastavení. Jakého maximálního PNO můžete dosahovat? 0 50 % dle vašich možností. Které produkty bidovat? Určujete rozdíl v ceně a maximální dostupnost. Jaké CPC nastavit? Pevně v Kč, % z ceny produktu, minimální nebo optimální CPC. A co nás čeká příště? Téma téměř totožné, pouze ve variantě pokročilého nastavení, které ocení ti zdatnější bideři! SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 11. díl – Bidovat: Rychlé nastavení se nejdříve objevil na Trayto.
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt
Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
Specifika pro bidování na zbožových srovnávačích Heureka a Zboží.cz už máte v malíčku. Dnes se podíváme na to, jak a kde nastavit bidování v BiddingManageru. Co je bidding Jde o nastavení ceny prokliku (tzv. CPC) ze zbožového srovnávače na nabídku do kon