Seznamte se, BiddingManager! – 9. díl – Bidování na Zboží.cz

Bidování na Heurece jsme si shrnuli již v jednom z předchozích dílů našeho seriálu. Abychom měli skládačku zbožákových základů kompletní, podíváme se dnes na Zboží.cz a jeho bidovací specifika. Zboží.cz Zboží.cz je druhým největším srovnávačem zboží u nás. Je to služba, která sdružuje informace o nabízeném zboží z nejrůznějších e-shopů. Na poli zbožových srovnávačů hraje roli zprostředkovatele a na rozdíl od Heureky je Zboží.cz pouze nákupním rádcem. Prodej zůstává plně v kompetenci internetových obchodů. V porovnání s Heurekou lze na Zboží.cz bidovat hned v několika obchodních modelech: detail produktu (3 bidované pozice na produktové kartě) fulltextová nabídka (spárované i nespárované produkty odpovídající vyhledávacímu dotazu, umístěné za produktovými kartami) výpis kategorie (nabídky nespárovaných produktů zobrazující se za produktovými kartami) hledání v kategorii (vychází z fulltextového vyhledávání v kategorii) Na Zboží.cz nepotřebujete žádný certifikát důvěryhodnosti. Jedinou nutnou podmínkou bidování je dostatečný kredit. Bidujte s BiddingManagerem To, že je naše biddingové rozšíření pro zbožové srovnávače BiddingManager nejlepší volbou pro pohodlný bidding už určitě víte. Abyste ho mohli začít používat, musíte mít: dostupný XML feed pro servery BiddingManageru, který obsahuje ITEM_ID produktu implementované měření konverzí, pro správné zobrazování informací o objednávkách a obratech nezbytné k optimalizaci Splňujete tyto podmínky? Pak nic nebrání tomu, abyste náš nástroj pro inzerci na Zboží.cz mohli začít používat. Zboží.cz v BiddingManageru Zboží.cz najdete v rozhraní BiddingManageru na hlavní liště hned vedle názvu e-shopu a informací. V rozbalovací nabídce pod názvem srovnávače najdete několik samostatných stránek. První stránkou jsou STATISTIKY s daty vztahujícími se k vybranému období v kalendáři, které jsou dále rozdělené na statistiky dle umístění, produkty dle dostupnosti a produkty dle rozdílu v ceně (rozdíl v ceně oproti nejlevnější nabídce na produktové kartě). BIDDING – DETAIL předkládá statistiky za spárované produktu na produktových kartách a umožňuje nastavit bidovací strategie na všech úrovních. BIDDING – FULLTEXT zahrnuje data za spárované i nespárované produkty z fulltextového vyhledávání. Bidovací strategie tedy lze nastavit pro veškeré produkty v XML feedu. BIDDING – KATEGORIE umožňuje nastavení bidování pouze pro nespárované produkty, které v XML feedu obsahují vyplněný CATEGORYTEXT dle stromu kategorií na Zboží.cz. AUTO – BIDDING slouží jako výpis produktů aktivovaných do auto-biddingu. Poskytuje informace o aktivním počtu produktů a velikosti balíčku včetně možnosti editace velikosti zmíněného balíčku. V NASTAVENÍ naleznete stručný přehled ke srovnávači. Propojení s účtem a sdílení přístupu ke srovnávači je samozřejmostí. Součástí je také zapnutí/vypnutí načítání CPC z BiddingManageru, smazání veškerého nastavení a deaktivace srovnávače. Teď už máte veškeré informace, které potřebujete pro základní orientaci v bidování na zbožacích s pomocí BiddingManageru. V příštím díle je konečně všechny zúročíte. Vrhneme se totiž na nastavení biddingu. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování  Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 9. díl – Bidování na Zboží.cz se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 16. díl – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru

V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 19. díl – Kalendář

Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 23. díl – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát

Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 10. díl – Jak a kde nastavit bidování

Specifika pro bidování na zbožových srovnávačích Heureka a Zboží.cz už máte v malíčku. Dnes se podíváme na to, jak a kde nastavit bidování v BiddingManageru. Co je bidding Jde o nastavení ceny prokliku (tzv. CPC) ze zbožového srovnávače na nabídku do kon

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 7. díl – Bidování na Heurece

Bidování na zbožácích, neboli nastavení vhodné ceny za proklik ze zbožového srovnávače do vašeho e-shopu, je pro úspěšnou inzerci klíčové. Základ bidování zůstává vždy stejný, ale každý srovnávač má svá drobná specifika. V dnešním díle si řekneme vše, co

projít na článek