Heureka dennodenně aktualizuje seznam padesáti TOP produktů v každé kategorii. Díky tomu mají spotřebitelé lepší přehled o tom, které produkty jsou na trhu aktuálně nejprodávanější a nejoblíbenější. Co z toho vyplývá? Že ze strany e-shopů je zapotřebí těmto produktům věnovat při volbě bidovacích strategií zvýšenou pozornost. Heureka TOP produkty Na Heurece najdete nepřeberné množství nejrůznějších produktů, rozdělených do více než 3 000 kategorií. Přesné názvy kategorií jsou dostupné ve stromovém výpisu kategorií, který Heureka aktualizuje vždy 1x denně. Každá kategorie zvlášť má pak takzvané TOP produkty. TOP produkty jsou ty produkty, které jsou v dané kategorii na trhu nejoblíbenější a velmi dobře prodejné. Mezi TOP produkty tedy řadíme nejprodávanější produkty na Heurece. Jak je poznat? Označené jsou zeleným štítkem TOP 1 50. TOP produkty jsou denně aktualizovány, a to na základě spotřebního chování všech nakupujících a zájmu o jednotlivé produkty. TOP produkty v BiddingManageru Jelikož si uvědomujeme důležitost TOP produktů, respektive sílu jejich vlivu na nákupní rozhodování uživatelů internetu, vytvořili jsme v BiddingManageru samostatnou stránku. TOP produkty najdete v rozhraní našeho bidovacího nástroje pouze u Heureky, a to v rozbalovací nabídce u daného srovnávače. TOP produkty se v BiddingManageru filtrují do jednotlivých kategorií. Po rozkliknutí každé z těchto kategorií se dostanete do výpisu produktů, které jsou dle dat z Heureky aktuálně nejoblíbenější a nejlépe prodejné, takzvané “topky”. Praktickou vychytávkou našeho nástroje je možnost prokliknout se z každého TOP produktu přímo na srovnávač a produktovou kartu výrobku. Bidování TOP produktů Jak jsme již zmínili v předchozích odstavcích, TOP produkty jsou velmi zajímavým zbožím pro nakupující. Takže se vyplatí věnovat jim v biddingu speciální péči a při výběru bidovacích strategií jim přikládat zvýšenou pozornost. Nicméně s oblíbeností a prodejností TOP produktů jde ruku v ruce také zvýšená proklikovost, takže počítejte s možným nárůstem nákladů. V extrémních případech mohou TOP produkty utrácet více peněz s menší efektivitou, proto si je pravidelně hlídejte! Naopak u úspěšných produktů zvolte dostatečně velkou cenu prokliku a udržujte je na bidovaných pozicích. Ideálně si produkty zapněte do auto-biddingu a bidovací automat je na předních pozicích udrží za vás. Počítejte ale s tím, že CPC pro dosažení bidovaných pozic je u TOP produktů často mnohem vyšší než u běžného zboží. Naše rada na závěr: Věnujte TOP produktům na Heurece dostatečnou pozornost. Nepodceňujte sílu jejich vlivu při rozhodování o tom, kterému produktu dá spotřebitel při nákupu přednost. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 8. díl – TOP produkty se nejdříve objevil na Trayto.
Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt
Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d
O tom jak se dá BiddingManager jednoduše optimalizovat, když používáte strategii optimálního CPC jsme již psali v článku OPTIMÁLNÍ CPC: Důvěřuj, prověřuj a zvyšuj efektivitu. Jak optimalizaci posunout na ještě vyšší level a zaměřit se pouze na konkrétní p
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým