Heureka bidding od 2 napárovaných e-shopů a vylepšené Optimální CPC

Heureka do toho před Vánocemi pěkně šlápla a představila novinku v počtu e-shopů potřebných pro umístění v doporučených nabídkách. Jak jsme na tuto změnu reagovali v BiddingManageru a jaké další funkce jsme “zoptimalizovali” se dozvíte v článku. Novinky v sekci Doporučené nabídky na Heurece Na bidované pozice, respektive do sekce doporučených nabídek na Heurece, se nyní e-shopy dostanou již od dvou prodejců na produktové kartě. Heureka tuto změnu prezentuje jako příležitost, jak být lépe vidět a před Vánocemi získat ještě více zákazníků. My doporučujeme obezřetnost, testování a zvážení, zda se vám bidování produktových karet, na kterých jste pouze s jedním konkurentem, vyplácí. Tato změna na Heurece se promítla také do našeho bidovacího nástroje. I tam je nově možné začít bidovat spárované produkty s počtem 2 a více e-shopů na produktové kartě. To doposud nešlo a produkty s počtem e-shopů na produktové kartě nižším než 4, měly v BiddingManageru před názvem produktu ikonku STOP. Novinka bude promítnutá i do grafu, který zobrazuje počty bidovatelných a bidovaných produktů. Určitě se vám v grafu zvýší počet bidovatelných produktů a pokud si nastavíte bidding i pro produkty, kde jsou méně než 4 nabídky, stoupne i počet těch bidovaných. Optimální CPC ještě optimálnější Změny na Heurece nás donutily zapřemýšlet nad efektivitou výpočtu Optimálního CPC, které z BiddingManageru jistě dobře znáte. Pokud jste v bidovacím nástroji nováček, tak si o tom jak Optimální CPC funguje můžete přečíst na našem blogu. Logika výpočtu zůstala stejná, avšak přidali jsme pár podmínek, které Optimální CPC dělají ještě optimálnější. Nově pracujeme s podmínkou počtu e-shopů na produktové kartě, která zamezí tomu, aby se u produktů s malou konkurencí nastavovalo zbytečně velké CPC. Dále jsme upravili koeficient pro stanovení maximální hranice Optimálního CPC a přidali jsme strop, který nesmí velikost CPC za žádnou cenu překročit. Těmito zásahy chceme jít vám uživatelům naproti v tom, jak ušetřit náklady a bidovat ještě efektivněji. Co na změny na Heurece říkáte? Využíváte Optimální CPC ve svých bidovacích strategiích? Nebojte se s námi podělit o svůj názor a klidně nám napište na [email protected]. A pokud se vám článek líbil, tak mu nezapomeňte dát “Like ”. Článek Heureka bidding od 2 napárovaných e-shopů a vylepšené Optimální CPC se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Vánoce na Heurece: Změna pravidel certifikátu Ověřeno zákazníky, přístupnější bidding a Dny dopravy zdarma letos už podruhé

Zabojovat o vt obraty by te na Heurece mohlo b t o nco snadnj . Heureka toti pich z se zmnou pravidel pro z sk n certifik tu Oveno z kazn ky a rozj d dal Dny dopravy zdarma. Oveno z kazn ky snadnji Certifik t Oveno z kazn ky je sluba, kter hodno

projít na článek

Snadnější napojení na API Heureka Košíku

Pokud uvažujete o zapojení do Heureka Košíku, nebo Heureka Košík již využíváte, ale bez technického napojení na Heureku, máme pro vás dobrou zprávu! Nově můžete využít nástroj pro snazší implementaci a bezproblémové napojení tzv. HCAPI. Tento nástroj ob

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Svěřili bidding na Heureka.cz a Zboží.cz profesionálům a po pěti měsících jim objednávky samy skáčou na udičku a obrat roste

Jak chytit rybu a co si vz t s sebou k vod se dotete ve stovk ch l nk na netu. Jak ale chytit ryb e a je t ho pimt k n kupu v konkr tn m e-shopu? Na to jsme museli pij t sami. K ruce jsme mli n chytr bidovac n stroj Bidding[Manager] a sadu bidovac ch

projít na článek

Heureka.cz přichází s novou kampaní pro tlačítko Koupit

Zbožový srovnávač Heureka.cz spouští podzimní kampaň na propagaci Heureka Košíku. V sérii on-line videí poukazuje na výhody nákupu zboží prostřednictvím tlačítka Koupit. Tlačítko Koupit Jedná se o speciální službu pro obchody zapojené do programu “Ověřen

projít na článek

Bidding[Tools] Group: 2019 v číslech a v činech

Bilancování patří k novému roku jako k únoru Valentýn. Tak se pojďme ohlédnout za tím, co se nám v rámci celé skupiny Bidding[Tools] Group v roce 2019 povedlo. 2019 v číslech V rámci celého balíku našich nástrojů a služeb byl rok 2019 rekordní. Když se p

projít na článek