Mnoho lidí si může říct, že tohle přece nikoho v konečném důsledku zajímat nemusí. Ať si návštěvníci přicházejí a pročítají web, kdy chtějí. I Vy ale můžete z těchto znalostí poměrně dobře těžit. Jak a proč? · Třeba pokud potřebujete web odstavit z důvodu údržby. Pokud to uděláte v době nejnižší návštěvnosti, naděláte minimum škody v porovnání se situací, kdy údržbu provedete v takříkajíc dopravní špičce. · Pokud plánujete publikaci článku tak, aby jej co nejrychleji vidělo co nejvíce návštěvníků. Podobně to platí i při plánování živého vysílání, vyhlašování výsledků soutěže, zveřejňování inzerátů, a tak dále. · Jestliže chcete vyhlásit online soutěž nebo zveřejnit pozvánku na událost, a zmapovat si, kolik lidí se v období do dané události či do konce soutěže bude mít možnost zúčastnit. · Při jakékoliv další příležitosti, kdy zkrátka budete potřebovat něco si naplánovat, a toto plánování budete chtít založit na reálných údajích, analytických datech. Samozřejmě je obecně známo, které časy bývají na stránkách frekventovanější, byť se to mnohdy odvíjí i od typu stránek. Na běžném blogu s kreativním obsahem logicky uvidíme víc návštěvníků v odpoledních hodinách ve všední den a o víkendu, než například ve tři v noci. Pokud je ale potřeba porovnávat jednotlivé dny mezi sebou, nebo pracovní dny a víkendy, nemusí být posouzení návštěvnosti tak jednoduché. Naštěstí ale existuje jednoduchý způsob, jak se ke konkrétním datům dostat – a to Google Analytics. Tabulka s údaji o návštěvnosti je zde dostupná na domovské stránce. V ní je graficky znázorněná konkrétní návštěvnost v jednotlivé hodiny a dny. Nástroj Google Analytics je pro majitele blogů velmi užitečným pomocníkem i v jiných oblastech, než je návštěvnost. Proto jej neváhejte detailněji prozkoumat! Dozvědět se můžete například, skrze která klíčová slova se na Vaše stránky lidé dostávají, jak dlouho se zde zdrží, a mnohem více. Článek K čemu slouží statistiky návštěvnosti webu? se nejdříve objevil na Bahen.
V čem vám na úřadu práce poradí a v čem už ne? Je vůbec výhodné se registrovat a co za nepříjemnosti nebo výhody mi to může přinést? Na tyto otázky se vám pokusíme odpovědět v následujícím textu. Článek Úřad práce k čemu dnes slouží? se nejdříve objevil
projít na článekPokud podnikáte na internetu tedy pokud máte vlastní web nebo dokonce provozujete e-shop určitě vás zajímá, kdo (a na co) na vašich stránkách kliká. Asi nejznámějším nástrojem zaměřujícím se na analýzu návštěvnosti webů jsou Google Analytics. Ty vám mim
projít na článekUvnitř článku naleznete statistiky probíhajících soutěží družstev mládeže.
projít na článekAhojte komunito kolem Uháčka, Hradišťáci. Snažím se stále věci vylepšovat, posouvat k lepšímu a proto všechny infomuji, že jsme aktualizovali náš web. Neměl jsem, na to dřív tolik času, ale již je konečně vše v pořádku. Na webu najdete přehled, jaké skupi
Weby utkané z pocitů a dojmů nepřekvapí, když se minou se zájmem obecenstva. I když je lidé navštěvují, odmítají na nich utrácet. A když se pak i snahy o nápravu rozjedou ve starých kolejích, černá díra na peníze se jen prohloubí. Nezvěte hosty k prázdném
projít na článek