Kampaň MAMA PŘÍSLIB

Světový týden kojení (1. srpna 7. srpna) a srpnový měsíc se nese v budování povědomí o kojení. Lansinoh se celosvětově již přes 30 let usiluje o podporu kojení. Právě proto jsme na tento rok připravili kampaň s názvem MAMA PŘÍSLIB #mamaprislub (nebo #mamapromise v jiných zemích). Kampaň Mama příslib (#mamaprislub) Našim cílem je podpora kojící maminky, která dokáže dosáhnout svých cílů ohledně kojení s mnohem větší pravděpodobností, pokud dostává podporu od své rodiny, zdravotníků, kolegů a společnosti celkově. Kampaní chceme informovat a vzdělávat širokou veřejnost o důležitosti podpory pro matky. Chceme povzbudit lidi, aby nabídli konkrétní pomoc těhotným nebo čerstvým maminkám. Kojení je podle světových zdravotnických organizací jako WHO klíčem ke zdraví veřejnosti. Studie provedené po celém světě ukázaly, že podpora od partnerů, rodiny a přátel, zdravotnických pracovníků a zaměstnavatelů je pro kojící matky kľúčová- až 85% matek uvádí, že se necítí přiměřeně podporovány. Naším posláním je doplnit tuto mezeru. První tři měsíce po narození dítěte se často označují jako čtvrtý trimestr. Během tohoto období zažívá jedna z pěti čerstvých maminek problémy s duševním zdravím. Maminky provázejí hormonální změny, nedostatek spánku, jejich vlastní fyzické zotavování a kojení a péči o dítě zároveň. Podpora ze strany komunity je nezbytná. Lidé často pomoci chtějí, ale nevědí jak. Kampaň Mama příslib #mamaprislub se snaží ukázat cestu, jak se to udělat dá. Vysvětlil Kevin Vyse-Peacock, CEO společnosti Lansinoh. JAK NA TO? Upozornit na problém a ukázat, jak jednoduše se dá každou mámu povzbudit chceme prostřednictvím našich a vašich sociálních sietí- Instagramu a Facebooku (@lansinoh_cz_sk a Dojčenie je krásne Lansinoh). Chceme lidi povzbuzovat, aby učinily #mamaprislub závazek udělat skutek pomoci / podpory pro matky v jejich okolí. Konkrétně to budou templaty na stories a posty s konkrétními nápady na slib, který mohou lidé udělat pro mámy. Obrázek se slibem si umí každý stáhnout / screenshotů, doplnit svůj komentář a nasdílet na jeho profilu. Konkrétní maminku vždy třeba označit a nominovat někoho dalšího na provedení slibu. Budeme lidi vyzývat, aby sdíleli i provedení slibu. Kreativitě se meze nekladú- slib pomoci mohou udělat jakýkoliv. Důležité je vždy použít hashtag #mamaprislub. Pro lepší představu jsme udělali pár vzorových příkladů. Bude to vypadat asi takto: Byli bychom velmi rádi, kdybyste se zapojili do naší kampaně a sdíleli příslib / nominaci na příslib svým známým prostřednictvím vašich sociálních sítí. Pomohli byste nám rozšířit výzvu na pomoc mezi několika lidí a dosáhli bychom tak mnohem větší zásah pomoci a podpory Slovenské maminkám. Kampaň Mama Příslib začne 1. srpna a bude probíhat celý měsíc ve více než 60 zemích světa najednou. Ucelenou informaci o kampani budeme sdílet iv článku na naší webové stránce. Děkuji za Vaši pomoc a těším se na pozitivní vliv, který můžeme kampaní spolu dosáhnout! The post Kampaň MAMA PŘÍSLIB appeared first on Lansinoh.

projít na článek

Jak vytvořit a zrealizovat billboardovou kampaň

Čas od času přijde v marketingu řeč i na výlepní plochy a billboardy. Jak udělat dobře billboardovou kampaň a jaké zkušenosti si z realizace objednávky reklamy na billboardech odnesete, to zkusím shrnout v tomto článku. Billboardová kampaň Samotná bilboar

projít na článek

COFIDIS odstartoval kampaň „Hrajeme podle vás“, ukáže v ní úvěrové pasti

Transparentnost, férovost, flexibilita. To jsou tři klíčové hodnoty, které ztělesňují nejen spotřebitelské úvěry COFIDISu, ale i zcela novou kampaň, kterou COFIDIS odstartoval právě v těchto dnech. V nové kampani pojmenované „Hrajeme podle vás“ se COFIDIS

projít na článek

Proč optimalizovat kampaň na Zboží.cz?

Internetov obchod Nejceny.cz za nal s nab dkou v poetn techniky a s postupem asu zaal roz iovat svj sortiment o m dn zbo a poteby do domu i zahrady. Od sv ho vzniku vyrostl na opravdovou n kupn galerii s tis ci poloek v nab dce. Efektivn veden kamp

projít na článek

Jsme ověřenou agenturou Zboží.cz

Z skali jsme oven od Zbo .cz! M me ohromnou radost, e druh nejvt esk srovn va posvtil na i spolupr ci peet . Ale nen to jen o n s. P r v hod z toho plyne i pro v s, na e klienty. V posledn dob roste poet subjekt, kter se vnuj spr v zboov ch srov

projít na článek

Heureka.cz přichází s novou kampaní pro tlačítko Koupit

Zbožový srovnávač Heureka.cz spouští podzimní kampaň na propagaci Heureka Košíku. V sérii on-line videí poukazuje na výhody nákupu zboží prostřednictvím tlačítka Koupit. Tlačítko Koupit Jedná se o speciální službu pro obchody zapojené do programu “Ověřen

projít na článek