Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř 25 let. Za roky praxe se setkal s různými typy zákazníků, úspěchy i neúspěchy. Své bohaté zkušenosti rád sdílí s účastníky kurzů společnosti Business Success, kde působí od roku 1996 jako trenér seminářů, konzultant a obchodník.

projít na článek

Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale nemusí vyústit v to, že klient něco namítne na vaši nabídku. Mnoho prodejců se námitek ze strany zákazníka obává, přitom by je měli vítat. To, že klient o svých pochybách mluví a ne

projít na článek

Vietnamský obchod

The post Vietnamský obchod first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Jak si udržet testosteron i bez Kamagry Jelly

Kamagra Jelly je generikum Viagry, je to syntetický preparát se stejnou účinnou látkou Sildenafil. Vyvíjel se laboratorně a produkuje se jako většina léčiv na výrobních linkách farmaceutických firem. Viagře se dostalo tolik publicity, že se mnoho mužů dom

projít na článek

Teorie time managementu: Čtyři prověřené techniky, které vám pomohou lépe prioritizovat práci

Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu rozsypou jako dům z karet. Umět si plánovat práci, určovat si priority a organizovat si čas by ale měl umět každý manažer i proto, aby mohl působit jako dobrý v

projít na článek

Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na sobě často nedá znát pochybnosti o určitém specifickém aspektu vaší nabídky a mnohdy udává zástupné důvody, proč nelze obchod uzavřít. V reálu se ale nejčastě

projít na článek