Inzerce na zboov ch porovn va ch je nikdy nekon c boj. PPC aukce o pedn pozice, a u na detailu produktu, nebo ve fulltextov m vyhled v n , se odehr vaj takka v re ln m ase. Hodnoty ceny za proklik, kter v jednu chv li nastav te, u teba za hodinu nesta . Je to prost nel tostn souboj o pozice a z kazn ky. Proto m d l v c e-shopa vyu v automatizovan bidovac n stroje. A tak proto se tyi e-shopy Ruzovyslon.cz, Mujandilek.cz, Prirodnilekarna.cz a Charisma-shop.cz rozhodly vyzkou et BiddingManager na e biddingov roz en pro Zbo .cz i dal srovn vae. Vyplatilo se? Na za tku byly tyi e-shopy Sexshop, zbo pro dti, p rodn l k rna a online drogerie. tyi men e-shopy, kter na prvn pohled nemaj nic spolen ho. Na pohled druh je ale spojovalo odhodl n posunout inzerci na zbo c ch na dal level. Doposud se inzerci na Zbo .cz nikdo z nich p li nevnoval. Mli nastaven nutn z klad a inzerovali v reimu aby to njak fungovalo a co nejm to st lo. A pr v to n s na nich bavilo. Byla to toti v zva. A skvl p leitost vysledovat, jak si na e biddingov roz en pro Zbo .cz a dal srovn vae povede nap rzn mi segmenty nab zen ho zbo . Na fantastick tyce jsme tedy nab dli testov n zdarma a p tele na telefonu v podob na eho biddingov ho experta. V sledky se zaaly dostavovat u po prvn m ms ci. Start bidov n na Zbo .cz V choz stav byl pro v echny e-shopy podobn : dobr z kaznick servis, rozumn nastaven ceny produkt, kvalitn data pos lan na srovn vae a maximum prezentovan ch informac . Jen ten bidding pokulh val. Implementace na eho roz en pro zboov porovn vae BiddingManager je ot zkou nkolika kliknut a naplno v m me jet u do druh ho dne, take se do toho e-shopy hned pustily. Pro sp n start stailo, aby si vyplnily z kladn daje o sv m byznysu, jako jsou maxim ln PNO, kter ho mohou dosahovat, p padn speci ln poadavky pro jednotliv kategorie i v robce. E-shopam jsme tak poradili, aby se zamili na konkurenceschopnost produkt a bidding nastavovali pro produkty v efektivn cenov relaci. 3 v zvy pro BiddingManager Ped BiddingManagerem pak st ly 3 v zvy spolen pro v echny 4 e-shopy: optim ln nastaven CPC selekce produkt vhodn ch pro autobidding nav en efektivity inzerce. V zvy mla zdolat nejnovj funkcionalita BiddingManageru Optim ln CPC. D ky t to funkcionalit zvl dne BiddingManager prvotn nastaven CPC automaticky a dok e s m vybrat produkty vhodn pro autobidding. Jak to tedy vypadalo v praxi? BiddingManager piadil kad mu produktu ide ln CPC na z klad statistik za posledn ch 30 dn . Kad den pak samoinn pepo t val CPC dle aktu ln ch statistik. Do lo-li u dan ho produktu k pekroen PNO a vysok m trat m, ani by pi la jedin konverze, sn ila se automaticky hodnota na minim ln CPC. E-shopy d ky tomu mly jistotu, e jejich traty na zbo kov ch et neul tnou. Optim ln CPC ty skvle nastartovalo Pak u jen bylo poteba prov dt drobnou run optimalizaci. BiddingManager je sice biddingov robot, ale jako kad stroj potebuje obasnou kontrolu. V prvn ch asi 10 dnech byla optimalizace u nkter ch e-shop docela boj, protoe nastavovat bidovac strategie tm s mal mi poty konverz a nasb ran ch dat je opravdov o ek. Postupnou optimalizac a nav en m trat do lo k nav en obratu a sn en PNO. Z tabulek n e je pak patrn , e efektivn optimalizace inzerce v BiddingManagerovi me pin et velmi dobr v sledky bez ohledu na segment, ve kter m obchodujete. Jak to dopadlo po ms n m testingu E-shopy Ruzovyslon.cz, Mujandilek.cz, Prirodnilekarna.cz a Charisma-shop.cz jsme sledovali od 8. ervna 2018 do 7. ervence 2018. V sledky jsme pak porovn vali mezims n s obdob m od 9. kvtna do 7. ervna 2018, tedy tsn ped implementac na eho biddingov ho roz en . No a jak to dopadlo? Moc dobe. V ak se mrknte: Souhrnn v sledky BiddingManageru Na e roz en pro Zbo .cz a dal zbo ky zvedlo e-shopm obrat v souhrnu o +148 279 K v porovn n s pede l m ms cem bez BiddingManageru. Za jeden ms c je to hodn slu n v sledek. Zvl kdy uv me, e celkov n klady v ech ty e-shop vzrostly o pouh ch +7 238 K. Jasn, k n kladm mus me je t pipo st pen ze za provoz n stroje. V p pad men ch e-shop, jako jsou sledovan Ruzovyslon.cz, Mujandilek.cz, Prirodnilekarna.cz a Charisma-shop.cz, v ak mluv me o p r kak ch nav c dvou a tech stovk ch ms n. Z v sledk je tedy patrn , e BiddingManager funguje nap segmenty a ml by b t povinn m doplkem v ech, kte inzeruj v PPC reimu na Zbo .cz nebo Heurece. Neekejte na vylep en v administraci Zbo nebo Heureky, kter mon nikdy nepijde. Zlep ete svou inzerci klidn hned. Ostatn, konkurence nesp , tak nezaspte ani vy a vyzkou ejte si na vlastn m zbo , jak v m BiddingManager pome. Ke staen : V sledky p padov studie v pehledn m PDF souboru Článek PŘÍPADOVKA: Inzerce na zbožácích je boj, který BiddingManager vyhrává. Bez ohledu na segment, ve kterém obchodujete se nejdříve objevil na Trayto.
Dal monost, jak za t vyu vat BiddingManager je tady. Nyn se do na eho n stroje mete zaregistrovat pomoc aplikace s n zvem FastCentrik. Co je FastCentrik? FastCentrik je kompletn e-shopov platforma pro provoz internetov ho obchodu, s irokou nab dko
Představte si, že máte se svým e-shopem na srovnávačích neomezený budget a můžete testovat různé bidovací strategie bez jakýchkoliv omezení, aniž byste prodělali reálné peníze Tohle přesně nabízí náš biddingový simulátor BiddingManager School. Je to uniká
Nastavit bidovac strategie, uhl dat traty a zajistit, e bude klient s v sledky bidov n na Heurece a Zbo opravdu spokojen je obas v kon hodn superhrdiny. Na tst existuje BiddingManager a jedinci, kte ho um ovl dat. A pr v ti pijeli do Ostravy. Na
Přestaňte experimentovat a náhodně nastavovat bidovací strategie na zbožácích. Krok po kroku vás provedeme nastavením strategií a prozradíme vám, jak nástroj BiddingManager co nejlépe nakonfigurovat. Minimum teorie, maximum praxe. Už 17. května v Praze a
Internetov knihkupectv Levneucebnice.cz se zamuje na on-line prodej uebnic, odborn literatury a literatury fakt. A faktem je, e nav en obratu s BiddingTools a o 253 % nen dn sci-fi. Dokazuj to v sledky, kter ch jsme na Zbo .cz od 1.11.2016 do 28.