PŘÍPADOVKA: Inzerce na zbožácích je boj, který BiddingManager vyhrává. Bez ohledu na segment, ve kterém obchodujete

Inzerce na zboov ch porovn va ch je nikdy nekon c boj. PPC aukce o pedn pozice, a u na detailu produktu, nebo ve fulltextov m vyhled v n , se odehr vaj takka v re ln m ase. Hodnoty ceny za proklik, kter v jednu chv li nastav te, u teba za hodinu nesta . Je to prost nel tostn souboj o pozice a z kazn ky. Proto m d l v c e-shopa vyu v automatizovan bidovac n stroje. A tak proto se tyi e-shopy Ruzovyslon.cz, Mujandilek.cz, Prirodnilekarna.cz a Charisma-shop.cz rozhodly vyzkou et BiddingManager na e biddingov roz en pro Zbo .cz i dal srovn vae. Vyplatilo se? Na za tku byly tyi e-shopy Sexshop, zbo pro dti, p rodn l k rna a online drogerie. tyi men e-shopy, kter na prvn pohled nemaj nic spolen ho. Na pohled druh je ale spojovalo odhodl n posunout inzerci na zbo c ch na dal level. Doposud se inzerci na Zbo .cz nikdo z nich p li nevnoval. Mli nastaven nutn z klad a inzerovali v reimu aby to njak fungovalo a co nejm to st lo. A pr v to n s na nich bavilo. Byla to toti v zva. A skvl p leitost vysledovat, jak si na e biddingov roz en pro Zbo .cz a dal srovn vae povede nap rzn mi segmenty nab zen ho zbo . Na fantastick tyce jsme tedy nab dli testov n zdarma a p tele na telefonu v podob na eho biddingov ho experta. V sledky se zaaly dostavovat u po prvn m ms ci. Start bidov n na Zbo .cz V choz stav byl pro v echny e-shopy podobn : dobr z kaznick servis, rozumn nastaven ceny produkt, kvalitn data pos lan na srovn vae a maximum prezentovan ch informac . Jen ten bidding pokulh val. Implementace na eho roz en pro zboov porovn vae BiddingManager je ot zkou nkolika kliknut a naplno v m me jet u do druh ho dne, take se do toho e-shopy hned pustily. Pro sp n start stailo, aby si vyplnily z kladn daje o sv m byznysu, jako jsou maxim ln PNO, kter ho mohou dosahovat, p padn speci ln poadavky pro jednotliv kategorie i v robce. E-shopam jsme tak poradili, aby se zamili na konkurenceschopnost produkt a bidding nastavovali pro produkty v efektivn cenov relaci. 3 v zvy pro BiddingManager Ped BiddingManagerem pak st ly 3 v zvy spolen pro v echny 4 e-shopy: optim ln nastaven CPC selekce produkt vhodn ch pro autobidding nav en efektivity inzerce. V zvy mla zdolat nejnovj funkcionalita BiddingManageru Optim ln CPC. D ky t to funkcionalit zvl dne BiddingManager prvotn nastaven CPC automaticky a dok e s m vybrat produkty vhodn pro autobidding. Jak to tedy vypadalo v praxi? BiddingManager piadil kad mu produktu ide ln CPC na z klad statistik za posledn ch 30 dn . Kad den pak samoinn pepo t val CPC dle aktu ln ch statistik. Do lo-li u dan ho produktu k pekroen PNO a vysok m trat m, ani by pi la jedin konverze, sn ila se automaticky hodnota na minim ln CPC. E-shopy d ky tomu mly jistotu, e jejich traty na zbo kov ch et neul tnou. Optim ln CPC ty skvle nastartovalo Pak u jen bylo poteba prov dt drobnou run optimalizaci. BiddingManager je sice biddingov robot, ale jako kad stroj potebuje obasnou kontrolu. V prvn ch asi 10 dnech byla optimalizace u nkter ch e-shop docela boj, protoe nastavovat bidovac strategie tm s mal mi poty konverz a nasb ran ch dat je opravdov o ek. Postupnou optimalizac a nav en m trat do lo k nav en obratu a sn en PNO. Z tabulek n e je pak patrn , e efektivn optimalizace inzerce v BiddingManagerovi me pin et velmi dobr v sledky bez ohledu na segment, ve kter m obchodujete. Jak to dopadlo po ms n m testingu E-shopy Ruzovyslon.cz, Mujandilek.cz, Prirodnilekarna.cz a Charisma-shop.cz jsme sledovali od 8. ervna 2018 do 7. ervence 2018. V sledky jsme pak porovn vali mezims n s obdob m od 9. kvtna do 7. ervna 2018, tedy tsn ped implementac na eho biddingov ho roz en . No a jak to dopadlo? Moc dobe. V ak se mrknte: Souhrnn v sledky BiddingManageru Na e roz en pro Zbo .cz a dal zbo ky zvedlo e-shopm obrat v souhrnu o +148 279 K v porovn n s pede l m ms cem bez BiddingManageru. Za jeden ms c je to hodn slu n v sledek. Zvl kdy uv me, e celkov n klady v ech ty e-shop vzrostly o pouh ch +7 238 K. Jasn, k n kladm mus me je t pipo st pen ze za provoz n stroje. V p pad men ch e-shop, jako jsou sledovan Ruzovyslon.cz, Mujandilek.cz, Prirodnilekarna.cz a Charisma-shop.cz, v ak mluv me o p r kak ch nav c dvou a tech stovk ch ms n. Z v sledk je tedy patrn , e BiddingManager funguje nap segmenty a ml by b t povinn m doplkem v ech, kte inzeruj v PPC reimu na Zbo .cz nebo Heurece. Neekejte na vylep en v administraci Zbo nebo Heureky, kter mon nikdy nepijde. Zlep ete svou inzerci klidn hned. Ostatn, konkurence nesp , tak nezaspte ani vy a vyzkou ejte si na vlastn m zbo , jak v m BiddingManager pome. Ke staen : V sledky p padov studie v pehledn m PDF souboru Článek PŘÍPADOVKA: Inzerce na zbožácích je boj, který BiddingManager vyhrává. Bez ohledu na segment, ve kterém obchodujete se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

BiddingManager ve FastCentriku

Dal monost, jak za t vyu vat BiddingManager je tady. Nyn se do na eho n stroje mete zaregistrovat pomoc aplikace s n zvem FastCentrik. Co je FastCentrik? FastCentrik je kompletn e-shopov platforma pro provoz internetov ho obchodu, s irokou nab dko

projít na článek

Biddingový simulátor Bidding[Manager] School – unikátní vzdělávací e-commerce projekt

Představte si, že máte se svým e-shopem na srovnávačích neomezený budget a můžete testovat různé bidovací strategie bez jakýchkoliv omezení, aniž byste prodělali reálné peníze Tohle přesně nabízí náš biddingový simulátor BiddingManager School. Je to uniká

projít na článek

Zavolejte na pomoc superbiddera Zavolejte BiddingManager Certifikovaného partnera!

Nastavit bidovac strategie, uhl dat traty a zajistit, e bude klient s v sledky bidov n na Heurece a Zbo opravdu spokojen je obas v kon hodn superhrdiny. Na tst existuje BiddingManager a jedinci, kte ho um ovl dat. A pr v ti pijeli do Ostravy. Na

projít na článek

BiddingManager workshop: Zbytečná formalita, nebo příležitost ke zlepšení efektivity?

Přestaňte experimentovat a náhodně nastavovat bidovací strategie na zbožácích. Krok po kroku vás provedeme nastavením strategií a prozradíme vám, jak nástroj BiddingManager co nejlépe nakonfigurovat. Minimum teorie, maximum praxe. Už 17. května v Praze a

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Meziroční nárůst obratu na Zboží.cz o 253 % není žádné sci-fi

Internetov knihkupectv Levneucebnice.cz se zamuje na on-line prodej uebnic, odborn literatury a literatury fakt. A faktem je, e nav en obratu s BiddingTools a o 253 % nen dn sci-fi. Dokazuj to v sledky, kter ch jsme na Zbo .cz od 1.11.2016 do 28.

projít na článek