PŘÍPADOVKA: Jak ve 4home odložili excelovské reporty i kalkulačky a přenechali bidding robotovi

Pesn takov je p bh spolenosti 4home, kter u od roku 2004 pin origin ln a praktick zbo pro dm, byt i zahradu. V jejich e-shopu si z kazn ci z pt zem Evropy denn vyb raj bytov textil a dekorace, vybaven do kuchyn nebo techniku na zahradu i do d lny. A produkt v nab dce maj tis ce, take odbidovat takov objem sortimentu run je po dn ichta. Nekonen run bidov n Ve 4home bidovali run na jednotliv kategorie, v nkter ch p padech i na produkty. Poctiv run proch zen sortimentu jim sice pin elo p m uvdomn si v konnost jednotliv ch kategori webu, ale bylo vysiluj c a hodn zdlouhav . asov n ronost a men schopnost prun reagovat na konkurenci, protoe jsme nepracovali real-time, bylo to, co je dle slov marketingov ho managera 4home Ing. Jana Skalick ho, pi spr v zboov ch porovn va nejv ce tr pilo. Proto se u na podzim 2017 zaali poohl et po e en , kter by jim spr vu t na Hereka.cz, Heureka.sk a Zbo .cz usnadnilo. Pome bidovac automat Padla volba na slubu BiddingTools. Do spolupr ce s BiddingTools jsme li s vidinou u eten pr ce s run m bidov n m a nav en m v konu na rove, kdy nav c vygenerovanou istou mar minim ln pokryje n klady na slubu, k Skalick . Zboov srovn vae jsou pro 4home kan lem n kladov nesm rn efektivn m, ale zdaleka nejsou nejz sadnj m zdrojem trafficu a obratu. A proto radji as, kter bychom velmi zjednodu en tr vili nad excelovsk mi reporty a kalkulakou, penech me automatu, kter je schopen pracovat real-time a svou pozornost vnujeme ostatn m, asto mnohem v ce kreativn m aktivit m, dod v Marketing Manager 4home. Implementace sluby BiddingTools byla rychl a bezprobl mov a v ijnu 2017 se zaalo optimalizovat. V zvy pro BiddingTools Poadavky klienta byly specifick v tom, e ne el tvrd po v konu. Mnohem v ce ho tr pil as, kter na spr v Heureky a Zbo ms n prop l . Prvn kol pro BiddingTools byl tedy jasn : pevz t spr vu Heureka.cz, Heureka.sk a Zbo .cz a uvolnit klientovi ruce. Druhou v zvou byla optimalizace n klad, pesnji nastaven rzn ho PNO u rzn ch kategori zbo v rozsahu 4-10 %, tak aby se inzerce vypl cela. Jak jsme na to li Zautomatizovat bidding byla celkem hraka. Stailo v t mu optimaliz tor vymyslet spr vnou bidovac strategi a ct robotovi, co m dlat. O zbytek se u pak postaraly sofistikovan algoritmy na eho bidovac ho automatu. Vt m o kem byla optimalizace n klad. Zbo kov ty 4home jsme pevzali 9. jna 2017. Pvodn nastaven klienta bylo celkem opatrn a doasn do lo ke sn en trafficu, proto jsme zaali v ce bidovat konverzn kategorie. Bhem nadch zej c v non sez ny jsme chtli vyzkou et, co to d . Dostali jsme povolen zv it PNO a dvojn sobn, tak jsme li do toho. Postupnou optimalizac jsme na li rozumn maximum. Z biddingu jsme vyp nali produkty, kter nic nepin ely, a nakopli kategorie a produkty, kter mly potenci l zv it obrat. I po V noc ch to vypadalo, e je nastaven st le efektivn . Take jsme v podobn m trendu pokraovali i na za tku roku 2018. Co na to klient V r mci trhu velmi dobr pomr cena/v kon. S trochou nads zky se nyn zboov m srovn vam nemus me t m vnovat, sledujeme pedev m jejich tempo rstu a m ru efektivity na glob ln rovni a nemus me se zab vat detailem, k o BiddingTools Ing. Jan Skalick . K samotn spolupr ci je t marketingov manager 4home dod v : Nevn m me ji zcela sp sn, ale spokojen jsme. Spolupr ci hodnot me pozitivn. A to pedev m z toho dvodu, e m me v razn m n pr ce se zboov mi srovn vai a z rove si u nich dr me stabiln rostouc v kon. Co kaj sla Spolupr ce jede u rok, ale pro poteby p padov studie jsme se zamili na posledn ti ms ce. V sledky z ervna, ervence a srpna 2018 jsme srovn vali s v sledky za stejn obdob roku pede l ho, tedy tsn ped implementac sluby BiddingTools. Meziron srovn n : 06/2018-08/2018 vs. 06/2017-08/2017 Na esk Heurece vzrostl meziron poet objedn vek t m o +47 %, co se taky odrazilo na n rst obratu, ten se zv il o +42 %. Z rove kleslo PNO o t m -16 %. Podobn byl na tom i slovensk et Heureky. Tady jsme zaznamenali meziron n rst obratu o +26 % se souasn m sn en m PNO o -11 %. Poet objedn vek se zv il o +28 % a naacute;klady n m poskoily jen m rn (+12 %). Na Zbo .cz n klady meziron klesly o -22 % se souasn m nav en m obratu o +9 % a sn en m PNO o cel ch -28 %. Po letech biddingov diny, tak ve 4home konen odloili excelovsk reporty i kalkulaky a jen po oku sleduj , jestli je n mi nastaven smr inzerce efektivn . sla ukazuj , e se spolenosti 4home jejich obchodn i marketingov kroky vypl cej , vetn toho j t do bidovac ho automatu a svit inzerci na zbo c ch do rukou BiddingTools. A co vy? Je t po d bidujete run? Článek PŘÍPADOVKA: Jak ve 4home odložili excelovské reporty i kalkulačky a přenechali bidding robotovi se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

S 4home koupíte celý domov na jednom místě

Dům jsou čtyři stěny, podlaha a strop – domov je to, čím je vyplníte. A právě to seženete na 4home. Nejen krásné dekorace a doplňky do bytu, ale i domácí spotřebiče, úklidové potřeby či zahradní techniku.

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Svěřili bidding na Heureka.cz a Zboží.cz profesionálům a po pěti měsících jim objednávky samy skáčou na udičku a obrat roste

Jak chytit rybu a co si vz t s sebou k vod se dotete ve stovk ch l nk na netu. Jak ale chytit ryb e a je t ho pimt k n kupu v konkr tn m e-shopu? Na to jsme museli pij t sami. K ruce jsme mli n chytr bidovac n stroj Bidding[Manager] a sadu bidovac ch

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Meziroční nárůst obratu na Zboží.cz o 253 % není žádné sci-fi

Internetov knihkupectv Levneucebnice.cz se zamuje na on-line prodej uebnic, odborn literatury a literatury fakt. A faktem je, e nav en obratu s BiddingTools a o 253 % nen dn sci-fi. Dokazuj to v sledky, kter ch jsme na Zbo .cz od 1.11.2016 do 28.

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Jak si udržet PNO a meziročně navýšit obrat o 202 %

Vánoce jsou pro velkou část e-shopů prodejním vrcholem celého roku. Obraty pomalu rostou už od září a svého maxima dosahují v listopadu a prosinci. Náš klient měl pro toto období jasnou představu – udržet PNO pod hranicí 3 % a oproti 2015 navýšit obrat.

projít na článek

BiddingManager reporty v novém kabátku

V BiddingManageru investujeme čas nejen do zlepšování bidovacího nástroje, ale i do služeb, které poskytujeme našim klientům. Tentokrát jsme se zaměřili na kvalitnější vyhodnocování dat a pro klienty, kteří využívají kompletní správu biddingu nebo testují

projít na článek