První kroky při propagaci společnosti na sociálních sítích

V dnešním článku se společně podíváme na téma pro koho jsou sociální sítě určené, na základní informace o propagaci na sociálních sítích, nebude chybět varianta, kdy máme internetové stránky a varianta, kdy stránky nemáme a veškerá naše propagace se odehrává na sociální síti. Porovnáme soukromou versus firemní stránku na sociální síti. Nebudou také chybět základní informace, jak se stránka zakládá, co se musí nastavit, jak je to s grafikou, se správným zařazením dle oboru našeho podnikání, se základním obsahem. Pojďme na to.

projít na článek

Věkové hranice pro zakládání účtů na sociálních sítích a dalších službách

Vyznáte se ve věkových hranicích pro zakládání účtů na sociálních sítích? Zde je rychlý přehled.

projít na článek

3 věci, které musíte vzít v potaz, aby vaše marketingová kampaň na sociálních sítích neskončila fiaskem

Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto nových internetových platforem si uvědomují snad všichni a všichni také cítí, že být aktivní v tomto ohledu je v dnešní době nutností, ovšem málokdo ví, jak takovou kampaň vlastně realiz

projít na článek

Náborová kampaň Zálesí a.s.

Kampaň 2018 na nábor nových zaměstnanců pro společnosti Zálesí a.s.: Bannery, billboardy, inzerce v tisku a na sociálních sítích a vyvrcholení kampaně v podobě Dne otevřených dveří.

projít na článek

Reklama na sociálních sítích

V dnešní digitální době hraje propagace na sociálních sítích klíčovou roli při budování značky, dosahování cílového publika a získávání nových zákazníků. Jednou z moderních a inovativních cest, jak efektivně prezentovat na sociálních sítích, je využít výh

projít na článek