Od uveden n stroje na trh ubhl v ce ne rok. A kdy se te pod v me zpt, nememe uvit tomu, jak dalekou cestu jsme za tch 365 dn u li. Kad ms c jsme implementovali njakou novinku nebo zlep en . Podailo se n m odbavit rekordn poet ticket a dotaz uivatel. Prost jsme deli na tom, aby byl BiddingManager opravdickou ma inou na vydl v n penz, a aby splnil oek v n , se kter m jste si ho po dili. Abychom tch vychyt vek a inovac zvl dli co nejv ce, roz ili jsme v tomto roce t m BiddingManageru a usmyslili si, e do prosince 2018 stihneme implementovat nkolik z sadn ch zmn a ti z nich nasazujeme u te: 1. Zjednodu ili jsme nastaven Auto-biddingu Prvn vla tovka, kter u ped t dnem vyl tla do rozhran n stroje, se t kala kl ov funkce BiddingManageru Auto-biddingu. Informovali jsme o n tak v l nku. Nastaven produkt do Auto-biddingu je te jednodu , rychlej a intuitivnj . Na p r klik hromadn vypnete / zapnete produkty z auto-biddingu, take je to opravdu bleskov z leitost. Abyste vdli, kolik produkt u automaticky bidujete, p padn kolik dal ch produkt z va eho sortimentu m potenci l pin st v auto-biddingu dal zisk, pidali jsme nov na v echny str nky uren k bidov n informan box o auto-biddingu. Vytete z nj poet produkt zapnut ch v auto-biddingu, kolik produkt ze zaplacen ho bal ku je t nevyu v te, a jak velk bal ek si plat te. Co se v m bude l bit nejv ce, je nov pomocn k nesouc n zev DOPORUEN PRODUKTY PRO AUTO-BIDDING. Udl toti spoustu pr ce za v s. Podle statistik a bodov ho sk re v m algoritmus navrhne nejvhodnj produkty, kter se vyplat aktivovat do auto-biddingu, take nad nimi nemus te zdlouhav uvaovat. 2. Pech z me na Heureka API a nov te peceujeme produkty v auto-biddingu a 6x denn Pech z me na Heureka API, kter n m umon rychleji a efektivnji z skat informace o produktech z produktov ho detailu. Dlouhodob se pot k me s t m, e Heureka kontroluje dodrov n crawlingov ch limit pro na e roboty, kte doluj informace ze str nek srovn vae tak, aby ml bidovac algoritmus dostatek dat pro fungov n . A nejsme v tom sami. Stejn probl m e v echny bidovac n stroje a tet strany, kter proch zej web Heureky. Proto se Heureka rozhodla crawlov n str nek roboty zcela eliminovat a zav st novou placenou slubu Bidding API. Pozitivn na tom ale je, e n m bidding pes API Heureky umon zv it poet pecenn poloek v auto-biddingu v r mci dne. Nov toti prob h kontrola aktu ln ch pozic a peceov n 6x denn m sto pvodn ch 4 iterac . Pro v s to znamen , e s vyuit m BiddingManageru, nejlevnj ho n stroje na trhu, m te nyn srovnatelnou anci na spch jako s dra mi biddingov mi n stroji. BiddingManager v s bude dret na top pozic ch a vy mete konkurovat tm nejvt m hr #269;m v oboru. Nevyu vat funkci auto-biddingu zejm na v hlavn sez n ped V nocemi, znamen pij t o velkou st objedn vek. 3. Upravujeme a zpehledujeme cen k k 1. 11. 2018 Dal novinkou je prava cen ku, kter jsme se rozhodli zjednodu it a zpehlednit. Vstoup v platnost k 1. 11. 2018. Jak bude vypadat nov cen k? Sjednocujeme cenu za BiddingManager. Cena bude stejn bez ohledu na velikost XML feedu a od listopadu se ust l na 199 K / ms n (bez DPH) za jeden feed. Odpadne t m rozli ov n cen podle potu poloek ve feedu, kter bylo pro mnoho uivatel matouc . By se pro st uivatel bude jednat o zdraen , po d plat , e je BiddingManager nejlevnj biddingov n stroj na trhu. Upravujeme i bal ky auto-biddingu. Za novou cenu 149 K dostanete bal ek 100 produkt k autobidov n , m sto pvodn ch 50 produkt v jednom bal ku. Tyto bal ky si mete pikoupit klidn ti. Pro srovn n , pvodn cena bal ku inila 99 K, ale jen za 50 produkt, take jste za jeden produkt v auto-biddingu doposud platili 2 K. Od listopadu zaplat te za jednu poloku v auto-biddingu jen 1,49 K za ms c, co je urit p jemn zmna. V cen ku se tak objevila pln nov poloka, a to bal ek spr vy v rukou na ich specialist. Jedn se o v hodnou nab dku pro ty z v s, kte nem te as se o zbo ky starat. O bidding na srovn va ch se v m postar me za 1 190 K ms n / srovn va. Jedn se o akn cenu do konce roku 2018 a v cen bal ku spr vy je zahrnuta pr ce specialistu a poplatky za provoz BiddingManageru. Optimalizace va ich t se tak dostane do rukou biddingov ho experta, kter zn v echny mon finty, jak maximalizovat obrat na zboov ch srovn va ch. V ce informac o bal ku spr vy naleznete na str nce cen ku. Jak se nov opaten dotknout na ich st vaj c ch klient? Pro na e klienty plat v jnu je t star ceny, dle pvodn ho cen ku, ale poet produkt v auto-biddingu jsme u nav ili dle nov ch bal k. Take pokud m te zakoupen jeden bal ek, dostanete m sto 50 produkt hned 100 produkt za stejnou cenu. Urit se pt te, pro jsme se rozhodli zah bat s cenami? V me, e nikdo nem r d zdraov n , ale abychom zajistili vy poet kontrol aktu ln ch pozic a n sledn ho pecenn a souasn respektovali pokyny Heureky, pech z me na Heureka API, co se prom t do na ich n klad. V neposledn ad n m tento krok pome je t v c profesionalizovat n t m a z skat prostedky na dal inovace, kter pro v s chyst me. V me, e na e cenov politika bude te daleko srozumitelnj a nov funkce v n stroji v s pot . I nad le k v m budeme vdycky transparentn a v echny ceny budeme prezentovat veejn bez dn ch skryt ch poplatk. Je to jedna z na ich z kladn ch firemn ch hodnot. Článek Zásadní novinky v BiddingManageru: Sjednocený ceník, levnější a rychlejší autobidding se nejdříve objevil na Trayto.
Dovolená na Jadranu? Lákavé, ale v BiddingManageru jsme dali přednost přednost vymýšlení nových funkcionalit, které se s příchodem e-shopařské sezóny budou hodit. První vlaštovkou z novinek je možnost vkládání poznámek přímo do administrace nástroje. Jak
Leto n rok je pro vt inu z n s jedn m velk m pekvapen m. asto asi n takov m, jak m bychom si pedstavovali. V BiddingManageru jsme si pro v s ale pipravili 3 novinky, kter v m zaruen vykouzl smv na tv i! Hromadn pravy Auto-biddingu Je to tady! D
Na Zboží.cz s novinkami v poslední době nezahálí. Jednou z novinek je sjednocení tagu MAX_CPC_SEARCH pro všechna umístění na Zboží.cz mimo produktový detail. Jakým způsobem se tato změna promítla do fungování biddingu a administrace BiddingManageru? Na c
BiddingManager jsme spou tli ped pl rokem a od t doby ho u aktivn vyu vaj stovky men ch a stedn velk ch e-shop. e i tento typ internetov ch obchod m na zbo kov m trhu anci, dokazuj statistiky z BiddingManageru. Abyste byli na Zbo nebo Heurece sp
S novinkami jsme na sebe nenechali dlouho čekat a únor jsme odstartovali ve znamení nové vychytávky do rozhraní nástroje a vylepšení stávající uživatelské příručky. Pojďte si přečíst co vás v BiddingManageru čeká a nemine! Podbarvování řádků Mezi první n