Blog o online marketingu | Vše o tvorbě webů, e-shopů a designu

Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.

projít na web

Google News jako skvělý zdroj návštěvnosti

Pokud vlastníte web, který pravidelně chrlí do světa mediální obsah, tak zbystřete. V tomto článku bych vám rád představil službu Google News (Google Zprávy), kterou jistě znáte z mobilních zařízení. Pojďme se na ní podívat podrobně, a to zejména z pohled

projít na článek

Víte, jak na reklamní systém Sklik?

V PPC rubrice na tomto blogu je řeč hlavně o Google Ads. Nicméně mezi reklamní systémy, fungující na českém trhu, se řadí i Sklik od Seznamu, kterému bych se rád v tomto článku věnoval.

projít na článek

Desatero proti zablokování Business Manageru

Blokace od Facebooku jsou záležitostí, kterou řeším několikrát do měsíce, protože mám přístup hned k několika účtům Business Manageru. Pravdou však je, že si Facebook v této oblasti dost libuje a často blokuje účty i preventivně, proto chci v tomto článku

projít na článek

Organizaci projektů nově řešíme v aplikaci Freelo

Další z mých testů, respektive recenzí na zajímavé pomocníky, bude patřit online aplikaci Freelo, která pochází z rukou tuzemských vývojářů. Jedná se o apku na správu úkolů, ale není to jen obyčejný úkolovník, nýbrž profesionální nástroj na řízení celých

projít na článek

Přednášel jsem pro HolkyzMarketingu

Nedávno jsem měl možnost přednášet na Akademii, kterou pořádá komunita #HolkyzMarketingu. O tuto čest se s vámi zde na blogu rád podělím, tak pojďme na to.

projít na článek

Nová cookies lišta? Od nového roku.

Loni v zimě jsem v článku o měření na Facebooku upozorňoval na rozsáhlou problematiku nové podoby cookies lišty. V té době ještě nebylo patrné, zda vzejde v platnost, ale nakonec se tak opravdu stane a od 1. 1. 2022 bude možné ukládat cookies pouze se sou

projít na článek

Špičkoví PPC specialisté na vánoční sezónu jsou už rozebráni

Jako již tradičně se po letních měsících nashromáždily poptávky po PPC specialistech, protože na podzim je z důvodu nadcházející masivní prodejní sezóny po těchto službách výrazně větší hlad než obvykle. Tento článek však nebude souviset jen s PPC reklamo

projít na článek

Jak na práci z domova?

Nejen v době koronavirové karantény, kdy je většina z nás „připoutaná“ doma, je dobré si připomenout nástroje, které usnadňují práci z domova.

projít na článek

Zamyšlení nad B2B marketingem

Klienti z oblasti B2B marketingu jsou pro mě vždy osobní záležitostí. Zřejmě pro to, že se jedná o příjemné zpestření mé marketingové práce, jelikož v segmentu B2C, kterým se zabývám primárně, je strategie marketingových kanálů svým způsobem podobná. B2B

projít na článek

Heureka? Párujte produkty!

Heureka je nejznámější český srovnávač zboží, a proto se majitelům e-shopů vyplatí v něm dobře orientovat. Chtěl bych vám tedy představit několik tipů pro elektronické obchody.

projít na článek

SWOT analýza může významně ulehčit podnikání

Pojem SWOT analýza je mezi marketéry poměrně známá věc. Jedná se o analytickou metodu, která hodnotí faktory ovlivňující úspěšnost firmy a lépe vás připraví na tvorbu strategie vašeho projektu. Takzvanou SWOTku doporučuji zejména ve chvíli, kdy projekt vz

projít na článek

Hýčkejte si svůj brand!

Tématem budování brandu jsem se již kdysi na blogu zabýval, ale rád jej opět otevřu, protože mám pocit, že poctivě postavená značka bude mít letos velký vliv na úspěch ve-commerce. A proč si to myslím? 

projít na článek

Zjednodušte si práci a zautomatizujte svůj e-shop

V současné době už není pochyb o tom, že automatizace e-shopů je základ. Pokud denně řešíte přes desítky objednávek, je rozhodně na místě se o tuto oblast zajímat. V tomto článku vám proto názorně přiblížím možná řešení, a to nejen pro oblast logistiky.

projít na článek

Google Discovery může oživit vaše PPC reklamy

Pojem Discovery je v online reklamě ještě poměrně neznámý. Jedná se totiž o novinku v rámci reklamní služby Google Ads, která se řadí do stejného typu reklam jako jejich dobře známé vyhledávací nebo produktové kampaně. V čem je čerstvý Discovery zajímavý?

projít na článek

Letní novinky v PPC reklamě

Pokud jde o novinky v PPC reklamě, rozhodně by vám letos v létě neměly uniknout tyto dvě zásadní. Jednou z nich je práce s klíčovými slovy ve vyhledávací kampani a druhá se týká taktéž „searche“, a to konkrétně rozšíření o obrázek. Více se dovíte níže, ta

projít na článek