Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.
Pokud vlastníte web, který pravidelně chrlí do světa mediální obsah, tak zbystřete. V tomto článku bych vám rád představil službu Google News (Google Zprávy), kterou jistě znáte z mobilních zařízení. Pojďme se na ní podívat podrobně, a to zejména z pohled
V PPC rubrice na tomto blogu je řeč hlavně o Google Ads. Nicméně mezi reklamní systémy, fungující na českém trhu, se řadí i Sklik od Seznamu, kterému bych se rád v tomto článku věnoval.
Blokace od Facebooku jsou záležitostí, kterou řeším několikrát do měsíce, protože mám přístup hned k několika účtům Business Manageru. Pravdou však je, že si Facebook v této oblasti dost libuje a často blokuje účty i preventivně, proto chci v tomto článku
Další z mých testů, respektive recenzí na zajímavé pomocníky, bude patřit online aplikaci Freelo, která pochází z rukou tuzemských vývojářů. Jedná se o apku na správu úkolů, ale není to jen obyčejný úkolovník, nýbrž profesionální nástroj na řízení celých
Nedávno jsem měl možnost přednášet na Akademii, kterou pořádá komunita #HolkyzMarketingu. O tuto čest se s vámi zde na blogu rád podělím, tak pojďme na to.
Loni v zimě jsem v článku o měření na Facebooku upozorňoval na rozsáhlou problematiku nové podoby cookies lišty. V té době ještě nebylo patrné, zda vzejde v platnost, ale nakonec se tak opravdu stane a od 1. 1. 2022 bude možné ukládat cookies pouze se sou
Jako již tradičně se po letních měsících nashromáždily poptávky po PPC specialistech, protože na podzim je z důvodu nadcházející masivní prodejní sezóny po těchto službách výrazně větší hlad než obvykle. Tento článek však nebude souviset jen s PPC reklamo
Nejen v době koronavirové karantény, kdy je většina z nás „připoutaná“ doma, je dobré si připomenout nástroje, které usnadňují práci z domova.
Klienti z oblasti B2B marketingu jsou pro mě vždy osobní záležitostí. Zřejmě pro to, že se jedná o příjemné zpestření mé marketingové práce, jelikož v segmentu B2C, kterým se zabývám primárně, je strategie marketingových kanálů svým způsobem podobná. B2B
Heureka je nejznámější český srovnávač zboží, a proto se majitelům e-shopů vyplatí v něm dobře orientovat. Chtěl bych vám tedy představit několik tipů pro elektronické obchody.
Pojem SWOT analýza je mezi marketéry poměrně známá věc. Jedná se o analytickou metodu, která hodnotí faktory ovlivňující úspěšnost firmy a lépe vás připraví na tvorbu strategie vašeho projektu. Takzvanou SWOTku doporučuji zejména ve chvíli, kdy projekt vz
Tématem budování brandu jsem se již kdysi na blogu zabýval, ale rád jej opět otevřu, protože mám pocit, že poctivě postavená značka bude mít letos velký vliv na úspěch ve-commerce. A proč si to myslím?
V současné době už není pochyb o tom, že automatizace e-shopů je základ. Pokud denně řešíte přes desítky objednávek, je rozhodně na místě se o tuto oblast zajímat. V tomto článku vám proto názorně přiblížím možná řešení, a to nejen pro oblast logistiky.
Pojem Discovery je v online reklamě ještě poměrně neznámý. Jedná se totiž o novinku v rámci reklamní služby Google Ads, která se řadí do stejného typu reklam jako jejich dobře známé vyhledávací nebo produktové kampaně. V čem je čerstvý Discovery zajímavý?
Pokud jde o novinky v PPC reklamě, rozhodně by vám letos v létě neměly uniknout tyto dvě zásadní. Jednou z nich je práce s klíčovými slovy ve vyhledávací kampani a druhá se týká taktéž „searche“, a to konkrétně rozšíření o obrázek. Více se dovíte níže, ta