Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.
Jak bývá mým zvykem, v tomto článku se laicky podíváme další téma. Tentokrát jsem se zaměřil na firemní strategie. Podnět vzešel od mých klientů, a proto jsem si udělal sumář strategií, které v rámci e-commerce nejčastěji převažují. Pokud se tedy v této o
Umělá inteligence (AI) je bezesporu aktuálně hodně trendy téma, proto se s vámi rád podělím o své zkušenosti.
Dnes jsem si pro vás připravil pár řádků k seznámení s Twitterem, respektive jeho X Ads managerem. A k čemu se vůbec hodí?
Mám tu pro vás další tip na zajímavý online marketingový nástroj. Tentokrát jde o pomoc s výběrem barvy.
Jak už název Calendly napovídá, tento pomocník vám pomůže s vaší organizací. V rámci online marketingu bych vám tedy chtěl doporučit nástroj, který je vhodný pro zákaznickou a technickou podporu, ale i marketingové či obchodní oddělení.
S nástupem Google Analytics 4 pro vás mám několik dalších myšlenek, které navazují na mé předchozí články na toto důležité téma.
V tomto článku jsem se zaměřil na Mergado Translate, což je placený doplněk v rámci nástroje Mergado, určený k automatickým překladům. Ty se mohou hodit zejména v situacích, kdy nemáte k dispozici překladatele nebo texty od distributora. Pomocí tohoto nás
Hlídání cen může být jednou z častých a neoblíbených záležitostí každého e-shopaře. V tomto článku proto bude řeč o e-shopech, které nabízí stejné produkty, ale vzájemně se mohou předhánět v nabízených cenách. Zaměřil na nástroj Pricing Fox od Mergado, kt
V tomto článku necháme spát novinky a analýzy z oblasti onlinu, jelikož bych se s vámi chtěl podělit o svou nedávnou praxi. Otestoval jsem totiž jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku od Seznam.cz.
Znáte online editor Xemel? Přiznávám se, že s ním ještě nemám hluboké zkušenosti, ale potřebuji jej svým klientům nabízet jako alternativu k Mergadu. Hádáte správně, tento článek bude o správě produktových feedů.
V poslední době jsem se s několika klienty zamýšlel nad možností externího marketingového oddělení. Téma samozřejmě spočívalo v porovnání výhod a nevýhod tohoto řešení.
Příběhů z praxe není nikdy dost a proto chci se o jeden z nich podělit. S klientem jsem měl nedávno možnost vyzkoušet kompletní vypnutí reklam a celkově nás zajímalo, jak se tato „akce“ projeví na obratu. Pojďte se podívat, co nás k tomu vedlo a jaké byly
Rozdílné konverze napříč reklamními systémy jsou normální situací, nicméně my marketéři se samozřejmě snažíme o co největší přiblížení mezi jednotlivými nástroji. V tomto článku bych vám proto rád doporučil několik postupů týkajících se této oblasti.
Google dává stopku dalšímu nástroji. Tentokrát se jedná o Google Optimize, o kterém jsem už tady na blogu psal. Tento zánik byl pro mě samotného překvapením, nicméně vám přiblížím aktuální záměry Googlu v souvislosti s ukončením této služby.
Závěrem roku vždy dělám různé analýzy, které mě navedly k sepsání pár rad týkajících se Facebooku, protože právě ten považuji z hlediska dat za nejméně čitelný. Ideální je najít si určitý postup, který vám bude vyhovovat.