Blog o online marketingu | Vše o tvorbě webů, e-shopů a designu

Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.

projít na web

2 zásadní firemní strategie, které byste měli znát

Jak bývá mým zvykem, v tomto článku se laicky podíváme další téma. Tentokrát jsem se zaměřil na firemní strategie. Podnět vzešel od mých klientů, a proto jsem si udělal sumář strategií, které v rámci e-commerce nejčastěji převažují. Pokud se tedy v této o

projít na článek

Umělá inteligence v online marketingu

Umělá inteligence (AI) je bezesporu aktuálně hodně trendy téma, proto se s vámi rád podělím o své zkušenosti.

projít na článek

Zajímá vás Twitter Ads manager?

Dnes jsem si pro vás připravil pár řádků k seznámení s Twitterem, respektive jeho X Ads managerem. A k čemu se vůbec hodí?

projít na článek

Coolors, paleta barev pro vaši práci

Mám tu pro vás další tip na zajímavý online marketingový nástroj. Tentokrát jde o pomoc s výběrem barvy.

projít na článek

Snadné plánování pomocí Calendly

Jak už název Calendly napovídá, tento pomocník vám pomůže s vaší organizací. V rámci online marketingu bych vám tedy chtěl doporučit nástroj, který je vhodný pro zákaznickou a technickou podporu, ale i marketingové či obchodní oddělení.

projít na článek

Další postřehy při přechodu na Google Analytics 4

S nástupem Google Analytics 4 pro vás mám několik dalších myšlenek, které navazují na mé předchozí články na toto důležité téma.

projít na článek

Znáte automatické jazykové překlady?

V tomto článku jsem se zaměřil na Mergado Translate, což je placený doplněk v rámci nástroje Mergado, určený k automatickým překladům. Ty se mohou hodit zejména v situacích, kdy nemáte k dispozici překladatele nebo texty od distributora. Pomocí tohoto nás

projít na článek

Automatické přeceňování produktů v reálném čase

Hlídání cen může být jednou z častých a neoblíbených záležitostí každého e-shopaře. V tomto článku proto bude řeč o e-shopech, které nabízí stejné produkty, ale vzájemně se mohou předhánět v nabízených cenách. Zaměřil na nástroj Pricing Fox od Mergado, kt

projít na článek

Vyzkoušejte jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku

V tomto článku necháme spát novinky a analýzy z oblasti onlinu, jelikož bych se s vámi chtěl podělit o svou nedávnou praxi. Otestoval jsem totiž jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku od Seznam.cz.

projít na článek

Xemel, možná alternativa k Mergadu?

Znáte online editor Xemel? Přiznávám se, že s ním ještě nemám hluboké zkušenosti, ale potřebuji jej svým klientům nabízet jako alternativu k Mergadu. Hádáte správně, tento článek bude o správě produktových feedů.

projít na článek

(Ne)Výhody externího marketingového oddělení

V poslední době jsem se s několika klienty zamýšlel nad možností externího marketingového oddělení. Téma samozřejmě spočívalo v porovnání výhod a nevýhod tohoto řešení.

projít na článek

Víte, co se stane, když vypnete reklamy?

Příběhů z praxe není nikdy dost a proto chci se o jeden z nich podělit. S klientem jsem měl nedávno možnost vyzkoušet kompletní vypnutí reklam a celkově nás zajímalo, jak se tato „akce“ projeví na obratu. Pojďte se podívat, co nás k tomu vedlo a jaké byly

projít na článek

Pozor na rozdílné konverze napříč reklamními systémy

Rozdílné konverze napříč reklamními systémy jsou normální situací, nicméně my marketéři se samozřejmě snažíme o co největší přiblížení mezi jednotlivými nástroji. V tomto článku bych vám proto rád doporučil několik postupů týkajících se této oblasti. 

projít na článek

Končí nástroj na experimentální práce Google Optimize

Google dává stopku dalšímu nástroji. Tentokrát se jedná o Google Optimize, o kterém jsem už tady na blogu psal. Tento zánik byl pro mě samotného překvapením, nicméně vám přiblížím aktuální záměry Googlu v souvislosti s ukončením této služby. 

projít na článek

Jak vysosat z Facebooku ta nejdůležitější data?

Závěrem roku vždy dělám různé analýzy, které mě navedly k sepsání pár rad týkajících se Facebooku, protože právě ten považuji z hlediska dat za nejméně čitelný. Ideální je najít si určitý postup, který vám bude vyhovovat.

projít na článek