Blog o online marketingu | Vše o tvorbě webů, e-shopů a designu

Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.

projít na web

Tipy pro založení dropshippingového e-shopu

Protože online obchodování je za poslední roky stále na vzestupu, připravil jsem pro vás další článek, který otevírá možnosti všem e-shopařům, kteří nechtějí řešit složité papírování nebo mít vlastní sklad, ale chtějí se věnovat hlavně brandu, marketingu

projít na článek

Velké novinky: změny v měření na Facebooku a nová cookies lišta

Měsíc leden byl v rámci novinek ze světa online marketingu celkem šokující. Začátkem roku se totiž začala řešit osobní data uživatelů na internetu. Pojďme se tedy podívat, jaké změny se chystají.

projít na článek

Využijte široké možnosti napojení Shoptetu na Money S3

O napojení účetního softwaru Pohoda na Shoptet jsem tady na blogu už psal, a protože se jedná o poměrně oblíbené téma, rozhodl jsem se tentokrát prozkoumat propojení Shoptetu s účetním programem Money S3.

projít na článek

Znáte simulátor nabídek?

Simulátor nabídek najdete v Google Ads a považuji jej za perfektní nástroj, jak získat povědomí o tom, co může udělat s vaším inzerátem zvýšení cenové nabídky za kliknutí, tedy s výsledky kliknutí i rozpočtem. 

projít na článek

Jak dopadla letošní vánoční sezóna?

Vánoční sezóna je za námi a přišel čas ji zhodnotit. Byla poněkud jiná, protože ji samozřejmě ovlivnila celosvětová pandemie koronaviru. Jaký měla tato situace dopad a jak toto období hodnotím? 

projít na článek

Vánoční pozdrav z onlinu

Přichází období Vánoc, a proto nastal čas vám popřát klidné prožití svátků vánočních. Kromě přání jsem si ale pro vás nachystal, jako již tradičně závěrem roku, souhrn toho nejlepšího z blogu. Sám jsem byl zvědavý, které články vás letos zaujaly nejvíc. P

projít na článek

Jak spravovat PPC kampaně svépomocí?

V předchozím článku jsem rozebíral, jak vypadá profesionální správa PPC kampaní, co od ní očekávat a na co se připravit. Nyní bych se ale rád podíval na optimalizaci PPC kampaní z druhé strany, tedy při tzv. samosprávě.

projít na článek

Jak stanovit cíle v reklamní kampani?

Každá reklamní strategie by měla obsahovat jasný cíl. Což není nic nového, protože když chceme vytvořit firemní strategii, potřebujeme znát obchodní cíle společnosti. Na jejich základě pak můžeme vytvářet cíle jednotlivých reklamních kampaní, které se od

projít na článek

Podzimní novinky ze světa online marketingu

Čas se nám posunul o hodinu, dny se zkrátily a mě napadlo sepsat pro vás několik zajímavých novinek z online marketingu. Vybral jsem několik klíčových, které se mi nejvíce zamlouvají a které mám v plánu brzy vyzkoušet.

projít na článek

Halloween – dobrý marketingový nástroj

S koncem října přichází americký svátek jménem Halloween. Halloween se slaví v noci z 31. října do východu slunce 1. listopadu a je oblíbený zejména v Americe. U nás se svátek začal slavit až po revoluci, ale i dnes je u některých považován za marketingov

projít na článek

Jak se řadí nabídky ve zbožových srovnávačích Heureka a Zboží.cz

Při mých pracovních aktivitách se zbožovými srovnávači často čelím dotazům, jak se produkty v Heurece či Zboží.cz řadí a co ovlivňuje jejich pozice. Ačkoliv otázka zní velmi jednoduše, odpověď na ní je dost složitá. Nejenže jsou oba srovnávače naprosto od

projít na článek

Výpočet nákladů na prvního zákazníka v praxi

Poslední dobou jsem se u všech svých nových klientů zabýval výnosem a ziskovostí PPC kampaní. Nejednalo se totiž vždy o zajeté firmy, ale také o nově vznikající společnosti a startupy.

projít na článek

Dopady koronakrize na oblast online marketingu

Po čase bych rád zhodnotil a uzavřel koronavirovou krizi ve svém oboru, která z mého profesního pohledu dopadla kupodivu dobře. A protože vím, že pro některé bylo toto téma citlivé, ukážu vám svoje reálná čísla, jak tato nenadálá svízelná situace ovlivnil

projít na článek

Dbejte na textaci inzerátů i klíčová slova

Obsah reklamních sdělení je jednou z nejpodstatnějších součástí při tvorbě reklamních kampaní. Tudíž nejen vizuál, ale i zvolení správných slov je důležité pro každou konverzi. A právě klíčová slova hrají svou roli v textových reklamách.

projít na článek

Druhy kampaní a jejich měření

V předchozích článcích jsem se zaměřil na oblast tvorby kreativy a práce s publikem, určitě ale stojí za to také přiblížit, jak reklamu využívat pro svůj záměr a jak ji vyhodnocovat.

projít na článek