Blog o online marketingu | Vše o tvorbě webů, e-shopů a designu

Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.

projít na web

Experimenty s reklamou

Možná to také znáte a zažíváte chvíle, kdy se nemůžete s kolegy shodnout, jak postupovat při práci v oblasti kreativy. Pokud se však u výroby videa či bannerů nemůžete domluvit opakovaně, doporučuji vám testovat různé varianty  a najít takový styl spolupr

projít na článek

Jak jsem získal zkušenosti s Biano

Biano, podobně jako Favi nebo Glami, patří mezi specializované vyhledávače, které zahrnují nabídku několika tisíc obchodů. Oproti čisté nábytkovému Favi nebo módnímu Glami zde najdete převážně designové produkty z oblasti nábytku, interiéru a dekorací. Me

projít na článek

Nezapomínejte na publikum

O tom, že práce s publikem je skutečně důležitá, ať už máte na starosti jakýkoli projekt, není pochyb. Abyste dosáhli úspěšné reklamy, musíte mít přehled nejen o příjemcích vašeho obsahu, ale i o komunikaci a dalších aspektech. A proto vám v tomto článku

projít na článek

Příprava kampaně s letní tématikou

S blížícím se červencem přichází opět nejvyšší čas shrnout pár nápadů, co můžete během období letních dovolených...

projít na článek

Zvýšili jsme organickou návštěvnost o 28 %

O tom, jak je důležitá rychlost internetových stránek, se můžete dočíst v této případové studii. Podařilo se nám zvýšit meziměsíční návštěvnost e-shopu Krmimmasem.cz o 28 %.

projít na článek

Cenové srovnání produktů s konkurencí

Se svými klienty stále hledám různé možnosti, jak při biddování pomoci inzerci. Někdy zkrátka nestačí jen správně biddovat a mít vše správně nastavené, ale je zapotřebí se podívat i na sekundární faktory, které ovlivňují konverzní poměr. 

projít na článek

Ukázky z webináře: Ladíme produktový marketing

Tipy, jak dělat produktový marketing snadno a dobře. Připravil jsem ukázky z webináře.

projít na článek

Marketingová příprava v době nouzového stavu

Krize koronavirus se i přes postupné uvolňování opatření v některých odvětvích bohužel stále prohlubuje, proto mě napadlo několik témat, o kterých bych se rád rozepsal. První z nich bude článek o tom, jak někteří podnikatelé využívají toto náročné období

projít na článek

Čas převést byznys do online prostředí

Kamenné prodejny, které byly nuceny svoje podnikání pozastavit kvůli nouzovému stavu,...

projít na článek

Život online marketéra za nouzového stavu

Jako marketingový specialista denně sleduji vývoj dopadu koronaviru a aktuálního situace...

projít na článek

Máte krizový marketingový plán?

V těchto týdnech mě napadá stále více témat v souvislosti s aktuálně probíhajícím nouzovým stavem. Každý z nás musí chápat, že situace na trhu se mění z minuty na minutu a je potřeba si uvědomit, že včasné rozhodování vám může zjednodušit podnikání v násl

projít na článek

Recenze na e-shopové řešení Webczech

Abych jen nekroužil kolem aktuálního tématu COVID-19, mám tu pro rozptýlení recenzi na Webczech, další z nabídky e-shopových systémů. Ty testuji velmi rád a dělám to v podstatě neplánovaně, protože s každým novým zákazníkem mám příležitost otestovat si ta

projít na článek

Jak je důležitý design blogu?

O tom, že se aktivně zajímám také o webdesign, možná už z některých článků na blogu víte...

projít na článek

Kdy se pustit do kategorizačního feedu?

O XML feedech jsem tady na blogu už psal v několika článcích. Nejčastěji šlo o použití...

projít na článek

Opencart, nebo Shoptet?

V nedávné době jsem zpracoval analýzu e-shopového systému Opencart, a to z toho důvodu, že klientův e-shop byl příliš pomalý. Řešení rychlosti stránek je pro mě velmi důležité, jde totiž o jasný ukazatel, proč se e-shopu nedaří, např. pokud malý konverzní

projít na článek