Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.
Možná to také znáte a zažíváte chvíle, kdy se nemůžete s kolegy shodnout, jak postupovat při práci v oblasti kreativy. Pokud se však u výroby videa či bannerů nemůžete domluvit opakovaně, doporučuji vám testovat různé varianty a najít takový styl spolupr
Biano, podobně jako Favi nebo Glami, patří mezi specializované vyhledávače, které zahrnují nabídku několika tisíc obchodů. Oproti čisté nábytkovému Favi nebo módnímu Glami zde najdete převážně designové produkty z oblasti nábytku, interiéru a dekorací. Me
O tom, že práce s publikem je skutečně důležitá, ať už máte na starosti jakýkoli projekt, není pochyb. Abyste dosáhli úspěšné reklamy, musíte mít přehled nejen o příjemcích vašeho obsahu, ale i o komunikaci a dalších aspektech. A proto vám v tomto článku
S blížícím se červencem přichází opět nejvyšší čas shrnout pár nápadů, co můžete během období letních dovolených...
O tom, jak je důležitá rychlost internetových stránek, se můžete dočíst v této případové studii. Podařilo se nám zvýšit meziměsíční návštěvnost e-shopu Krmimmasem.cz o 28 %.
Se svými klienty stále hledám různé možnosti, jak při biddování pomoci inzerci. Někdy zkrátka nestačí jen správně biddovat a mít vše správně nastavené, ale je zapotřebí se podívat i na sekundární faktory, které ovlivňují konverzní poměr.
Tipy, jak dělat produktový marketing snadno a dobře. Připravil jsem ukázky z webináře.
Krize koronavirus se i přes postupné uvolňování opatření v některých odvětvích bohužel stále prohlubuje, proto mě napadlo několik témat, o kterých bych se rád rozepsal. První z nich bude článek o tom, jak někteří podnikatelé využívají toto náročné období
Kamenné prodejny, které byly nuceny svoje podnikání pozastavit kvůli nouzovému stavu,...
Jako marketingový specialista denně sleduji vývoj dopadu koronaviru a aktuálního situace...
V těchto týdnech mě napadá stále více témat v souvislosti s aktuálně probíhajícím nouzovým stavem. Každý z nás musí chápat, že situace na trhu se mění z minuty na minutu a je potřeba si uvědomit, že včasné rozhodování vám může zjednodušit podnikání v násl
Abych jen nekroužil kolem aktuálního tématu COVID-19, mám tu pro rozptýlení recenzi na Webczech, další z nabídky e-shopových systémů. Ty testuji velmi rád a dělám to v podstatě neplánovaně, protože s každým novým zákazníkem mám příležitost otestovat si ta
O tom, že se aktivně zajímám také o webdesign, možná už z některých článků na blogu víte...
O XML feedech jsem tady na blogu už psal v několika článcích. Nejčastěji šlo o použití...
V nedávné době jsem zpracoval analýzu e-shopového systému Opencart, a to z toho důvodu, že klientův e-shop byl příliš pomalý. Řešení rychlosti stránek je pro mě velmi důležité, jde totiž o jasný ukazatel, proč se e-shopu nedaří, např. pokud malý konverzní