Manažeři si neumí najít čas na své lidi. Když už jej mají, nedokážou jej správně využít

Jaroslav Průša je žádaný a velmi prakticky orientovaný kouč a lektor s více než třicetiletou obchodní, manažerskou a trenérskou praxí v mezinárodním prostředí.  Od roku 2003 se věnuje vzdělávání a rozvoji dospělých a je také autorem řady originálních programů, které pomáhají manažerům překonávat náročné výzvy v profesi i osobním životě a s úspěchem a důvěrou provádět druhé na cestě změnou. Ve společném rozhovoru jsme se věnovali nejčastějším chybám manažerů, jednotlivým stylům vedení a jejich…

projít na článek

Jak najít a správně využít příležitost k podnikání

Příležitost je tam, kde si ji najdete, nikoli tam, kde si ona najde vás. Peter F. Drucker Každý nápad je potřeba vyzkoušet hned! Dokud je myšlenka aktuální a zaměstnává mozek svého majitele 24 hodin denně, je potřeba se jí chytit. Jenže ne každý nápad se

projít na článek

Čtyři pádné důvody, proč by manažeři neměli „zabíjet“ nápady svých podřízených

Někteří manažeři s více autoritářským přístupem k vedení lidí se příliš nezajímají o to, co si jejich podřízení myslí, jakou zpětnou vazbu směrem k vedení týmu mají a nebo jaké mají nápady. V tomto článku si ukážeme čtyři pádné důvody, proč je tento příst

projít na článek

Proč by manažeři neměli být s podřízenými příliš velcí kamarádi?

Mít s podřízenými přátelské vztahy je určitě správné. Ale nic se nemá přehánět. Je obecně známým faktem, že manažeři by neměli být se členy svého týmu příliš přátelské vztahy. Proč tomu tak je? Představíme vám několik přesvědčivých důvodů.

projít na článek

Komunikační tipy, které by si manažeři přáli znát na začátku své manažerské kariéry

V našich článcích často zmiňujeme, že komunikace tvoří 90% práce jakéhokoliv manažera. Manažeři komunikují nejen se svými podřízenými, ale i s vedením firmy, obchodními partnery a kolegy. A to, jak úspěšně dovede manažer komunikovat, má tedy nesmírně velk

projít na článek

Čeští manažeři používají selský rozum, v mezinárodních týmech své myšlenky ale neumí prosadit

Ivana Watson je odbornicí na oblast řízení lidských zdrojů. V průběhu své dvacetileté praxe v oblasti HR managementu působila v řadě národních i mezinárodních společností po Evropě i v Africe. Věnuje se také mediátorství, fasilitátorství a konzultantské č

projít na článek