Snažíme se zlepšovat a posouvat věci kupředu. Tentokrát jsme si mákli na rozhraní nástroje BiddingManager a připravili pro vás menší i větší vylepšení. Rozhraní je teď pro uživatele mnohem přívětivější. Posuďte sami. Nejsme žádní troškaři V rozhraní nástroje jsme harmonizovali vzhled i možnosti v nastavování CPC. Vytvořili jsme průvodce prvním nastavením a auto-bidding vyladili tak, aby pro naše uživatele byl ještě efektivnější. Ani web nezůstal pozadu. Reorganizovali jsme navigaci a přidali sekci, která se věnuje individuálním konzultacím a biddingovému simulátoru BiddingManager School. Nový vzhled a možnosti v nastavení CPC Logika nastavování zůstává stejná, ale design a možnosti v nastavování bidování jsme posunuli o level výš. Prvním obrovským krokem vpřed je možnost výběru rychlého nebo pokročilého nastavení. Pokud si v optimalizaci příliš nevěříte, tak volba rychlého nastavení je pro vás nejlepší možnou variantou. Patříte-li naopak mezi zkušené optimalizátory, pak uvítáte nastavení pokročilé. Aby v nabídce CPC dle dostupnosti nebylo zbytečně moc políček, zaměřili jsme se primárně na varianty skladem, do 3 dnů a do týdne. To ale neznamená, že ty ostatní jsme zcela vyřadili. Jen jsme je schovali, protože nejsou uživateli BiddingManageru tak často využívané. Budete-li potřebovat, stačí, když v menu kliknete na +Zobrazit zbylé dostupnosti a můžete si je hravě doplnit. Při volbě bidovacích strategií jste doposud mohli vybírat ze tří variant. Nastavit si CPC jako korunové položky, jako % z ceny produktu nebo minimální cenu za proklik. Mysleli jsme i na ty méně pokročilé optimalizátory a přidali jsme další možnosti: optimální CPC, původní CPC a skrýt produkt. Co je co? Optimalní CPC je takové, které se na základě algoritmů vypočítá jako nejvhodnější, dle vašich průměrných statistik a dle nastaveného maximálního PNO. V případě, že produkt překročí maximální PNO, automaticky se nastaví minimální CPC. Nemusíte tak nic hlídat. Původní CPC vychází z vašeho vstupního XML feedu a hodnotu do BiddingManageru propisuje. Skrýt produkt má funkci neviditelnosti. Nebude-li váš produkt efektivní nebo se třeba zhorší dostupnost, můžete si ho v BiddinManageru skrýt. Na zbožových srovnávačích se Vám pak nebude zobrazovat. Průvodce prvním nastavením Aby bylo základní nastavení bidování co nejjednodušší, vytvořili jsme průvodce prvním nastavením. Na základě videonávodu vás během pár minut krok za krokem provedeme vším, co potřebujete do startu vědět. BiddingManager tak zvládnete hravě nastavit na pár kliknutí. Auto-bidding 4x denně Nechceme pokulhávat za konkurencí, proto jsme se hned na začátku března pustili do vylepšení. BiddingManager kontroloval a přeceňoval CPC u produktů zapnutých do Auto-biddingu 3x denně. Nově Auto-bidding přeceňuje již 4x denně. Co to pro vás znamená? Máte zase o něco větší šanci se udržet na cílených bidovaných pozicích. Vychytávky do Auto-biddingu Abychom ještě více podpořili efektivitu Auto-biddingu, přidali jsme v jeho nastavení nové možnosti. Doposud jste nastavovali pouze cílovou pozici, maximální CPC a velikosti příhozu. Od teď si můžete také korigovat, kdy se mají produkty z autobiddingu vypnout, abyste zamezili zbytečným útratám. Zavedli jsme 3 možnosti vypnutí: produkt překročí vámi stanovené maximální PNO za posledních 30 dní produkt bude mít horší rozdíl v ceně v porovnání s nejnižší nabídkou produkt bude mít horší dostupnost, než tu kterou jste si nastavili V případě, že dojde k porušení vámi nadefinovaných pravidel, produkt se z Auto-biddingu sám vypne. Co se s produktem bude dít dál? CPC přebere základní nastavení nebo nastavení na vyšší úrovni (kategorie/výrobce). Nachází se v levé části vyskakovacího okénka, hned vedle Auto-biddingu. Jaro 2018 jsme odstartovali ve velkém stylu. Všechny novinky už jsou v provozu a my je postupně ladíme k dokonalosti. Pokud byste v administraci BiddingManageru zaznamenali nějaké anomálie, kontaktujte nás prosím a my to obratem dáme do pořádku. Článek Novinky v rozhraní – děláme BiddingManager uživatelsky přívětivější aneb rychlejší nastavení se nejdříve objevil na Trayto.
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
S novinkami jsme na sebe nenechali dlouho čekat a únor jsme odstartovali ve znamení nové vychytávky do rozhraní nástroje a vylepšení stávající uživatelské příručky. Pojďte si přečíst co vás v BiddingManageru čeká a nemine! Podbarvování řádků Mezi první n
Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje