Manažerské poradenství, snižování nákladů, marketingové poradenství, reality, obchodní dovednosti, zakládání společnosti na klíč, růst efektivity, řízení strategických změn
Pružné vyřizování škod a řízení likvidace považujeme za jednu z našich nejdůležitějších služeb. Jsme si vědomi, že je nutné při každé škodě hájit zájmy našich klientů, garantovat správnost a včasnost vyřízení škod a pravidelně vyhodnocovat škodní události
Jednou z klíčových rolí leadera - kouče je členy týmu koučovat s cílem dosáhnout jejich nejlepších výsledků.Jako "trenér" obvykle pomůže členům týmu při řešení problémů, naznačí cestu pro procesrozhodování, naučí se novým dovednostem nebo jiným způsobemse
Pět zlatých pravidel pro úspěch Víte už dnes, jak chcete žít v příštím roce ?Víte již dnes, jak a kolik budete pracovat v roce 2015.Máte jasno v tom, jaké jsou vaše hlavní pracovní cíle v současnosti ? Pokud hledáte metodiku, jak si umět odpovědět na ty
Pro každého kouče, ale nejen něho je klíčové umět správně klást otázky. Na základě pozitivních ohlasů na náš blog a přímo vznesených požadavků, přinášíme část osnovy koučovacího rozhovoru s obchodníkem. Výtah z osnovy koučovacího rozhovoru kouče a obcho
Efektivní naslouchání Pozorným nasloucháním obchodního partnera získáváme klíčové informace. Informacemi vtomto případě chápeme jejich nejširší smysl slova. Vnímáme jakverbální složku, tak složku neverbálních signálů - gastikulací, mimiky, postoje těla.
Systematické koučování v praxi rozlišuje v základu rozdíl mezí kontrolou a pomocí. Pomocmá velmi často formu tzv. vnucené pomoci - kdy si poskytovatel pomoci myslí, že ji ten druhý potřebuje. Kouč by měl dbát na to, aby se nepřekllopil konzultační kontrol
Citát od neznámého autora: "Kouč je jako horský vůdce, který vám pomůže vylézt na Mont Blanck v časovém limitu s přijatelným rizikem. V naléhavém případě vám může hodit lano, nikdy však neleza za vás. Bez kouče vám hrozí nebezpečí, že ztratíte motivaci, t
Koučování vyžaduje vhodný vztah mezi manažerem a koučovaným, který je plný důvěry a otevřeného partnerství, které zohledňuje cíle, potřeby a zájmy obou. Pevně a jednoznačně jsou dohodnuty podmínky spolupráce. tzn. že kouč dává svým partnerům jasně na vědo
Každý manažer který řídí svůj tým, přistupuje k jednotlivým členům svého týmu diferencovaně. Rozdíly v přístupech pramení z několika důvodů, např.: 1. Pracovní zařazení, 2. Doba trvání pracovního poměru, a nabyté pracovní zkušenosti, 3. Pracovní a životní
Koučování je nedirektivní způsob řízení, resp. styl vedení lidí, který je protipólem přikazování a kontroly. Je to spesifická v ideální případě dlouhodobá péče o člověka a jeho růst v profesionální i osobním životě. Kouč pomáhá koučovanému pojmenovat a př