Slovo má lehkost větru a sílu hromů. Společně ho ovládneme | napisu.cz

Copywriter je pán slova. Diriguje ho, mazlí se s ním... Teprve pak dvojčka copywtier - slovo dosáhne vašeho cíle - provedení akce zákazníka

projít na web

Sebrat vhozenou rukavici. Proč je to nejlepší cesta ke zlepšení?

Přemýšlíte, jak se zlepšit v copywritingu? Nebo jinde? Podle mě je ideální přijímat výzvy. Opět se mi to potvrdilo, když jsem začal spolupracovat s Webináře, e-booky, školení, články, podcasty Na internetu se povalují tuny materiálu, který si nasbíráte z

projít na článek

839 tipů, jak dosáhnout na… Co to takhle zkusit jen s jedním?

Co kdybyste občas vyměnili nekonečnou řadu zaručeně fungujících tipů ze jeden jediný? Vím, je to těžký. Taky s tim mam problém. Tak to pojďme aspoň zkusit Svět se hemží miliony návodů: Jak vydělat první milion. Jak uběhnout maraton za 100 dní. Jak se s

projít na článek

Co mi běh za rozlučkou prozradil o copywritingu

Paráda! Kámoš do toho praští. Bude svatba. Ale předtím pro pány ještě něco příjemnějšího – rozlučka se svobodou. Auto jsem nechal doma a vypravil se do tý díry skoro po vlastních. Cestou mě toho do nosu cvrnklo hodně. A taky něco o reklamní textařině… V

projít na článek

Epický másterfajt: Podnikání z pláže vs. podnikání z dědiny. Kdo odkráčí s pláčem?

Lidem přijde strašně skvělý, že můžou někde na pláži ťukat do kompu a být za mega stár. Dávají to taky značně najevo. Rozhodl jsem se zjistit, jestli to je skutečně tak fajnový. Vybral jsem teda pro podnikání z pláže důstojnýho soka – podnikání z dědiny.

projít na článek

Kdo šetří, má za tři. Kdo na textech neškudlí, má za deset

Nikomu se nechce házet tisícovky do kamen. Obzvlášť za nějaký „blbý copywriting“. Vyplatí se ale přehnaně skrblit? Budou mít reklamní texty za šede za normostranu co nabídnout cílové skupině? Najdete aspoň nějakou přidanou hodnotu? To už se musíte rozhodn

projít na článek

Nomen omen: 3 klíčové zásady pro výběr názvu e-shopu

Elektrometal.cz, Kovoslužba Praha, Obchůdeček.eu… Ano, to jsou skutečně názvy online obchodů, které prodávají elektro zboží. Napadlo by vás koupit u Kovoslužby Praha ledničku? Mě tedy ne – očekával bych spíš firmu na válcování plechů. Jak vymyslet název e

projít na článek

Buzola, copy, azimut, les. Jak se to rýmuje?

Boty na nohách. Buzola na krku. Mapa speciálka pro HROB přede mnou. Natrénováno? Vůbec. Dost energie na dvoudenní etapák? Ukáže se až během závodu. Jak tohle dopadne…? A co to má sakra společnýho s copywritingem? Na Klínech je zima jako prase. Z nebe fur

projít na článek

Jednoduchá, tlustá, nebo tenká. Jaká použít na web písmenka?

Hodí se na vaše stránky štíhlé a ladné písmo? Nebo by jim víc slušel hranatý, formální a trvanlivý font? Styl písma působí na výkonnost webu stejně jako grafika a obsah. Jaký typ písma vybrat? Pokud chcete „vymazlený“ web, nebo e-shop, mějte se k němu jak

projít na článek

Mučivá gramatika aneb techtle mechtle s pomlčkou. Nebo se spojovníkem?

Je to jenom krátká čárka, řeklo by se. Pomlčka, potažmo spojovník, umí ale v textu udělat pěknej bordel – jednou dlouhá, podruhé krátká, pak s mezerou, bez… Na jedno znamínko až moc. Jak se v tom vyznat? Během korektury knížky pro kamaráda se mi do cesty

projít na článek

5 přešlapů v popiscích produktů, které návštěvníky dočista znechutí

Popisek produktu v e-shopu: Pár písmenek, která však dokážou divy. Pokud se to s nimi umí. Jakým chybám se při tvorbě popisků vyhnout? Co nakupující vyvádí z míry, a co jim naopak přináší užitek? Hodit do košíku, či nehodit? Nákupní rozhodování ovlivňuj

projít na článek