Metriky, metriky, metriky

Metriky jsou jednou z nejdůležitějších částí práce vývojových týmů. Pokud si to nemyslíte, čtěte dál a dozvíte se proč. Pokud si to myslíte, tak snad tento článek dočtete už jen proto, že víte, že to s nimi není tak jednoduché a je nějaká šance, že se třeba něco přiučíte :)

projít na článek

Obsahová strategie firmy X

Firma X, zaměstnávající více než 500 lidí, se specializuje na výrobu lan pro různé outdoorové aktivity. S více než 20 lety zkušeností na trhu je firma X důvěryhodným jménem v odvětví. Jejich lana jsou známá pro vysokou kvalitu a odolnost, což je činí prvn

projít na článek

Call centrum může fungovat i z domova: pět tipů, jak pečovat o zákazníky na dálku

Práce z domova se kvůli pandemii covid-19 stala standardem v mnoha firmách a nevyhnula se ani kontaktním centrům (call centrům). Práce „na dálku“, třeba z domova, poskytuje flexibilitu a umožňuje podnikat i v dobách sociálního distancování. Jak je možné r

projít na článek

Přípravy na spuštění a DDOS

V průběhu včerejška jsme s Tometem potřebovali dodělat několik důležitých věcí (voting, synchronizace pozic hráčů na dynmapu a zálohování), akorát nám do toho opět hodil vidle někdo s ddosem. Tak tedy gratulace, vidíme, že nás máte stále rádi a aktivně ko

projít na článek

Marketingová strategie vs. improvizace. Kdo vyhraje?

Marketingová strategie. Zní to jako něco, co obnáší spoustu práce, plánování, nulový prostor pro změny a kreativitu. A ta je přece v marketingu zásadní! Marketingová strategie ale nemusí znamenat sešněrování kreativního procesu, záplavu tabulek a ztrátu m

projít na článek

Jak na nastavení Google Analytics?

Ať už se chystáme spouštět nové webové stránky, či startujeme online marketingovou kampaň, musíme si nastavit, co od našich aktivit očekáváme. Respektive jakých cílů chceme dosáhnout. Je pro nás klíčové vědět, k jakým výsledkům naše kroky vedly. Nejzn

projít na článek