Metriky, metriky, metriky

Metriky jsou jednou z nejdůležitějších částí práce vývojových týmů. Pokud si to nemyslíte, čtěte dál a dozvíte se proč. Pokud si to myslíte, tak snad tento článek dočtete už jen proto, že víte, že to s nimi není tak jednoduché a je nějaká šance, že se třeba něco přiučíte :)

projít na článek

Obsahová strategie firmy X

Firma X, zaměstnávající více než 500 lidí, se specializuje na výrobu lan pro různé outdoorové aktivity. S více než 20 lety zkušeností na trhu je firma X důvěryhodným jménem v odvětví. Jejich lana jsou známá pro vysokou kvalitu a odolnost, což je činí prvn

projít na článek

Výkonnost, účinnost a efektivita

Uvádím tři základní pohledy na vyhodnocování online marketingu, které jsem vždy uváděl při svých školeních základů webové analytiky. Mám je lehce zjednodušené, abych mezi nimi demonstroval rozdíl. Jde každopádně o můj pohled a definici, která vám přesně n

projít na článek

Call centrum může fungovat i z domova: pět tipů, jak pečovat o zákazníky na dálku

Práce z domova se kvůli pandemii covid-19 stala standardem v mnoha firmách a nevyhnula se ani kontaktním centrům (call centrům). Práce „na dálku“, třeba z domova, poskytuje flexibilitu a umožňuje podnikat i v dobách sociálního distancování. Jak je možné r

projít na článek

Výběr reklamních inzerátů k úpravě

Jednou z důležitých rolí správců PPC kampaní je pracovat s texty reklamních inzerátů: vyhodnocovat, jaké jsou mezi nimi rozdíly, preferovat ty úspěšnější a navrhovat nové změny. V tomto článku popisuji jeden ze způsobů, jak postupovat v případě Google Ads

projít na článek

Přípravy na spuštění a DDOS

V průběhu včerejška jsme s Tometem potřebovali dodělat několik důležitých věcí (voting, synchronizace pozic hráčů na dynmapu a zálohování), akorát nám do toho opět hodil vidle někdo s ddosem. Tak tedy gratulace, vidíme, že nás máte stále rádi a aktivně ko

projít na článek