Největší chybou marketingu a obchodu ve firmách je, že spolu málo komunikují

Pavel Friedrich má letité zkušenosti z velkých společností, například Stock Spirits Group nebo JIP Group, kde se věnoval oblasti obchodu a marketingu a vedl obchodní týmy. Je také zakladatelem společnosti vyvíjející pokladní systémy a spoluzakladatelem společnosti Call To Act. 

projít na článek

Proč musí marketing a obchod spolupracovat?

Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte? Podívejte se na výsledky aktuální vlny B2B monitoru, která se spolupráci obchodu a marketingu v B2B věnovala. Firmám, ve kterých marketingový a obchodní tým úz

projít na článek

Cesty po firmách českého průmyslu

Ministryně obrany Jana Černochová v rámci svých cest po firmách českého průmyslu navštívila dne 17.5.2024 naši společnost. Spolu s ní společnost navštívil i místopředseda Výboru pro obranu Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Pavel Růžička a mís

projít na článek

Konference Digidějovice 2019

Ve čtvrtek 14. února jsem navštívil největší jihočeskou konferenci o online marketingu Digidějovice 2019.  Ač se konference věnovala de facto všem kanálům online marketingu, což se ne vždy podaří, řekl bych, že všechny přednášky obsahovaly pojítko, které

projít na článek

B2B marketing a umělá inteligence

Marketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel

projít na článek

Nová vedoucí marketingu ŠKODA AUTO

Na pozici vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje Martina Zimmermann.

projít na článek