Pavel Friedrich má letité zkušenosti z velkých společností, například Stock Spirits Group nebo JIP Group, kde se věnoval oblasti obchodu a marketingu a vedl obchodní týmy. Je také zakladatelem společnosti vyvíjející pokladní systémy a spoluzakladatelem společnosti Call To Act.
Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte? Podívejte se na výsledky aktuální vlny B2B monitoru, která se spolupráci obchodu a marketingu v B2B věnovala. Firmám, ve kterých marketingový a obchodní tým úz
projít na článekMinistryně obrany Jana Černochová v rámci svých cest po firmách českého průmyslu navštívila dne 17.5.2024 naši společnost. Spolu s ní společnost navštívil i místopředseda Výboru pro obranu Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Pavel Růžička a mís
projít na článekVe čtvrtek 14. února jsem navštívil největší jihočeskou konferenci o online marketingu Digidějovice 2019. Ač se konference věnovala de facto všem kanálům online marketingu, což se ne vždy podaří, řekl bych, že všechny přednášky obsahovaly pojítko, které
projít na článekMarketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel
projít na článekNa pozici vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje Martina Zimmermann.
projít na článek