Seznamte se, BiddingManager! – 20. díl – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (první část)

Máte skupinu produktů, u kterých si chcete nastavit speciální bidovací strategii? Nebo si zkrátka chcete jen na základě určitých parametrů najít produkty ve feedu? V BiddingManageru je to hračka. Hledejte funkci FILTR! Možnosti filtru Určitě víte, že vám BiddingManager poskytuje velmi podrobná data za celý srovnávač. Co ale možná nevíte, je to, že rozděluje statistiky do tří základních úrovní. Jsou to statistiky na úrovni kategorií, výrobců a produktů. Na všech těchto úrovních můžete filtrovat produkty podle nejrůznějších kritérií. Filtrovat můžete skoro cokoliv. Respektive všechno, co se dá vyčíst z elementů obsažených v XML feedu nebo přímo ze statistik zbožových srovnávačů. Ve filtru jsou k dispozici například tyto podmínky: název kategorie/výrobce/produktu, ITEMID produktu, dostupnost, rozdíl v ceně, cena produktu, ale také počet bidovaných/nebidovaných prokliků, aktuální CPC, počet eshopů, pozice bidovaná, průměrné CPC, náklady, objednávky, obrat, PNO a nespočet dalších. Jednotlivé podmínky můžete i vzájemně kombinovat. Kde filtr najít a jak vypadá nastavení? Funkci filtru najdete na stránce BIDDING u vybraného zbožového srovnávače, hned nad tabulkou se statistikami, vedle globálního nastavení. Líp vám to ukážou šipky na obrázku dole. Tlačítko je zelené a nese názvem FILTR. Nečekaně Po kliknutí na zmíněné tlačítko na vás vyskočí okno, které je vidět na následujícím obrázku. Co s ním? Vybrat z uložených vám nabídne filtry, které jste v minulosti vytvořili a uložili. O tom jak vytvořit a uložit filtr si řekneme za chvíli. Hledat v upřesňuje oblast hledání. Tady si nastavíte, jestli chce filtrovat v produktech, výrobcích nebo kategoriích. Přidat podmínku je rozbalovací nabídka a obsahuje všechny podmínky, které BiddingManager pro filtrování nabízí. Jak produkty vyhledat a filtr uložit? Ukažme si to na příkladu. Máte e-shop, který má ve svém produktovém portfoliu různorodý sortiment. Z dlouhodobého hlediska víte, že se vám dobře prodávají snubní prsteny s cenou nad 1000 Kč, proto se rozhodnete si je vyfiltrovat a uložit, abyste u nich mohli nastavit speciální bidovací strategii. Jak na to? Klikněte na tlačítko FILTR, aby se objevilo vyskakovací okno. Tvoříte úplně nový filtr, takže políčko VYBRAT Z ULOŽENÝCH přeskočte a jděte dál. V kolonce HLEDAT V ponechte volbu PRODUKTECH, protože právě to je váš cíl. A teď to nejtěžší – rozbalovací nabídka PŘIDAT PODMÍNKU. Zde si nastavte parametry, podle kterých se mají produkty vyfiltrovat. Ve vašem případě tedy název kategorie -> obsahuje -> snubní prsteny – a zároveň – cena produktu -> je vyšší než -> 1000 Kč. Jakmile tyto informace vyplníte, klikněte na ULOŽIT A APLIKOVAT FILTR, abyste si filtr uchovali i pro budoucí použití či kontrolu. Po kliknutí na ULOŽIT A APLIKOVAT FILTR se nalevo od tohoto akčního tlačítka objeví prázdné textové pole. Zde vyplňte název, pod kterým chcete filtr uložit. Například: Prsteny nad 1000 Kč. Poté znovu klikněte na ULOŽIT A APLIKOVAT FILTR a máte hotovo. Filtr jste aplikovali a uložili. Vyfiltroval se vám seznam produktů, splňující parametry název kategorie -> obsahuje -> snubní prsteny a cena produktu -> je větší než -> 1000 Kč. V zeleném poli nad statistikami si zkontrolujte, na základě jakých parametrů jste filtr tvořili a kolik produktů se v seznamu nachází. A to je dnes vše, příště plynule navážeme. Vrátíme se zpět k vytvořenému filtru a provedeme hromadnou úpravu nastavení. Tak si to nenechte ujít! SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 20. díl – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (první část) se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 23. díl – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát

Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 21. díl – Hromadné nastavení produktů ve filtru

Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 22. díl – Optimalizace: produkty s potenciálem

O tom jak se dá BiddingManager jednoduše optimalizovat, když používáte strategii optimálního CPC jsme již psali v článku OPTIMÁLNÍ CPC: Důvěřuj, prověřuj a zvyšuj efektivitu. Jak optimalizaci posunout na ještě vyšší level a zaměřit se pouze na konkrétní p

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 16. díl – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru

V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 19. díl – Kalendář

Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým

projít na článek