Pamatujete si na náš edukační seriál “Seznamte se, BiddingManger!”. Máme pro vás skvělou zprávu. Pustili jsme se do jeho pokračování, kde vám v několika článcích představíme další funkce a vychytávky BiddingManageru. Dnes budeme pokračovat s FILTRY a ukážeme si jak pracovat s nejnovějšími podmínkami. Filtr Filtr je v BiddingManageru hojně využívanou funkcionalitou. O tom, kde ho najdete, jaké jsou jeho možnosti nebo jak produkty filtrovat se dočtete v první části stejnojmenného článku. Stejně tak v něm najdete konkrétní ukázku a výpis základních podmínek. V tomto článku si představíme filtrovací podmínky, které v nástroji patří mezi nejnovější a pyšní se svou přidanou hodnotou nejen při nastavování bidovacích strategií, ale také při eliminaci produktů ve filtru nechtěných. Auto-bidding Díky podmínce Auto-bidding (ANO/NE) můžete filtrovat produkty na základě toho, jestli jsou v Auto-biddingu aktivní či nikoliv. Často tuto podmínku využijete jako kombinovanou, kdy produkty v Auto-biddingu filtrujete také třeba podle názvu kategorie. Jednoduše tak zjistíte, které produkty např. z kategorie “Údržba vody v Jezírkách” máte v Auto-biddingu aktivní a jak se jim na srovnávačích zboží daří. Klikněte na funkci FILTR na stránce BIDDING u vybraného zbožového srovnávače, hned nad tabulkou se statistikami, vedle globálního nastavení. Po kliknutí na tlačítko FILTR vložíte podmínky, podle kterých chcete produkty vyfiltrovat. Dle našeho příkladu se může jednat o Názve kategorie -> obsahuje -> Údržba vody v jezírkách a zároveň Auto-bidding -> ANO. Pro Auto-bidding pak máme v administraci nástroje určenou samostatnou sekci. Naleznete ji v rozbalovací nabídce pod každým srovnávačem. Pokud vás tato problematika zajímá více, přečtěte si 14. díl z našeho edukačního seriálu. Není v XML Podmínku “Není v XML” využijete nejčastěji v případě, že produkty s tímto štítkem budete chtít z filtru vyloučit. Proč takové položky v BiddingManageru vlastně jsou? Jedná se o produkty, které se dříve na srovnávačích inzerovaly, ale aktuálně se již v produktové feedu nenachází. V nástroji zůstávají zachované, protože se k nim vážou historická data. Stejně jako u Auto-biddingu tuto podmínku využijete často v kombinaci s jinými pravidly. Například vás může zajímat, které produkty za posledních 30 dní překročily maximální hranici PNO 10 %. Zároveň však nechcete, aby se do seznamu propisovaly produkty, které již nejsou v XML feedu. Skrýt produkt Máte-li v BiddingManageru produkty skryté z XML feedu, můžete si je vyfiltrovat pomocí podmínky “Skrýt v xml” -> ANO. Skrýt v XML je strategie, která produkty z vašeho vstupního feedu skryje tak, aby se do výstupního feedu, který putuje do srovnávačů zboží nepropsaly. Využívá se často u nerentabilních produktů. Skryté produkty v BiddingManageru poznáte podle červeného štítku “Skrýt v XML”. Mezi ostatními produkty už není tak snadné je dohledat, proto jsme ve filtru vytvořili tuto podmínku, díky které produkty jednoduše najdete. Minimální CPC Zajímá vás, které produkty posíláte na srovnávač zboží s minimální cenou prokliku? Vyfiltrujte si je díky podmínce Minimální CPC -> ANO/NE. Podmínku využijete samostatně, ale i v kombinaci s jinou. Například vás může zajímat, které produkty si drží své postavení na předních pozicích na Heurece i s minimální cenou prokliku. Minimální cenu prokliku jasně stanovují srovnávače zboží ve svých cenících. Tímto bychom oblast filtrů uzavřeli. Pokud byste v této oblasti ještě váhali, neváhejte nám napsat na email [email protected]. Rádi vám pomůžeme. No a co nás čeká příště? Podíváme se na Manuální volby pro hromadné nastavení Auto-biddingu. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: Produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! 24. díl Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) se nejdříve objevil na Trayto.
Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt
Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d
O tom jak se dá BiddingManager jednoduše optimalizovat, když používáte strategii optimálního CPC jsme již psali v článku OPTIMÁLNÍ CPC: Důvěřuj, prověřuj a zvyšuj efektivitu. Jak optimalizaci posunout na ještě vyšší level a zaměřit se pouze na konkrétní p
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým