Hromadné úpravy, doporučené produkty, optimální CPC, rychlé a pokročilé možnosti bidování. Funkce, které dělají BiddingManager jedinečným. Utvářet celek a zlepšovat práci v nástroji pak pomáhají drobnosti jako podbarvování řádků, poznámkové pole a uživatelská příručka. Pojďme si představit tyto drobné vychytávky pro usnadnění práce v BiddingManageru. Podbarvování řádků Podbarvení řádků funguje na úrovni kategorie, výrobce i jednotlivých produktů a má dvě varianty. První z nich je tmavě oranžové zbarvení, které se zobrazí po najetí myši na řádek. Druhá varianta zbarvení je světle oranžová, do které se řádek vykreslí při zaškrtnutí checkboxu před názvem kategorie, výrobce či produktu. Podbarvování řádků slouží k lepší identifikaci produktů při hromadných úpravách, ale také pro práci na úrovni konkrétního produktu. Respektive pro kontrolu statistik v pravé části obrazovky, protože například informace o bidované pozici produktu se nachází až jako poslední kolonka na řádku. Pokud máte menší rozměr plochy vašeho notebooku nebo počítače, jistě tuto funkcionalitu oceníte. Poznámkové pole Důležité poznámky k optimalizaci, postřehy a další různé informace můžete vkládat přímo do poznámkového pole, které se v administraci BiddingManageru skrývá pod buttonem PŘIDAT POZNÁMKU. Ačkoliv může tato funkcionalita působit banálně, její přínos je opodstatněný. Po kliknutí na button PŘIDAT POZNÁMKU se vám otevře jednoduché textové pole. Text můžete vkládat libovolně, až do počtu 500 znaků. Pro uchování poznámek stačí kliknout na ULOŽIT. Pokud poznámkové pole obsahuje nějaký text, zobrazí se u ikonky v buttonu oranžová “jednička”. V případě, že už poznámky dále nepotřebujete, stačí text smazat a opět kliknout na ULOŽIT. Uživatelská příručka Pro jednoho samozřejmost, pro druhého neocenitelná věc. Uživatelská příručka je rozdělena do několika logických celků – přidání srovnávače, informace, statistiky, bidování, auto-bidding, nastavení a fakturace. V každé části jsou vypíchnuté ty nejdůležitější věci, které byste měli znát. Textová nápověda se zobrazí vždy po kliknutí na vybraný řádek. Příručku naleznete v rozbalovací nabídce MENU UŽIVATELE, na řádku UŽIVATELSKÁ PŘÍRUČKA. Třešničky, které dodávají BiddingManageru na jeho efektivitě. Využíváte je také? Pokud je takových třešniček více, které byste v nástroji uvítali, neváhejte nám napsat na [email protected]. Rádi s nimi doplníme náš produktový backlog. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: Produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! 28. díl Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji se nejdříve objevil na Trayto.
Exporty vám umožňují stáhnout si data hned z několika úrovní v nástroji. Exportovat můžete statistiky za kategorie, výrobce, produkty, ale také TOP produkty, produkty aktivní v Auto-biddingu nebo výsledky filtrování. Exportujte dle libosti Exporty v Bidd
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt
Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje