Seznamte se, BiddingManager! – 5. díl – Fakturační údaje a fakturace

Téma nepříliš populární, ale přesto nezbytné. Ano, fakturace a všechny nutnosti s ní spojené! Nebojte, my vám v dnešním článku nic fakturovat nebudeme. Naopak bychom vám zdarma rádi poskytli pár informací k nezaplacení. Fakturační údaje Patříte k zákazníkům BiddingManageru nebo se k nim chystáte přidat? Pak nám při přechodu z testovacího období do verze placené o sobě budeme muset prásknout pár důležitých informací. Ještě než vypíšeme, co všechno nám o sobě vypíšete, musíme vás ujistili, že veškeré údaje jsou u nás v bezpečí. Přistupují k nim jen osoby pověřené a důkladně prověřené v souladu se všemi platnými zákony a normami. Tak a teď k věci. Jaké údaje zpracováváme a proč? Název společnosti – ať víme, s kým máme tu čest E-mail – slouží pro přihlášení do rozhraní nástroje BiddingManager a pro následnou komunikaci Telefon – dává nám možnost rychle vás kontaktovat v případě, že se vyskytne něco neočekávaného nebo nestandardního IČ – je zkrátka povinné políčko DIČ – jen v případě, že jste plátci DPH Adresu pro fakturaci – bez toho to prostě nejde. Adresa nemůže chybět na žádné správné faktuře Fakturace probíhá strojově a zcela automaticky. Proto si před uložením údaje ve formuláři pořádně zkontrolujte, aby pak byla vygenerovaná faktura správná. Ušetříte tím sobě i nám čas, který bychom strávili společnými úpravami. A jelikož je čas drahá komodita, přidali jsme jednu speciální funkcionalitu. Stačí, když zadáte pouze existující IČ a veškeré ostatní údaje se automaticky stáhnou z obchodního rejstříku a ve formuláři vyplní. Ve výsledku stačí, když zadáte 8 číslic z IČ a my už se o zbytek postaráme. A funguje to jak proč Česko, tak pro Slovensko. Je to praktický zlepšovák, ale raději to před uložením vždycky ještě zkontrolujte. Sichr je sichr. Fakturace pod drobnohledem Dost bylo řečí o tom, co potřebujeme vědět my. Pojďme si říct, co potřebujete vědět vy. Takže, jak naše služby fakturujeme? Položky do fakturace se v systému generují automaticky dle aktivních služeb, vždy na začátku nového měsíce. Veškeré využívané služby tedy platíte zpětně, za předchozí měsíc. Pro ještě lepší upřesnění: fakturu za měsíc červen vám vystavíme k prvnímu dni v měsíci červenci. Nejste si jistí, co vám budeme na začátku následujícího měsíce fakturovat? V rozbalovací nabídce pod vaším emailem je sekce PLATBY, tam máte všechny informace k dispozici. Pokud náhodou najdete něco, co tam podle vás nepatří, třeba služby, které nevyužíváte, určitě nám dejte vědět. My to vše urovnáme. Fakturované částky se v BiddingManageru liší dle jednotlivých balíčků, které využíváte. Základní cena je stanovena na základě velikosti produktového feedu a je fakturovaná za každý srovnávač. Auto-bidding pak účtujeme za každých 100 produktů zvlášť, a to maximálně do výše 400 produktů na srovnávač. Je tedy zcela na vás, jak si balíček sestavíte. Důležité je, abyste věděli, že balíček se vždy vztahuje k jednomu účtu na srovnávači. Přesné částky jsou k dispozici v ceníku na webu BiddingManager. Faktury zasíláme elektronicky na emailovou adresu uživatele, který je v BiddingManageru veden jako majitel eshopu. Majitele eshopu si nastavíte přímo v rozhraní nástroje v sekci NASTAVENÍ a SDÍLENÍ PŘÍSTUPU KE SROVNÁVAČI. A jak to udělat, když chcete majitele změnit? Jednoduše vyplníte kolonku NASDÍLET, kde uvedete email nového majitele (osoby, na kterou se mají faktury generovat) a kliknete na přidat PŘIDAT UŽIVATELE. Hned nato se napravo vedle tabulky objeví možnost PŘEDAT VLASTNICTVÍ, tu tedy zvolte. E-maily se prohodí a další faktury půjdou na přiřazený e-mail. Nebojte, tím, že předáte vlastnictví se pro vás nic nemění. Dalších uživatelů, kteří mají ke srovnávači přístup se změna nedotkne. A ještě jedna důležitá rada na závěr! Toto nastavení je nutné provést u všech srovnávačů zvlášť, tak na to prosím nezapomeňte. Abychom nemluvili jen o placení. BiddingManager nabízí každému z vás čtrnáct dní testování zdarma. Takže pokud jste nástroj ještě nevyzkoušeli, neváhejte a pojďte mu dát šanci! Třeba si ho zamilujete natolik, že se stane nedílnou součástí vaší inzerce na zbožových srovnávačích. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování  Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 5. díl – Fakturační údaje a fakturace se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 16. díl – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru

V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 23. díl – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát

Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 19. díl – Kalendář

Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! 28. díl Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji

Hromadné úpravy, doporučené produkty, optimální CPC, rychlé a pokročilé možnosti bidování. Funkce, které dělají BiddingManager jedinečným. Utvářet celek a zlepšovat práci v nástroji pak pomáhají drobnosti jako podbarvování řádků, poznámkové pole a uživate

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 1. díl – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru

Rozhodli jste se nastartovat svůj byznys na zbožových srovnávačích právě s nástrojem BiddingManager? Bravo, dobrá volba… Co pro úspěšný bidovací start musíte udělat? V prvé řadě zaregistrovat se a přidat si svůj srovnávač. Nevíte jak na to? Čtěte dále… R

projít na článek