Seznamte se, BiddingManager! – 6. díl – Statistiky dostupné v BiddingManageru

Statistika nuda je, má však cenné údaje… Zpívá se v jedné pohádkové písničce. My samozřejmě nejsme v pohádce, ale nohama pevně na zemi. Každopádně s těmi cennými údaji musíme dát textu za pravdu. To je také důvod proč je BiddingManager plný dat a nejrůznějších statistik. Statistiky v BiddingManageru BiddingManager je základní a téměř nezbytné biddingové rozšíření pro zbožové srovnávače jako je Heureka a Zboží.cz. Poskytuje cenné statistiky, které v administraci zbožových srovnávačů nenajdete. Navíc vyhodnocuje data dle nejrůznějších kritérií. V rozhraní nástroje je u každého srovnávače sekce věnována výhradně STATISTIKÁM. Najdete ji hned jako první položku v rozbalovací nabídce u vybraného srovnávače. Jakmile se prokliknete do STATISTIK srovnávače, narazíte na přehledný graf. Ten prezentuje nejen průběžný vývoj, ale také informace o počtu produktů za jednotlivé dny. Konkrétně v grafu vyčtete: celkový počet produktů ve feedu počet spárovaných produktů počet bidovatelných produktů (spárované min. 4 e-shopy) počet bidovaných produktů velikost balíčku autobiddingu počet aktivovaných produktů do autobiddingu počet produktů na bidovaných pozicích V grafu si můžete jednotlivé informace o překlikávat a zobrazovat pouze to, co vás zajímá. Rozdělení statistik Pokračujeme-li od grafu dále, dostáváme se do části statistik, která se týká množství prokliků, průměrného CPC, počtu objednávek, konverzního poměru, průměrné objednávky, nákladů, obratu a PNO. Jednotlivá data jsou rozdělena do samostatných celků. Díky tomu si uděláte lepší představu o tom, jak na daném srovnávači fungujete. Ve které oblasti máte nejvyšší obrat nebo kde naopak proděláváte. Statistiky v rozhraní BiddingManageru tedy dělíme na: Produkty dle oblíbenosti – tady vidíte, jak si vedou TOP produkty a produkty ostatní. TOP produkty jsou nejprodávanější produkty na Heurece (v katalogu Heureky se štítkem TOP 1-50). Dostupné pouze na srovnávači Heureka. Produkty dle umístění – statistiky rozdělené podle jednotlivých obchodních modelů, ve kterých můžete na Zboží.cz inzerovat. Detail produktu, fulltextové vyhledávání nebo katalog. Dostupné pouze u srovnávače Zboží.cz Produkty dle dostupnosti – rozdělení produktů do kategorií podle toho, jakou mají dostupnost. Skladem, do 3 dnů, do týdne, více než měsíc a ostatní. Najdete je u všech srovnávačů. Produkty dle rozdílu v ceně – produkty rozdělené dle procentuálního rozdílu v ceně vašich produktů, oproti ceně nejlevnějších produktů na dané produktové kartě (produkty na první pozici dle ceny). Poznáte tak, které produkty jsou cenově konkurenceschopné, a které nikoliv. Stejně jako produkty dle dostupnosti jsou tyto statistiky dostupné u všech srovnávačů. Inzerujete na zbožových srovnávačích? Pak právě statistiky jsou základ pro správnou optimalizaci a nastavení výkonu vašich účtů. S tím je spojená i další nezbytnost – pokročilé měření konverzí. Zkontrolujte, jestli konverze doopravdy měříte, nebo jestli máte měřící kódy správně naimplementované. Bez kompletních statistik je totiž i ten největší odborník na bidding malý pán! SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování  Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 6. díl – Statistiky dostupné v BiddingManageru se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 19. díl – Kalendář

Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 16. díl – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru

V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 18. díl – Příznaky u produktů v administračním rozhraní

Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! 26. díl Exporty dat

Exporty vám umožňují stáhnout si data hned z několika úrovní v nástroji. Exportovat můžete statistiky za kategorie, výrobce, produkty, ale také TOP produkty, produkty aktivní v Auto-biddingu nebo výsledky filtrování. Exportujte dle libosti Exporty v Bidd

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 23. díl – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát

Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt

projít na článek