Pro snadnější optimalizaci inzerce a porovnávání výkonu Zboží.cz, Produktové upoutávky z vyhledávání na Seznam.cz a Zboží inzerátů, jsme do administračního rozhraní bidovacího nástroje BiddingManager přidali statistiky za zdroje a zařízení, které jsme rozšířili o další metriku konverzní poměr. Sjednocení produktové inzerce Sjednocení produktové inzerce na Seznamu sebou přineslo nemalé množství změn, na které jsme se museli adaptovat. Řeč je především o Zboží inzerátech, jejichž inzerce se řídí pomocí bidovacího tagu MAX_CPC_SEARCH, stejně tak jako u fulltextové vyhledávání na Zboží.cz. Změnu s sebou nenese jen aplikace tagu MAX_CPC_SEARCH, ale také MAX_CPC, které kromě detailu produktu na Zboží.cz ovlivňuje také Produktovou upoutávku ve vyhledávání na Seznam.cz. K této problematice jsme na našem blogu sepsali velmi podrobný článek. Statistiky podle zdroje a zařízení ve Zboží.cz Statistiky za jednotlivé zdroje (Zboží, Seznam) jsou dostupné například v podrobných statistikách v administraci Zboží.cz. Pro jejich vyhodnocení je nutné si vytvořit nový report typu zdroje a zařízení, nastavit požadované období, dát generovat a následně si report v CSV stáhnout. V základu je report rozdělený na jednotlivá zařízení (tablet, phone, desktop) a web (Zboží.cz, Vyhledávání na Seznam.cz). Z reportu můžete vyčíst počet zobrazení, prokliků, celkové náklady za prokliky a počet konverzí. Nově také hodnotu konverzí a PNO. Statistiky zdroje a zařízení v administraci BiddingManageru Pro efektivnější optimalizaci inzerce a snadnější porovnávání výkonu Zboží.cz, Zboží inzerátů a Produktové upoutávky z vyhledávání na Seznam.cz, jsme tyto statistiky zakomponovali také do administračního rozhraní BiddingManageru. Aby práce byla ještě snadnější, rozdělili jsme statistiky do samostatných sekcí podle toho, pomocí jakého tagu (MAX_CPC_SEARCH, MAX_CPC) je jejich inzerce řízena. Data jsme dále rozšířili o metriku konverzní poměr. Statistiky za zdroje a zařízení najdete v rozhraní BiddingManageru v záložkách: Zboží.cz: BIDDING DETAIL, Zboží.cz: BIDDING FULLTEXT, KATEGORIE, vždy po kliknutí na button STATISTIKY ZDROJE A ZAŘÍZENÍ. V části BIDDING DETAIL vidíte statistiky za Detail produktu na Zboží.cz (všechna zařízení) a Produktovou upoutávku na Seznam.cz (mobil, tablet). Inzerce je řízená skrz bidovací element MAX_CPC. Pro část BIDDING FULLTEXT, KATEGORIE je stěžejní bidovací element MAX_CPC_SEARCH, který se používá pro řízení inzerce u Zboží inzerátů na Seznam.cz a Výpisu a vyhledávání na Zboží.cz. Součástí pop-upu se statistikami je kalendář, kde jednoduše nastavíte období, pro které chcete statistiky zobrazit. Vše jsme přizpůsobili klasickému vizuálu BiddingManageru, avšak se zachováním logiky, jakým data prezentuje samo Zboží.cz. Tak aby se uživatelům nástroje s daty co nejlépe pracovalo. Našim cílem je uživatelům BiddingManageru řízení inzerce na Zboží.cz co nejvíce usnadnit. Věříme, že právě možnost zobrazení statistik je jedním z fíglů, který při optimalizaci inzerce oceníte. Sledujte náš blog a nenechte si ujít další novinky ze světa e-commerce a zbožových srovnávačů. Navíc pro vás chystáme další článek. Tentokrát půjde o návod, jak se statistikami za zdroje a zařízení pracovat v praxi. Článek Statistiky podle zdroje a zařízení v BiddingManageru se nejdříve objevil na Trayto.
Před nedávnem jsme vás informovali o novince, kterou jsme do administrace BiddingManageru nasadili. Jedná se o přehled statistik Zboží.cz za zdroje a zařízení, které jsou nezbytnou součástí pro vyhodnocování a optimalizaci inzerce. Nyní si vysvětlíme, jak
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
Statistika nuda je, má však cenné údaje… Zpívá se v jedné pohádkové písničce. My samozřejmě nejsme v pohádce, ale nohama pevně na zemi. Každopádně s těmi cennými údaji musíme dát textu za pravdu. To je také důvod proč je BiddingManager plný dat a nejrůzně
Na Zboží.cz s novinkami v poslední době nezahálí. Jednou z novinek je sjednocení tagu MAX_CPC_SEARCH pro všechna umístění na Zboží.cz mimo produktový detail. Jakým způsobem se tato změna promítla do fungování biddingu a administrace BiddingManageru? Na c
Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje