Blog o online marketingu | Vše o tvorbě webů, e-shopů a designu

Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.

projít na web

Rozšířená realita na vzestupu

V rámci nových medií tentokrát zabrousím do tématu augmentované neboli rozšířené reality. Důvod pro napsání tohoto článku je jednoduchý – tato nová oblast narůstá na popularitě, a proto si zaslouží, abychom se jí trochu podívali na zoubek. 

projít na článek

Když kampaně neprodávají, ale jen inspirují

Na začátku nového roku jsem se rozhodl zabrousit do témat, o kterých jsem chtěl psát ještě loni, ale už na ně nezbyl čas. Jedna oblast, která mi totiž vrtá hlavou, je reklama, která inspiruje, ale neprodává. A jak to přesně myslím? To se dozvíte na násled

projít na článek

Co jsem letos zažil a co mi to přineslo

V letošním roce jsem si na nedostatek práce rozhodně nemohl stěžovat. Narazil jsem však i na projekty, u kterých jsem si uvědomil pár věcí, a to mi vnuklo teď na sklonku roku myšlenku, že je čas si opět trochu zabilancovat. Letošní ohlédnutí navíc nepojmu

projít na článek

Jak na kampaně v povánočním období

Pro PPC specialisty jsou Vánoce obdobím, kdy dochází k razantním změnám v marketingových strategiích. Často se řeší úprava rozpočtů či jiná omezení útraty, a to zejména proto, že nákupní boom končívá Štědrým dnem.

projít na článek

Víte, jak vytvořit co nejlepší slovník pojmů?

Jestli to myslíte se svým e-shopem vážně, doporučuji vám zaměřit se na správnou a srozumitelnou komunikaci se svými zákazníky. Protože ať už prodáváte jakékoli zboží nebo službu, určitě vám je jasné, že kolikrát váš potenciální zákazník potřebuje rychle a

projít na článek

Tradiční firmy by neměly podceňovat online marketing

I když už zavládl podzim, rád bych se ještě ohlédl za létem, které bylo pro Brno tak nějak nostalgické. Tradiční prodejna s domácími potřebami Cimrman, která zde působila již od roku 1991, zavřela svoje dveře nadobro. Oblíbený obchod skončil z jednoho pro

projít na článek

Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty?

Často se při práci pro klienty setkávám s různými nešvary. Nemyslím to nijak ve zlém, vím, že jsou vytíženi, ale na určité věci se při správě kampaní potřebuji spolehnout. Abych mohl dělat svou práci co nejlépe, jsou pro mě důležité z pohledu správy PPC a

projít na článek

Zajímá vás maďarský srovnávač Arukereso?

Arukereso je celkem známý maďarský vyhledávač a spolu s Olcsóbbatem patří k nejrozšířenějším a nejpoužívanějším zbožovým srovnávačům v této zemi. Tímto článkem bych se s vámi rád podělil o svoje zkušenosti s prvním zmíněným nástrojem.

projít na článek

Bez letní práce nejsou zimní koláče

Období dovolených je tady, z čehož vyplývá, že u většiny projektů jsou již prázdninové kampaně, akce a slevy připravené. A na co se vrhnout teď? Ideálně můžete toto období smysluplně využít a zodpovědně se začít připravovat na stěžejní prodejní část roku

projít na článek

Zadáno pro milovníky kvalitní kávy

Pokud jste kávoví milovníci, závisláci nebo gurmáni a hledáte spolehlivý e-shop s kvalitní kávou, mohu s klidným svědomím doporučit Gourmet káva s.r.o. Je to můj oblíbený elektronický obchod a vzhledem k tomu, že ho mám pod drobnohledem i co se týká správ

projít na článek

Uvažujete o koupi e-shopu?

Přemýšlíte, že byste koupili hotový e-shop nebo jste dostali nabídku na nákup již zajetého internetového obchodu? Připravil jsem pro vás pár tipů, které bych před nákupem zvážil. Tak se na ně pojďme podívat.

projít na článek

100 objednávek za 30 dní?

E-shop Danapo.cz se specializuje na prodej nového a použitého zboží. V jeho nabídce najdete pestrou nabídku produktů, od oblečení přes drogerii až po nářadí.

projít na článek

Letní tip na dlouhodobou reklamní strategii

Už jsem několikrát psal nejen o marži produktů, ale i stanovení PNO v rámci řízení reklamních kanálů. K tomuto tématu se den co den vracím, protože často se svými klienty řeším otázku nízké marže produktů, přičemž některé kanály pak nelze dlouhodobě udržo

projít na článek

Jak jsem si užil konferenci PROBIDDING

Letošní rok je pro mě z hlediska workshopů a marketingových konferencí poměrně netypický. Snažím se totiž vybírat netradiční akce. A tentokrát mi do oka padla konference o biddingu a správě zbožových srovnávačů pojmenovaná PROBIDDING, pořádaná Bidding Fox

projít na článek

Atraktivní kampaně po celý rok

Připravil jsem pro vás další nášup užitečných nápadů z online marketingu. Tentokrát jsem vypíchnul několik zajímavých témat, na které můžete připravit efektivní kampaně. Věřím, že vás moje tipy minimálně dobře inspirují a podpoří vaše originální myšlenky.

projít na článek