Blog - Trayto

Pravidelná dávka novinek ze světa e-commerce, srovnávačů zboží a marketplace nejen pro e-shopaře. Čtěte co se děje u nás i ve světě a nenechte si ujít ani to, co je nového v našich nástrojích BiddingTools, BiddingManager a Xemel.

projít na web

Nové hromadné akce v Xemelu: Hromadně přepsat hodnotu elementu a Hromadně přepsat kategorii

Potřebujete ve feedu přepsat více hodnot v rámci jednoho elementu? Udělejte to hromadně v jednom pravidle! Využijte k tomu nové akce Hromadně přepsat hodnotu elementu a Hromadně přepsat kategorii. Ušetříte tak svůj čas při nastavování úprav, váš strom pr

projít na článek

Seznam přechází z Produktových inzerátů na Zboží inzeráty. Co to znamená pro e-shopaře?

Produktové inzeráty Skliku jsou už delší dobu postupně nahrazovány. Do konce letošních prázdnin je zcela nahradí Zboží inzeráty, jejichž zobrazování ve fulltextovém vyhledávání Seznam.cz bude řízeno CPC nastaveným ve Zboží.cz. Zboží inzeráty jsou dalším

projít na článek

Nejnovější změny v administračním rozhraní BiddingManageru

Na Zboží.cz s novinkami v poslední době nezahálí. Jednou z novinek je sjednocení tagu MAX_CPC_SEARCH pro všechna umístění na Zboží.cz mimo produktový detail. Jakým způsobem se tato změna promítla do fungování biddingu a administrace BiddingManageru? Na c

projít na článek

Trayto News #7/2022: Produktové inzeráty od Skliku nahradí Zboží inzeráty, česká e-commerce se v druhém kvartálu zlepšila, Alza a Heureka obnovují spolupráci

Nahrazení Sklik produktových inzerátů tzv. Zboží inzeráty, co to znamená pro e-shopaře? Kterým e-shopům se letos dařilo a které kategorie rostly? Obnovení spolupráce mezi Alzou a Heurekou, nejnovější plány Amazonu, již více než 3 500 Z-boxů Packety, pomoc

projít na článek

ROZHOVOR s Ondřejem Burešem, freelancerem a specialistou na online marketing: “Zbožové srovnávače jsou důležitým kanalém pro téměř každý e-shop, který chce dlouhodobě růst a myslí to se zákazníky dobře.”

V dnešním rozhovoru jsme vyzpovídali freelancera a online marketingového specialistu Ondru Bureše. Ondra se v marketingu pohybuje už nějaký ten pátek a navíc je věrným uživatelem našeho bidovacího nástroje BiddingManager. Jak důležité jsou pro něj zbožové

projít na článek

Trayto News #6/2022: Většina českých e-shopů neprosperuje, live shopping pomalu proniká na náš trh, revoluce v bankovnictví, sdílené showroomy

Většina českých e-shopů neprosperuje, jak se bude česká e-commerce dále vyvíjet? Live shopping začíná pronikat na český trh, o co jde a která odvětví by mu měla věnovat pozornost? Revoluce v bankovnictví jaká novinka je na obzoru? Nová služba PIKITO e-sh

projít na článek

Aktuální verze Google Analytics Universal končí, připravte se na nové Google Analytics 4

Google na jaře roku 2022 oznámil konec podpory stávající verze Google Analytics. Od 1. 7. 2023 již nebude zpracovávat data do klientských účtů. Plně jej nahradí nová verze Google Analytics 4, kterou si lze nastavit již nyní a data tak sbírat souběžně. Un

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! 25. díl Manuální volby pro hromadné nastavení Auto-biddingu

Nebaví vás nastavovat autobidovací pravidla pro každý produkt zvlášť? Máme pro vás řešení. V BiddingManageru můžete díky manuálním volbám produkty v Auto-biddingu upravovat hromadně. Hromadné akce u produktů v Auto-biddingu V jednom z předchozích dílů js

projít na článek

Heureka sází na Marketplace, jaký to má vliv na PPC režim a bidding?

Kroky Heureky už nějakou dobu postupně směřují k čím dál větší propagaci Heureka Marketplace (dříve Heureka Košík). V březnu došlo v Heurece ke změně, která poměrně zásadně ovlivňuje nákupní chování návštěvníků Heureky. Pojďme se společně podívat na to, o

projít na článek

Trayto News #5/2022: E-commerce stále zpomaluje, české e-shopy ztrácí miliardy ze zisku, Notino se vrací na Ukrajinu, Zásilkovna testuje doručování balíků na elektrokolech

Evropská e-commerce stále zpomaluje, jde o dočasný trend nebo o signál větší změny chování spotřebitelů? České e-shopy ztrácí vlastní vinou miliardy ze zisku, co za tím stojí? Co nejčastěji nakupují online Evropané a co Češi? Zásilkovna testuje doručování

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! 24. díl Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část)

Pamatujete si na náš edukační seriál “Seznamte se, BiddingManger!”. Máme pro vás skvělou zprávu. Pustili jsme se do jeho pokračování, kde vám v několika článcích představíme další funkce a vychytávky BiddingManageru. Dnes budeme pokračovat s FILTRY a ukáž

projít na článek

Trayto News #4/2022: Online nákupy v Británii na základě ověření totožnosti, chorvatský porovnávač cen spouští marketplace, Zboží.cz a Sklik zpřesňuje měření konverzí

Online nákupy v Británii nově na základě ověření totožnosti, jak to ovlivní e-shopy? Jaký byl podíl e-commerce na českém maloobchodu v roce 2021? Které e-shopy se umístily v soutěži ShopRoku? E-shopům v únoru meziročně klesly tržby o více než 10 %. Chorva

projít na článek

ROZHOVOR s biddingovými specialisty Filipem Davidem a Danielem Tomkem: “Bidding je jen nadstavbou, která potřebuje kvalitní základy v podobě zajímavých nabídek e-shopu. Vyhodnocování biddingu je stále náročnější.”

Nad kávou a zákuskem jsme si popovídali s našimi nejpovolanějšími marketingovými analytiky. Ti mají na starost optimalizaci bidování na Heurece a Zboží.cz a mnohaletou praxi v oboru. Jde o Filipa Davida, který má na starosti především spokojenost klientů

projít na článek

Automatické zapínání a vypínání pravidel v Xemelu

Přejete si v Xemelu nastavit změnu a nechcete, ať se aplikuje ihned, ale až za nějaký čas nebo jen v určité dny v týdnu nebo hodiny? Máme pro Vás řešení. Do Xemelu jsme nově přidali 3 podmínky na práci s časem: Je aktivní v časovém intervalu, Je aktivní d

projít na článek

Kaufland Marketplace vstupuje na český a slovenský trh

V sousedním Německu je marketplace Kaufland.de velmi oblíbeným tržištěm. Inzeruje na něm více než 7 000 prodejců ve více než 5 000 kategoriích. Nyní Kaufland avizuje otevření své online prodejní platformy také českým a slovenským zákazníkům. Ke spuštění d

projít na článek