Blog - Trayto

Pravidelná dávka novinek ze světa e-commerce, srovnávačů zboží a marketplace nejen pro e-shopaře. Čtěte co se děje u nás i ve světě a nenechte si ujít ani to, co je nového v našich nástrojích BiddingTools, BiddingManager a Xemel.

projít na web

Heureka zveřejnila nový ceník prokliků. Jak se změnily ceny u jednotlivých kategorií?

V p tek prostednictv m e-mailu Heureka informovala e-shopy o pl novan ch zmn ch v cen ku proklik. Nov cen k bude platn u od 3. z 2018 a jak spr vn tu te, ve vt in p pad se zdraovalo. Co se zmn Zmny se dotkly t m v ech cen kov ch poloek a zdraen se

projít na článek

Jak zvýšit návratnost dotazníků Ověřeno zákazníky na Heurece? Slevovým kuponem na Košík.cz

Tr p i v s n zk n vratnost dotazn k spokojenosti v programu Oveno z kazn ky? S c lem motivovat z kazn ky k vyplnn dotazn ku spokojenosti s obchodem i produktem se Heureka rozhodla pro netradin spolupr ci s online rozvozcem potravin Ko k.cz. Dle test

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 7. díl – Bidování na Heurece

Bidování na zbožácích, neboli nastavení vhodné ceny za proklik ze zbožového srovnávače do vašeho e-shopu, je pro úspěšnou inzerci klíčové. Základ bidování zůstává vždy stejný, ale každý srovnávač má svá drobná specifika. V dnešním díle si řekneme vše, co

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Inzerce na zbožácích je boj, který BiddingManager vyhrává. Bez ohledu na segment, ve kterém obchodujete

Inzerce na zboov ch porovn va ch je nikdy nekon c boj. PPC aukce o pedn pozice, a u na detailu produktu, nebo ve fulltextov m vyhled v n , se odehr vaj takka v re ln m ase. Hodnoty ceny za proklik, kter v jednu chv li nastav te, u teba za hodinu nesta

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 5. díl – Fakturační údaje a fakturace

Téma nepříliš populární, ale přesto nezbytné. Ano, fakturace a všechny nutnosti s ní spojené! Nebojte, my vám v dnešním článku nic fakturovat nebudeme. Naopak bychom vám zdarma rádi poskytli pár informací k nezaplacení. Fakturační údaje Patříte k zákazní

projít na článek

Konec zobrazování údaje o distribuci výrobků na Heurece

U kad ho v robku z kategorie elektroniky a dom c ch spotebi jste do te na Heurece na li informaci, jestli poch z z ofici ln esk distribuce, z EU, ze zem mimo EU, nebo nen pvod distribuce zn m. Bhem srpna v ak do lo k ukonen zobrazov n tohoto oznaen

projít na článek

OPTIMÁLNÍ CPC: Důvěřuj, prověřuj a zvyšuj efektivitu

Optimální CPC je skvělým pomocníkem při bidování na zbožových srovnávačích. Algoritmus na základě maximálního PNO a průměrných statistik za posledních 30 dní nastaví velikost CPC každému produktu v XML feedu automaticky. Takže by se mohlo zdát, že tady va

projít na článek

Jak zvýšit prokliky z Heureky? Nastartujte PPC režim

Kad e-shop chce navy ovat prokliky z Heureky, kter m na jeho web, a z rove maximalizovat poet uskutenn ch objedn vek. Jednou z cest, jak si dopomoct k vy mu trafficu z Heureky, je aktivn PPC reim. No a pokud to s Heurekou mysl te opravdu v n, pak t

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 4. díl – Nastavení účtu v BiddingManageru

Registraci včetně přidání srovnávače už máte v malíčku. Průvodce prvním nastavením jste zapli takřka na 3 kliky a informace o přidaných srovnávačích umíte vyjmenovat i pozpátku. Co ale nastavení vašeho účtu v BiddingManageru? Nepodceňujte ho, pro inzerci

projít na článek

Jsme ověřenou agenturou Zboží.cz

Z skali jsme oven od Zbo .cz! M me ohromnou radost, e druh nejvt esk srovn va posvtil na i spolupr ci peet . Ale nen to jen o n s. P r v hod z toho plyne i pro v s, na e klienty. V posledn dob roste poet subjekt, kter se vnuj spr v zboov ch srov

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 3. díl – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít

Přehledně a na jednom místě. Přesně takto BiddinManager shromažďuje všechny důležité informace o vašem účtu. Víte, kde je najít? Co vám říkají a jak s nimi nakládat? Informace Stručný přehled informací ke všem zbožovým srovnávačům, které máte přiřazené k

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 2. díl – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků

“Abyste BiddingManager spustili nemusíte být zrovna ‘zbožákový mág’,” popisuje jednoduchost vstupního nastavení Co-Founder & Innovator Michal Štorkán, který stojí za zrodem našeho bidovacího nástroje. Pojďme se tedy společně podívat na to, jestli je t

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 1. díl – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru

Rozhodli jste se nastartovat svůj byznys na zbožových srovnávačích právě s nástrojem BiddingManager? Bravo, dobrá volba… Co pro úspěšný bidovací start musíte udělat? V prvé řadě zaregistrovat se a přidat si svůj srovnávač. Nevíte jak na to? Čtěte dále… R

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Performics a BiddingTools – Autobidding, jako zpestření cvičebního plánu i cesta ke zvyšování výkonu

Každý dobrý trenér hledá způsoby, jak zvyšovat výkon svých svěřenců. Hledal ho i Marek Neufus z agentury Performics, který spravuje zbožové porovnávače pro e-shop Bodyworld, a rozhodl se zpestřit cvičební plán e-shopu intenzivním autobiddingem. Jak se aut

projít na článek

Novinka od Zboží.cz a Skliku: Program ověření pro agentury a freelancery

Jste mal spolenost nebo freelancer a podm nky certifikace na Zbo .cz jsou pro v s nedosaiteln ? Pr v pro v s Zbo .cz a Sklik pipravili program oven agentur , kter byl ofici ln spu tn 28. ervna 2018. A k emu tato novinka vbec je? Program oven Certi

projít na článek