Blog - Trayto

Pravidelná dávka novinek ze světa e-commerce, srovnávačů zboží a marketplace nejen pro e-shopaře. Čtěte co se děje u nás i ve světě a nenechte si ujít ani to, co je nového v našich nástrojích BiddingTools, BiddingManager a Xemel.

projít na web

Vylepšený auto-bidding v BiddingManageru vám poradí, které produkty se vyplatí bidovat

Na BiddingManageru mak me do roztrh n tl. Vylep ujeme ho, mn me a roz iujeme funkce tak, aby byl jednodu , rychlej a hlavn uivatelsky p vtivj . Tentokr t jsme si posv tili na auto-bidding. Tak se pojme pod vat, co v m tahle funkce nab z nov ho. Po

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 11. díl – Bidovat: Rychlé nastavení

Nepatříte zrovna mezi superbiddery a složité nastavení CPC vás tak trochu děsí? Nebojte, máme pro vás variantu rychlého nastavení. Oprostili jsme ji od mnoha vyplňovacích kolonek, takže pro podmínky bidování po vás bude chtít pouze pár základních informac

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 10. díl – Jak a kde nastavit bidování

Specifika pro bidování na zbožových srovnávačích Heureka a Zboží.cz už máte v malíčku. Dnes se podíváme na to, jak a kde nastavit bidování v BiddingManageru. Co je bidding Jde o nastavení ceny prokliku (tzv. CPC) ze zbožového srovnávače na nabídku do kon

projít na článek

Certifikovaný partner roku 2018: Kdo bude kralovat žebříčku?

V listopadu to bude rok, co jsme rozdali certifik ty prvn m 9 profesion lm, kte v Certifikan m testu dok zali, e maj BiddingManager v mal ku. Dnes u je tch odborn k 25 a ty nejaktivnj chceme za jejich excelentn pr ci odmnit. Proto u v lednu 2019 vyhl

projít na článek

Shoptet se spojil s Heurekou. Za novou registraci na srovnávači má pro své klienty 1000 Kč kreditu na rozjezd inzerce

Speci ln akci ve spolupr ci s Heurekou pipravil pro sv klienty poskytovatel e-shopov ho e en Shoptet. Pro v echny e-shopy na platform Shoptetu, kter se do 31. 10. 2018 nov registruj na Heurece, m srovn va 1 000 K kreditu zdarma na rozjezd inzerce.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 9. díl – Bidování na Zboží.cz

Bidování na Heurece jsme si shrnuli již v jednom z předchozích dílů našeho seriálu. Abychom měli skládačku zbožákových základů kompletní, podíváme se dnes na Zboží.cz a jeho bidovací specifika. Zboží.cz Zboží.cz je druhým největším srovnávačem zboží u ná

projít na článek

Biddingový simulátor Bidding[Manager] School – unikátní vzdělávací e-commerce projekt

Představte si, že máte se svým e-shopem na srovnávačích neomezený budget a můžete testovat různé bidovací strategie bez jakýchkoliv omezení, aniž byste prodělali reálné peníze Tohle přesně nabízí náš biddingový simulátor BiddingManager School. Je to uniká

projít na článek

Bidovací nástroje a automaty. Jak si vybrat ten správný?

Nab z te v sortiment na porovn va ch zbo ? V born. Te je teba zajistit, abyste se na zboov ch srovn va ch zobrazovali co nejv ce asu, protoe kdo nen vidt, ten neprod v . Abyste nemuseli nkolikr t denn run peceovat CPC u stovek a tis c produkt, existuj

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 8. díl – TOP produkty

Heureka dennodenně aktualizuje seznam padesáti TOP produktů v každé kategorii. Díky tomu mají spotřebitelé lepší přehled o tom, které produkty jsou na trhu aktuálně nejprodávanější a nejoblíbenější. Co z toho vyplývá? Že ze strany e-shopů je zapotřebí těm

projít na článek

Heureka zveřejnila nový ceník prokliků. Jak se změnily ceny u jednotlivých kategorií?

V p tek prostednictv m e-mailu Heureka informovala e-shopy o pl novan ch zmn ch v cen ku proklik. Nov cen k bude platn u od 3. z 2018 a jak spr vn tu te, ve vt in p pad se zdraovalo. Co se zmn Zmny se dotkly t m v ech cen kov ch poloek a zdraen se

projít na článek

Jak zvýšit návratnost dotazníků Ověřeno zákazníky na Heurece? Slevovým kuponem na Košík.cz

Tr p i v s n zk n vratnost dotazn k spokojenosti v programu Oveno z kazn ky? S c lem motivovat z kazn ky k vyplnn dotazn ku spokojenosti s obchodem i produktem se Heureka rozhodla pro netradin spolupr ci s online rozvozcem potravin Ko k.cz. Dle test

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 7. díl – Bidování na Heurece

Bidování na zbožácích, neboli nastavení vhodné ceny za proklik ze zbožového srovnávače do vašeho e-shopu, je pro úspěšnou inzerci klíčové. Základ bidování zůstává vždy stejný, ale každý srovnávač má svá drobná specifika. V dnešním díle si řekneme vše, co

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 6. díl – Statistiky dostupné v BiddingManageru

Statistika nuda je, má však cenné údaje… Zpívá se v jedné pohádkové písničce. My samozřejmě nejsme v pohádce, ale nohama pevně na zemi. Každopádně s těmi cennými údaji musíme dát textu za pravdu. To je také důvod proč je BiddingManager plný dat a nejrůzně

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Inzerce na zbožácích je boj, který BiddingManager vyhrává. Bez ohledu na segment, ve kterém obchodujete

Inzerce na zboov ch porovn va ch je nikdy nekon c boj. PPC aukce o pedn pozice, a u na detailu produktu, nebo ve fulltextov m vyhled v n , se odehr vaj takka v re ln m ase. Hodnoty ceny za proklik, kter v jednu chv li nastav te, u teba za hodinu nesta

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 5. díl – Fakturační údaje a fakturace

Téma nepříliš populární, ale přesto nezbytné. Ano, fakturace a všechny nutnosti s ní spojené! Nebojte, my vám v dnešním článku nic fakturovat nebudeme. Naopak bychom vám zdarma rádi poskytli pár informací k nezaplacení. Fakturační údaje Patříte k zákazní

projít na článek